lillemeg90 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #2461 Del Skrevet 4. desember 2018 På 29.11.2018 den 22.41, Vaiana skrev: Jordmor mente at om man ventet jente ville brystene bli størrre under graviditeten. Stemte på meg da 😂 Om det er hold i er en annen ting. Spennende å se på torsdag! De er mye større hos meg denne gangen sammenlignet med sist 😅 På 2.12.2018 den 18.34, lille_frosk skrev: Jeg tipper jente! Ååh, OUL er så spennende!! Lykke lykke til! Tusen takk ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #2462 Del Skrevet 4. desember 2018 18+0 og fosteret er ca like stort som en søtpotet 😊 Ikke så mye nytt som skjer her 😅 går og venter på OUL på torsdag..er så sinnsykt spent! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #2463 Del Skrevet 5. desember 2018 Influensavaksine - check Nye blodprøver for antistoffer - check Praktisk å jobbe på sykehuset 😅 Er spent på prøven om antistoffer. Om det har økt eller holder seg stabilt. Forstår det er det som skal observeres fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 5. desember 2018 #2464 Del Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, lillemeg90 skrev: Influensavaksine - check Nye blodprøver for antistoffer - check Praktisk å jobbe på sykehuset 😅 Er spent på prøven om antistoffer. Om det har økt eller holder seg stabilt. Forstår det er det som skal observeres fremover.. Tok også blodprøver i går(første s.kontroll). Når får man svar på disse? Er spent 🤪 Tok jo nye vaksiner i 2015. Ble ikke spurt om å ta influensavaksinen og glemte å spørre om det selv. Kan man gjøre det hos jordmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #2465 Del Skrevet 5. desember 2018 4 minutter siden, Vaiana skrev: Tok også blodprøver i går(første s.kontroll). Når får man svar på disse? Er spent 🤪 Tok jo nye vaksiner i 2015. Ble ikke spurt om å ta influensavaksinen og glemte å spørre om det selv. Kan man gjøre det hos jordmor? Jeg fikk svar på de rundt 3 uker etterpå tror jeg tok nye nå fordi jeg har dannet antistoffer i blodet. Jeg tok den via jobb. Tror ikke man kan ta hos jordmor. Men kan i hvertfall hos fastlege og vaksinasjonskontor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 5. desember 2018 #2466 Del Skrevet 5. desember 2018 Åå så spennende!! Jeg tipper jente 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #2467 Del Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, Metzili skrev: Åå så spennende!! Jeg tipper jente 😄 Er utrolig spent nå 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #2468 Del Skrevet 6. desember 2018 Her var det ikke mange som hadde rett 😅 det er en liten lillebror som gjemmer seg der inne og termin ble flyttet to dager til 12 mai 😊 ❤ Er lykkelig for at han er frisk og at vi skal få bli tobarnsforeldre! Men jeg skal være ærlig å si at jeg er litt lei meg for at jeg aldri kommer til å få en jente.. håper de følelsene slipper taket fort.. Vil aller helst bare være glad for gutten som spreller rundt i magen min ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 6. desember 2018 #2469 Del Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, lillemeg90 skrev: Her var det ikke mange som hadde rett 😅 det er en liten lillebror som gjemmer seg der inne og termin ble flyttet to dager til 12 mai 😊 ❤ Er lykkelig for at han er frisk og at vi skal få bli tobarnsforeldre! Men jeg skal være ærlig å si at jeg er litt lei meg for at jeg aldri kommer til å få en jente.. håper de følelsene slipper taket fort.. Vil aller helst bare være glad for gutten som spreller rundt i magen min ❤ Lillebror 💙❤️ Fantastiske nyheter at alt er bra med lille. Skjønner godt hva du mener. Jeg er oppvokst med bare gutter så jeg hadde et stort ønske om jente selv. Ble ganske overrasket da jeg skulle ha jente, for det var så uvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 6. desember 2018 #2470 Del Skrevet 6. desember 2018 Selv om vi ikke har noen fra før, så er det nok litt samme følelse jeg selv kommer til å sitte med om det er en gutt i magen min Det er nok veldig normalt tror jeg, og jeg er sikker på at når du i alle fall har den lille gutten i armene så forsvinner de følelsene du sitter med akkurat nå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 7. desember 2018 #2471 Del Skrevet 7. desember 2018 Gratulerer med lillebror imagen💙 skjønner at du føler som du gjør... jeg hadde det litt sånn med det samme her da det viste seg å være gutt,selv om jeg har ei jente fra før...alltid bare sett på meg selv som jentemamma,og ja...kunne vel ikke forandre på det? Men nå som det er bare 5 uker igjen ,og jeg har kjent min lille gutt i magen så lenge så er jeg vant til tanken,og såklaart er det nettopp han som skal komme til oss💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #2472 Del Skrevet 7. desember 2018 På 6.12.2018 den 11.30, Vaiana skrev: Lillebror 💙❤️ Fantastiske nyheter at alt er bra med lille. Skjønner godt hva du mener. Jeg er oppvokst med bare gutter så jeg hadde et stort ønske om jente selv. Ble ganske overrasket da jeg skulle ha jente, for det var så uvant. 16 timer siden, Avalon skrev: Selv om vi ikke har noen fra før, så er det nok litt samme følelse jeg selv kommer til å sitte med om det er en gutt i magen min Det er nok veldig normalt tror jeg, og jeg er sikker på at når du i alle fall har den lille gutten i armene så forsvinner de følelsene du sitter med akkurat nå ❤️ 32 minutter siden, TeamWP skrev: Gratulerer med lillebror imagen💙 skjønner at du føler som du gjør... jeg hadde det litt sånn med det samme her da det viste seg å være gutt,selv om jeg har ei jente fra før...alltid bare sett på meg selv som jentemamma,og ja...kunne vel ikke forandre på det? Men nå som det er bare 5 uker igjen ,og jeg har kjent min lille gutt i magen så lenge så er jeg vant til tanken,og såklaart er det nettopp han som skal komme til oss💙 Takk for støtten ❤ jeg gråt i natt for jeg hadde så dårlig samvittighet for å føle det slik. Jeg vet at jeg kommer til å elske han like mye og følelsene for han som er der inne er ikke endret. Jeg tror rett og slett jeg "sørger" litt over rollen jeg aldri vil få. Satser på at det går fort over.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #2473 Del Skrevet 8. desember 2018 19 timer siden, lillemeg90 skrev: Takk for støtten ❤ jeg gråt i natt for jeg hadde så dårlig samvittighet for å føle det slik. Jeg vet at jeg kommer til å elske han like mye og følelsene for han som er der inne er ikke endret. Jeg tror rett og slett jeg "sørger" litt over rollen jeg aldri vil få. Satser på at det går fort over.. Jeg har bare 1 gutt, og da sistemann som kom u oktober viste seg å være jente på ultralyd var jeg så sykt skuffet. Så jeg skjønner følelsen din, selv om jeg har begge kjønn. Men nå er jente nr 48484737282 her og hun er grom lell:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #2474 Del Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, Takida skrev: Jeg har bare 1 gutt, og da sistemann som kom u oktober viste seg å være jente på ultralyd var jeg så sykt skuffet. Så jeg skjønner følelsen din, selv om jeg har begge kjønn. Men nå er jente nr 48484737282 her og hun er grom lell:) Så godt å høre gikk skuffelsen fort over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #2475 Del Skrevet 8. desember 2018 4 timer siden, lillemeg90 skrev: Så godt å høre gikk skuffelsen fort over? Ikke før hun ble født for å være ærlig. Klarte ikke knytte meg til babyen i magen overhodet. Skjønte nesten ikke at jeg var gravid føles det som. Hadde et jævlig svangerskap i tillegg, så det hjalp jo ikke. Men har ikke tenkt på det et sekund etter hun ble født. Nå kunne hun liksom aldri vært en gutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #2476 Del Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, Takida skrev: Ikke før hun ble født for å være ærlig. Klarte ikke knytte meg til babyen i magen overhodet. Skjønte nesten ikke at jeg var gravid føles det som. Hadde et jævlig svangerskap i tillegg, så det hjalp jo ikke. Men har ikke tenkt på det et sekund etter hun ble født. Nå kunne hun liksom aldri vært en gutt:) Takk for at du svarer så ærlig... jeg føler meg så slem som tenker på den måten... Og et raskt Google søk får meg ikke til å føle meg bedre. Dette barnet er veldig ønsket, og jeg kjenner jeg har positive følelser til han selv om jeg innerst inne ønsket han var en jente. Jeg får helt kav av kommentarene til folk 😬 "jaja, men da blir det vel 3 barn likevel 🙄", "det er kjekt med gutter også da...". Kjenner jeg sliter med å holde følelsene inne. Jeg forstår jo at hormonene spiller meg et puss i tillegg. Gikk innom butikken i sta i håp om å finne et klesplagg i str 50 som kunne gi meg litt hjertebank, me fant seriøst ingenting jeg likte til gutt. Var innom 4 butikker og ingen hadde noe jeg likte 😂🙄 det er jo en bagatell da, men at det skal være så vanskelig å lage fine gutteklær 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #2477 Del Skrevet 8. desember 2018 4 minutter siden, lillemeg90 skrev: Takk for at du svarer så ærlig... jeg føler meg så slem som tenker på den måten... Og et raskt Google søk får meg ikke til å føle meg bedre. Dette barnet er veldig ønsket, og jeg kjenner jeg har positive følelser til han selv om jeg innerst inne ønsket han var en jente. Jeg får helt kav av kommentarene til folk 😬 "jaja, men da blir det vel 3 barn likevel 🙄", "det er kjekt med gutter også da...". Kjenner jeg sliter med å holde følelsene inne. Jeg forstår jo at hormonene spiller meg et puss i tillegg. Gikk innom butikken i sta i håp om å finne et klesplagg i str 50 som kunne gi meg litt hjertebank, me fant seriøst ingenting jeg likte til gutt. Var innom 4 butikker og ingen hadde noe jeg likte 😂🙄 det er jo en bagatell da, men at det skal være så vanskelig å lage fine gutteklær 🙈 Var veldig ønsket denne jenta og.. men tror faktisk ikke vi er helt unormale som føler det sånn. Jeg klarte nesten ikke finne klær til jenta, kjøpte masse.bøytralt og brukt.. nå noen mnd senere derimot;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #2478 Del Skrevet 8. desember 2018 4 minutter siden, Takida skrev: Var veldig ønsket denne jenta og.. men tror faktisk ikke vi er helt unormale som føler det sånn. Jeg klarte nesten ikke finne klær til jenta, kjøpte masse.bøytralt og brukt.. nå noen mnd senere derimot;) Da er det kanskje noe med det.. Jeg vet jo hva jeg liker men finner ingenting av det i små str 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 8. desember 2018 #2479 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Jeg tror det er veeeldig normalt det du føler på, men kanskje ikke så mange som tør å innrømme det. Og så lenge du er glad i barnet i magen (som du jo selvfølelig er), så må det være greit å kjenne litt på de følelsene. Jeg er sikker på at når du ser han så har du fort glemt det jeg har tre jenter, og av og til tenker jeg at det er litt dumt jeg ikke får "oppleve" en gutt, men samtidig ville jeg aldri vært mine tre jenter foruten:) Endret 8. desember 2018 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #2480 Del Skrevet 8. desember 2018 18 minutter siden, lillemeg90 skrev: Da er det kanskje noe med det.. Jeg vet jo hva jeg liker men finner ingenting av det i små str 🙈 Nei, det er jo så typisk. Jeg bestilte en del klær fra NHL shoppen. Godt jenta kler blått. Haha. Går for det meste i ull og pysj enn så lenge her. Men fortvil ikke, gutten din, som jenta mi kommer til å ha altfor mye klær til slutt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå