Teriyaki Skrevet 5. oktober 2014 #581 Del Skrevet 5. oktober 2014 Uff, skjønner godt at det er vanskelig Håper du slipper å være dårlig så veldig mye lenger, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. oktober 2014 #582 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er så nedstemt for tiden. Er så lei av å bare være her, å ikke kunne gjøre ting jeg vil.. Er så redd for å få svangskapsdepresjon... Må innrømme at jeg flere ganger har tenkt på hvordan ting hadde vert om jeg ikke hadde blitt gravid, hadde aldri kunne vurdert abort altså men tankene har vert der. Alt jeg ønsker å gjøre er å sove, sove til dette her er over. Har tatt kontakt med jordmor men hun er på ferie, men skulle rydde plass til meg med en gang hun kom hjem.. Det er jo absolutt ikke rart at du tenker sånn når du er så dårlig! Alle tenker jo at et svangerskap skal være en fin og spennende tid, å da er det klart at det blir som et slag i trynet når man er så dårlig som er og har vært over lengre tid. Håper jordmor kommer tilbake snart og at du får time fort. Du burde ikke gå alene med alle de tankene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. oktober 2014 #583 Del Skrevet 5. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 5. oktober 2014 #584 Del Skrevet 5. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. oktober 2014 #585 Del Skrevet 5. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 5. oktober 2014 #586 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bra du har tatt kontakt med jordmor. Håper det bedrer seg for deg snart så du slipper dette hele svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #587 Del Skrevet 5. oktober 2014 Takk for gode klemmer og ord alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 5. oktober 2014 #588 Del Skrevet 5. oktober 2014 det blir bedre og kan love deg alt er verdt det når lille nurket kommer God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. oktober 2014 #589 Del Skrevet 5. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #590 Del Skrevet 5. oktober 2014 Dagen i dag føles bedre. Det svinger litt dette her gravidhumøret.. Og de dagene jeg har det greit så har jeg det greit også, mens de dagene som er drit er virkelig noe herk.. Prøver å kjenne etter om jeg begynner å få mage. Tok noen bilder helt i begynnelse, uke 4 og 8 og tok i dag. Det som er er at jeg har litt ekstra polstring rundt magen, så er ikke like lett å se... Og når kiloene har rast av så har magen blitt mindre også, men synes kanskje den har endret litt form. Er fremdeles ganske oppblåst også. Men jeg kjenner en liten kant ove symfysen, så det er vel bare spørsmål om tid. Har så lyst å få mage nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #591 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Kan like gjerne venne oss til å sovne tidlig;) vi har lagt oss så mye tidligere den siste tida enn vanlig:p Endret 5. oktober 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #592 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da var det 13 uker! Alkurat nå syntes jeg plutselig det gikk fort, håper det fortsetter slik:p Nå er jeg i allefall over i 2 trimester, står så mye forskjellig over alt, men det seneste jeg har lest er 13+0, oooog det er jo i dag På vei: 13+0 Igjen til termin: 27 uker Neste kontroll: Svangerskapskontroll hos legen i morgen og væskepåfyll på torsdag:) Innkjøp: Ingenting. Kjønn: Vet ikke, men tror gutt. Utålmodig: utålmodig etter å få ukene til å gå, men kjenner jeg trenger tiden før baby kommer også. Kan vel si jeg er utålmodig etter å bli i god form igjen:) Navn: Har begynnt å tenke, men det er fremdeles fjernt! Har kjøpt en navnebok, når den kommer skal vi lage lister! Vektøkning: - 7 kg Vann i kroppen: Nei, nå er det borte, ble skikkelig ødematøs etterr væskepåfyll i helgen. Klarte å lirke ringen av før den var skikkelig stuck Tungt: nei Kynnere: Usikker. Ikke ofte, men av og til strammer det seg i magen. Er det kynnere mon tro? Matkick: det som er lettest å få i seg er alt som er surt! Og nøytral mat med ikke for mye smak:) Plager: Kvalme, tretthet og har hatt en del murringer og ligamentsmerter siste dagene. Humør: godt humør, stort sett:) men er veldig nedstemt til tider... Høygravid: Nei Fødselsforventninger: Veldig lenge til enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 6. oktober 2014 #593 Del Skrevet 6. oktober 2014 👏👏👏👏👏👏👏 for 13 uker !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 6. oktober 2014 #594 Del Skrevet 6. oktober 2014 13 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #595 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 6. oktober 2014 #596 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hurra for 13 uker Og håper du er litt bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #597 Del Skrevet 6. oktober 2014 Legen i går sa at nå burde det bli bedre, mange blir visst bedre når de bikker 13 uker. Får bare håpe det stemmer! hadde vert fantastisk! Mhn så leser jeg om de som fortsatt spyr under fødsel. Håper virkelig ikke jeg er av de tilfellene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #598 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lurer inn et lite magehus bilde, synes det begynner å bli en liten bump der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 6. oktober 2014 #599 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ååå så fin og koselig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. oktober 2014 #600 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hurra for babybump, 13 uker og 2. trimester!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå