Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Tusen takk for god bedring ønsker! Fytti katta sier bare jeg😱  har ikke vert så dårlig siden forrige svangerskap. Det har begynt å gi seg litt nå heldigvis. 

Men den vanlige kvalmen sitter igjen og er blitt sterkere. Sikkert fordi jeg er dehydrert og sulten.. 

Men du @Mailo, når satte det for fullt inn hos deg? 

Uke 8 satte det inn for fullt. Før det økte det mer og mer hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Mailo skrev:

Uke 8 satte det inn for fullt. Før det økte det mer og mer hver dag. 

Æsj. Så sent ja. Du begynte ikke med kvalmestillende før det? Har du dagbok nå Btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger her og holder rundt gutten min som er sliten etter sykdom og barnehage. Så rart og fint å tenke på at nå har jeg en i armene og en i magen ❤ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2017 den 17.49, lillemeg90 skrev:

Æsj. Så sent ja. Du begynte ikke med kvalmestillende før det? Har du dagbok nå Btw?

Nei begynte med det i uke 9. Da klarte jeg ikke mer. Men tiltross for kvalmestillende ligger jeg i senga så og si hele dagen :( men men.. sånn er det. Ja har dagbok! "Mens vi venter på våren" bare gå inn på profilen min, så ser du den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mailo skrev:

Nei begynte med det i uke 9. Da klarte jeg ikke mer. Men tiltross for kvalmestillende ligger jeg i senga så og si hele dagen :( men men.. sånn er det. Ja har dagbok! "Mens vi venter på våren" bare gå inn på profilen min, så ser du den. 

Så kjipt :( hva tar du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir noen aprilbaby... Har igjen brunlig utflod/blødning og tiltakende smerter. Er bekymret for om det er exu. Siden smertene er på ene siden. Legevakten så jeg skulle ta kontakt om smertene økte. Hvis ikke skulle jeg ringe fastlege i morgen for HCG og evt ul. 

Kan jo gå fint, men kjenner orker ikke ha håpet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, lillemeg90 skrev:

Tror ikke det blir noen aprilbaby... Har igjen brunlig utflod/blødning og tiltakende smerter. Er bekymret for om det er exu. Siden smertene er på ene siden. Legevakten så jeg skulle ta kontakt om smertene økte. Hvis ikke skulle jeg ringe fastlege i morgen for HCG og evt ul. 

Kan jo gå fint, men kjenner orker ikke ha håpet..

Huff :( håper så inderlig det går bra for deg! Er slitsomt å gå med små blødninger og være så usikker! Har smertene vært på ene siden hele tiden? 

Krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillemeg90 skrev:

Det må være en SA. Kan ikke forstå noe annet.. lege i morgen da. 

Krysser fingrene for deg! Hadde mye blødninger de første ukene jeg også, hvis det er noe trøst.. <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off :( Dette var trist! Håper det kun er blødninger. Men kan du ikke ringe føden som er tilhørende der du bor? Jeg var på føden allerede i uke 18 på grunn av mye kynnere. Må være godt å få en bekreftelse uansett :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MYE blod og koagler, mer enn ved mensen og har hatt sterke smerter. Men tusen takk for gode ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Det er MYE blod og koagler, mer enn ved mensen og har hatt sterke smerter. Men tusen takk for gode ord :)

Nei å nei :( så utrolig kjipt!!! Stor klem til deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! ❤ 

Snakket med legen nå og så lenge jeg ikke fikk mer smerter kunne jeg bare la det gå sin gang uten legetilsyn. Kunne ta en graviditetstest om 14 dager og den skulle være negativ da. Hvis ikke måtte jeg ta kontakt. 

Kjenner jeg er lei meg for livet det aldri blir, sint for at jeg allerede har vert kvalm i 2 uker for ingenting og lettet siden jeg har gått med en rar følelse hele tiden.. 

Håper jeg kommer raskt i gang med syklusen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så utrolig trist å høre :cry3: det er så dumt når kroppen ikke er med. Hvis man skal se noe positivt med situasjonen så var det nok noe galt med baby som kroppen fikset opp i. Men forstår at det føles kjempe urettferdig og trist. Føler med deg :hjerter_rundt: Håper syklusen din kommer raskt tilbake så du snart er gravid igjen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 28.8.2017 den 9.13, lillemeg90 skrev:

Takk! ❤ 

Snakket med legen nå og så lenge jeg ikke fikk mer smerter kunne jeg bare la det gå sin gang uten legetilsyn. Kunne ta en graviditetstest om 14 dager og den skulle være negativ da. Hvis ikke måtte jeg ta kontakt. 

Kjenner jeg er lei meg for livet det aldri blir, sint for at jeg allerede har vert kvalm i 2 uker for ingenting og lettet siden jeg har gått med en rar følelse hele tiden.. 

Håper jeg kommer raskt i gang med syklusen igjen..

<3<3<3 Livet altså.. Det skal søren meg ikke være rettferdig. Håper spiren sitter fort igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle klemmer og gode tanker ❤ 

Går egentlig ganske greit. I dag er kvalmen nesten borte så hormonene  er nok heldigvis på vei ned. Vil jo bare bli ferdig med det så vi kan starte på ny. 

Har fått bestilt litt blodprøver jeg skal ta i morgen bare for å se om det går rette veien. HCG såklart, blodprosent og litt annet. Har blødd utrolig mye og føler meg som etter fødselen hvor jeg hadde anemi. Så greit å sjekke det i samme slengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...