lillemeg90 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #2241 Del Skrevet 22. november 2017 Kvalm igjen i kveld ✌ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #2242 Del Skrevet 22. november 2017 Denne evige symptomjakten 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 22. november 2017 #2243 Del Skrevet 22. november 2017 Dette liker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 24. november 2017 #2244 Del Skrevet 24. november 2017 Spennende! når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. november 2017 Forfatter #2245 Del Skrevet 25. november 2017 Har testet noen ganger allerede men men litt tidlig når jeg ikke har fått positiv før 13-14 dpo før 😅 så bør vel vente til 13 dpo som er på onsdag 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. november 2017 Forfatter #2246 Del Skrevet 26. november 2017 11 dpo og jeg har spottet litt. Helt lyserosa og bare på papiret. Lurer på om det er mensen som kommer tidlig eller festeblødning. Hadde det når jeg var gravid i August 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. november 2017 Forfatter #2247 Del Skrevet 28. november 2017 Har mistet håpet for denne prøveperioden. 13 dpo og negativ test :/ blir nok en test i morgen også men er den gravid blir det bare å vente på mensen. Begynner å bli utålmodig. For hver mnd som går blir det større aldersforskjell på barna.. vet at det går fint uansett. Men hadde håpet på 3 år og det hadde det blitt om jeg ikke mistet i august 😣 Og irriterende at kroppen ikke klarer å bli gravid etter spontanaborten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. november 2017 #2248 Del Skrevet 28. november 2017 Vet du eksakt når EL var da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. november 2017 Forfatter #2249 Del Skrevet 29. november 2017 Hadde positiv EL test og så negativ etter 2 dager. Egget kan vel slippes 24-48 timer etterpå så er jo ikke sikkert alt håpe er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. november 2017 Forfatter #2250 Del Skrevet 30. november 2017 Det kom mensen.. igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeey Skrevet 1. desember 2017 #2251 Del Skrevet 1. desember 2017 15 timer siden, lillemeg90 skrev: Det kom mensen.. igjen Så kjedelig 😔 Håper dere får klaff snart.. Har du prøvd med eggløsningstester? Mulig jeg leste at det var prøvd denne ppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #2252 Del Skrevet 1. desember 2017 3 timer siden, Jeey skrev: Så kjedelig 😔 Håper dere får klaff snart.. Har du prøvd med eggløsningstester? Mulig jeg leste at det var prøvd denne ppen. Prøvde denne mnd ja og vi fikk lagt inn en del aksjer også men gikk visst ikke likevel denne gangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. desember 2017 #2253 Del Skrevet 1. desember 2017 Så kjedelig at det skal ta så "lang" tid denne gangen. Jeg lover deg at denne ventetiden fort blir glemt når spiren sitter (been there done that). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 1. desember 2017 #2254 Del Skrevet 1. desember 2017 Æsj, mensen suger. Hvor lenge har dere prøvd? Vi er på vei inn i pp17, så vet ikke godt hvordan det er når ting tar lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #2255 Del Skrevet 3. desember 2017 På 1.12.2017 den 20.49, Nautika skrev: Så kjedelig at det skal ta så "lang" tid denne gangen. Jeg lover deg at denne ventetiden fort blir glemt når spiren sitter (been there done that). Det tror jeg på! På den positive siden slipper jeg å være dårlig i desember 😅🙈 På 1.12.2017 den 23.18, Porcelain skrev: Æsj, mensen suger. Hvor lenge har dere prøvd? Vi er på vei inn i pp17, så vet ikke godt hvordan det er når ting tar lang tid Ja, at man får mensen liksom. Det er kjipt nok i seg selv og ikke være gravid 😂 Nei, altså vi har ikke prøvd lenge så jeg har egentlig ikke lov til å være utålmodig.. jeg har bare blitt bortskjemt med å bli gravid i første pp 2 ganger så det blir lenge før meg..😅 var gravid i August men mistet, så har hatt 3 på etter det. 17 pp du.... får dere noe hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #2256 Del Skrevet 3. desember 2017 Mensen varte bare i 2 dager men var skikkelig kraftig. Var litt mensen forrige gang også. Pleier å ha ca 6 dager. Har det noe å si tror dere? Er nok ikke gravid før blødde kraftig de to dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 3. desember 2017 #2257 Del Skrevet 3. desember 2017 4 timer siden, lillemeg90 skrev: Mensen varte bare i 2 dager men var skikkelig kraftig. Var litt mensen forrige gang også. Pleier å ha ca 6 dager. Har det noe å si tror dere? Er nok ikke gravid før blødde kraftig de to dagene. Hei😊 Har lest litt her inne nå😊 Må følge! Det kan jeg si, mensen har endret seg etter graviditetene. Før blødde jeg i 7 dager ca med 26 dagers syklus. Vært litt kluss mellom graviditetene. Nå er det kraftigere blødning og varer 4 dager. Og den har blitt uregelmessig +-3 dager. Hvis mensen var skikkelig kraftig så er det vel samme mengde som kom ut på to dager istedet for syv😉 Håper du blir gravid igjen snart😊 Vær litt forberedt på at det kommer til å ta tid, så slutter du å vente så fælt. For da blir bare tida ekstra lang😂 Kanskje kroppen din venter på en som er frisk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #2258 Del Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, snehvit88 skrev: Hei😊 Har lest litt her inne nå😊 Må følge! Det kan jeg si, mensen har endret seg etter graviditetene. Før blødde jeg i 7 dager ca med 26 dagers syklus. Vært litt kluss mellom graviditetene. Nå er det kraftigere blødning og varer 4 dager. Og den har blitt uregelmessig +-3 dager. Hvis mensen var skikkelig kraftig så er det vel samme mengde som kom ut på to dager istedet for syv😉 Håper du blir gravid igjen snart😊 Vær litt forberedt på at det kommer til å ta tid, så slutter du å vente så fælt. For da blir bare tida ekstra lang😂 Kanskje kroppen din venter på en som er frisk😊 Ja er nok ikke unormalt at det blir litt kluss med mensen og du har et poeng med at selve mengden er vel sikkert den samme 😅 Og jeg bør nok tenke at det kan ta litt tid. Det som stresser meg er aldersforskjellen. Ville så gjerne ha ca 3 år og det ville det blitt akkurat om jeg ikke mistet den i august. Nå blir det minst 3.5 år.... Vil jo gjerne at de skal ha noe glede av hverandre i barndommen også. Men det kan jo ikke tvinges frem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 5. desember 2017 #2259 Del Skrevet 5. desember 2017 På 3.12.2017 den 16.05, lillemeg90 skrev: Ja er nok ikke unormalt at det blir litt kluss med mensen og du har et poeng med at selve mengden er vel sikkert den samme 😅 Og jeg bør nok tenke at det kan ta litt tid. Det som stresser meg er aldersforskjellen. Ville så gjerne ha ca 3 år og det ville det blitt akkurat om jeg ikke mistet den i august. Nå blir det minst 3.5 år.... Vil jo gjerne at de skal ha noe glede av hverandre i barndommen også. Men det kan jo ikke tvinges frem.... Det ingenting som kan tvinges frem...😅 Skulle ønske det da😁 Den neste kommer når det er meningen at den skal komme. Så nei... det kan nok ikke tvinges frem😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. desember 2017 Forfatter #2260 Del Skrevet 5. desember 2017 5 timer siden, snehvit88 skrev: Det ingenting som kan tvinges frem...😅 Skulle ønske det da😁 Den neste kommer når det er meningen at den skal komme. Så nei... det kan nok ikke tvinges frem😬 Ja, det får komme når det kommer enn så lenge levere mini lykkelig som enebarn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå