kvinne35+ Skrevet 25. september 2020 #2621 Skrevet 25. september 2020 På 29.8.2020 den 0.22, lillemeg90 skrev: Hvor blir tiden av? Lille ble 1 år i mai og er nå en stor gutt ❤️ ingen baby lengre. Han og storebror får mer og mer glede av hverandre, og vi lurer på om vi bare skal hoppe i det og prøve på nr 3 😬 men hvordan bestemmer man seg helt for det? 🙈 Det er bare å hoppe i det. Du ser fort om det blir nok med de du har Så siden dere tenker på en til så er det med andre ord kapasitet til en unge til hehe
Frøkenanonym Skrevet 9. februar 2021 #2622 Skrevet 9. februar 2021 Åh ja vi har absolutt ikke babyer lengre 😄 Om dere hopper i det nå, er barna enda så tette at de vil ha stor glede av hverandre Det passer jo aldri å få barn, så om dere føler dere har kapasitet til det, kan det vel være greit? ❤️
lillemeg90 Skrevet 29. september Forfatter #2623 Skrevet 29. september Long time no see! Er det fremdeles folk her inne? Vi går for nummer tre nå, blir en liten etterpåskatt i såfall ❤️ krysser fingrene for tiden fremover! Ikke sikkert ting går så lett nå som jeg er noen år eldre heller 😅
malicious Skrevet 30. september #2624 Skrevet 30. september lillemeg90 skrev (18 timer siden): Long time no see! Er det fremdeles folk her inne? Vi går for nummer tre nå, blir en liten etterpåskatt i såfall ❤️ krysser fingrene for tiden fremover! Ikke sikkert ting går så lett nå som jeg er noen år eldre heller 😅 Så spennende! Lykke til 🥰
lillemeg90 Skrevet 30. september Forfatter #2625 Skrevet 30. september malicious skrev (2 timer siden): Så spennende! Lykke til 🥰 Tusen takk! Hvordan er det med dere? Er dere helt ferdige? Planen er å holde det ganske chill, så får vi se hvordan det går. Vi er jo heldige med de vi har ❤️ om det ikke går så tror jeg det skal gå fint det også. Det blir ikke ivf. Vi har det jo egentlig ganske fint og behagelig nå også 🙈
malicious Skrevet 1. oktober #2626 Skrevet 1. oktober lillemeg90 skrev (21 timer siden): Tusen takk! Hvordan er det med dere? Er dere helt ferdige? Planen er å holde det ganske chill, så får vi se hvordan det går. Vi er jo heldige med de vi har ❤️ om det ikke går så tror jeg det skal gå fint det også. Det blir ikke ivf. Vi har det jo egentlig ganske fint og behagelig nå også 🙈 Bare bra med oss! Vi tok en runde og diskuterte det, men konkluderte med at vi følte oss ferdig selv om nr 3 hadde vært koselig orker rett og slett ikke starte på nytt 🤣
lillemeg90 Skrevet 1. oktober Forfatter #2627 Skrevet 1. oktober malicious skrev (15 timer siden): Bare bra med oss! Vi tok en runde og diskuterte det, men konkluderte med at vi følte oss ferdig selv om nr 3 hadde vært koselig orker rett og slett ikke starte på nytt 🤣 Forstår hva du mener 😅 vi har gått noen runder vi også. Skal vi virkelig starte igjen? 😂
malicious Skrevet 2. oktober #2628 Skrevet 2. oktober lillemeg90 skrev (19 timer siden): Forstår hva du mener 😅 vi har gått noen runder vi også. Skal vi virkelig starte igjen? 😂 Hvis dere ikke får panikk av tanken, så er dere nok klare!? Vi fikk nemlig litt panikk 🙀 og konkluderte med at det kanskje var greit med bare to 😆
lillemeg90 Skrevet 3. oktober Forfatter #2629 Skrevet 3. oktober malicious skrev (På 2.10.2025 den 17.05): Hvis dere ikke får panikk av tanken, så er dere nok klare!? Vi fikk nemlig litt panikk 🙀 og konkluderte med at det kanskje var greit med bare to 😆 Hehe ja er kanskje noe i det 🙈 blir litt stressa av tanken på å begynne på nt, men mer trist av tanken på å ikke få en til. Så det er vel svaret ❤️
lillemeg90 Skrevet 1. november Forfatter #2630 Skrevet 1. november Så var jeg jammen meg gravid da ❤️ 5+0 i dag. Håper det går veien ❤️ ganske kvalm allerede så har startet på xonvea, håper den klarer å holde kvalmen i sjakk.
malicious Skrevet 2. november #2631 Skrevet 2. november lillemeg90 skrev (14 timer siden): Så var jeg jammen meg gravid da ❤️ 5+0 i dag. Håper det går veien ❤️ ganske kvalm allerede så har startet på xonvea, håper den klarer å holde kvalmen i sjakk. Yay! Gratulerer 😍
lillemeg90 Skrevet 2. november Forfatter #2632 Skrevet 2. november malicious skrev (21 minutter siden): Yay! Gratulerer 😍 Tusen takk ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå