Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Uff, skjønner godt at det er vanskelig :klemmer: Håper du slipper å være dårlig så veldig mye lenger, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så nedstemt for tiden. Er så lei av å bare være her, å ikke kunne gjøre ting jeg vil.. Er så redd for å få svangskapsdepresjon... Må innrømme at jeg flere ganger har tenkt på hvordan ting hadde vert om jeg ikke hadde blitt gravid, hadde aldri kunne vurdert abort altså men tankene har vert der. Alt jeg ønsker å gjøre er å sove, sove til dette her er over. Har tatt kontakt med jordmor men hun er på ferie, men skulle rydde plass til meg med en gang hun kom hjem..

Det er jo absolutt ikke rart at du tenker sånn når du er så dårlig! Alle tenker jo at et svangerskap skal være en fin og spennende tid, å da er det klart at det blir som et slag i trynet når man er så dårlig som er og har vært over lengre tid. Håper jordmor kommer tilbake snart og at du får time fort. Du burde ikke gå alene med alle de tankene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har tatt kontakt med jordmor. Håper det bedrer seg for deg snart så du slipper dette hele svangerskapet. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag føles bedre. Det svinger litt dette her gravidhumøret.. Og de dagene jeg har det greit så har jeg det greit også, mens de dagene som er drit er virkelig noe herk..

Prøver å kjenne etter om jeg begynner å få mage. Tok noen bilder helt i begynnelse, uke 4 og 8 og tok i dag. Det som er er at jeg har litt ekstra polstring rundt magen, så er ikke like lett å se... Og når kiloene har rast av så har magen blitt mindre også, men synes kanskje den har endret litt form. Er fremdeles ganske oppblåst også. Men jeg kjenner en liten kant ove symfysen, så det er vel bare spørsmål om tid. Har så lyst å få mage nå!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan like gjerne venne oss til å sovne tidlig;) vi har lagt oss så mye tidligere den siste tida enn vanlig:p

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det 13 uker! Alkurat nå syntes jeg plutselig det gikk fort, håper det fortsetter slik:p Nå er jeg i allefall over i 2 trimester, står så mye forskjellig over alt, men det seneste jeg har lest er 13+0, oooog det er jo i dag :hjerte:

På vei: 13+0

Igjen til termin: 27 uker

Neste kontroll: Svangerskapskontroll hos legen i morgen og væskepåfyll på torsdag:)

Innkjøp: Ingenting.

Kjønn: Vet ikke, men tror gutt.

Utålmodig: utålmodig etter å få ukene til å gå, men kjenner jeg trenger tiden før baby kommer også. Kan vel si jeg er utålmodig etter å bli i god form igjen:)

Navn: Har begynnt å tenke, men det er fremdeles fjernt! Har kjøpt en navnebok, når den kommer skal vi lage lister!

Vektøkning: - 7 kg

Vann i kroppen: Nei, nå er det borte, ble skikkelig ødematøs etterr væskepåfyll i helgen. Klarte å lirke ringen av før den var skikkelig stuck :ler:

Tungt: nei

Kynnere: Usikker. Ikke ofte, men av og til strammer det seg i magen. Er det kynnere mon tro?

Matkick: det som er lettest å få i seg er alt som er surt! Og nøytral mat med ikke for mye smak:)

Plager: Kvalme, tretthet og har hatt en del murringer og ligamentsmerter siste dagene.

Humør: godt humør, stort sett:) men er veldig nedstemt til tider...

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Veldig lenge til enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Legen i går sa at nå burde det bli bedre, mange blir visst bedre når de bikker 13 uker. Får bare håpe det stemmer!:) hadde vert fantastisk!

Mhn så leser jeg om de som fortsatt spyr under fødsel. Håper virkelig ikke jeg er av de tilfellene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...