Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 29.8.2020 den 0.22, lillemeg90 skrev:

Hvor blir tiden av? Lille ble 1 år i mai og er nå en stor gutt ❤️ ingen baby lengre. Han og storebror får mer og mer glede av hverandre, og vi lurer på om vi bare skal hoppe i det og prøve på nr 3 😬 men hvordan bestemmer man seg helt for det? 🙈

Det er bare å hoppe i det. :) Du ser fort om det blir nok med de du har ;) Så siden dere tenker på en til så er det med andre ord kapasitet til en unge til ;) hehe

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh ja vi har absolutt ikke babyer lengre 😄 Om dere hopper i det nå, er barna enda så tette at de vil ha stor glede av hverandre ;) Det passer jo aldri å få barn, så om dere føler dere har kapasitet til det, kan det vel være greit? ❤️ 

• 4 år senere...
Skrevet

Long time no see! Er det fremdeles folk her inne? Vi går for nummer tre nå, blir en liten etterpåskatt i såfall ❤️ krysser fingrene for tiden fremover! Ikke sikkert ting går så lett nå som jeg er noen år eldre heller 😅

Skrevet
lillemeg90 skrev (18 timer siden):

Long time no see! Er det fremdeles folk her inne? Vi går for nummer tre nå, blir en liten etterpåskatt i såfall ❤️ krysser fingrene for tiden fremover! Ikke sikkert ting går så lett nå som jeg er noen år eldre heller 😅

Så spennende! Lykke til 🥰

Skrevet
malicious skrev (2 timer siden):

Så spennende! Lykke til 🥰

Tusen takk! Hvordan er det med dere? Er dere helt ferdige? 

Planen er å holde det ganske chill, så får vi se hvordan det går. Vi er jo heldige med de vi har ❤️ om det ikke går så tror jeg det skal gå fint det også. Det blir ikke ivf. Vi har det jo egentlig ganske fint og behagelig nå også 🙈

Skrevet
lillemeg90 skrev (21 timer siden):

Tusen takk! Hvordan er det med dere? Er dere helt ferdige? 

Planen er å holde det ganske chill, så får vi se hvordan det går. Vi er jo heldige med de vi har ❤️ om det ikke går så tror jeg det skal gå fint det også. Det blir ikke ivf. Vi har det jo egentlig ganske fint og behagelig nå også 🙈

Bare bra med oss! Vi tok en runde og diskuterte det, men konkluderte med at vi følte oss ferdig selv om nr 3 hadde vært koselig :)  orker rett og slett ikke starte på nytt 🤣

Skrevet
malicious skrev (15 timer siden):

Bare bra med oss! Vi tok en runde og diskuterte det, men konkluderte med at vi følte oss ferdig selv om nr 3 hadde vært koselig :)  orker rett og slett ikke starte på nytt 🤣

Forstår hva du mener 😅 vi har gått noen runder vi også. Skal vi virkelig starte igjen? 😂

Skrevet
lillemeg90 skrev (19 timer siden):

Forstår hva du mener 😅 vi har gått noen runder vi også. Skal vi virkelig starte igjen? 😂

Hvis dere ikke får panikk av tanken, så er dere nok klare!? Vi fikk nemlig litt panikk 🙀 og konkluderte med at det kanskje var greit med bare to 😆

Skrevet
malicious skrev (På 2.10.2025 den 17.05):

Hvis dere ikke får panikk av tanken, så er dere nok klare!? Vi fikk nemlig litt panikk 🙀 og konkluderte med at det kanskje var greit med bare to 😆

Hehe ja er kanskje noe i det 🙈 blir litt stressa av tanken på å begynne på nt, men mer trist av tanken på å ikke få en til. Så det er vel svaret ❤️

• 4 uker senere...
Skrevet

Så var jeg jammen meg gravid da ❤️ 5+0 i dag. Håper det går veien ❤️ ganske kvalm allerede så har startet på xonvea, håper den klarer å holde kvalmen i sjakk.

Skrevet
lillemeg90 skrev (14 timer siden):

Så var jeg jammen meg gravid da ❤️ 5+0 i dag. Håper det går veien ❤️ ganske kvalm allerede så har startet på xonvea, håper den klarer å holde kvalmen i sjakk.

Yay! Gratulerer 😍 

Skrevet
malicious skrev (21 minutter siden):

Yay! Gratulerer 😍 

Tusen takk ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...