Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

12+0 i dag 🎊 og vi er over den "magiske" grensen! 

Formen er bedre og jeg håper å klare å komme meg i bedre form de neste ukene. Kanskje jeg klarer meg på jobb etter hvert!

Var ikke til væskebehandling i går, for jeg drikker nok selv nå. Håper det fortsetter 👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, lille_frosk skrev:

Hurra for tolv fullgåtte!! Det er virkelig en milepæl! :strix:

Ja! ❤

2 timer siden, TeamWP skrev:

Yeeyy 12😍👏🏻👏🏻

Hurra ❤ 

Som en feiring for 12 fullgåtte uker fikk jeg time til ordinær ultralyd i dag! Det blir når jeg er 18+2 ❤ det er faktisk bare 6 uker til! Sist fikk jeg i uke 21 og syntes det var veldig lenge å vente til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, bondekone skrev:

Så flott med 12 uker🎉🎉

Ja, fint å ha kommet helt hit! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å være mamma for tiden.. Storebror har blitt veldig mammadalt i det siste  (akkurat som han ikke var det fra før..) og det er koselig det, men vanskelig når jeg må være så mye hjemme og hvile. 

Han gråter hver gang vi skilles som feks. I dag når mormor skulle ta han med på bytur. Han gledet seg helt til hun kom, og så var alt bare tårer. Håper dette blir bedre før babyen kommer, hvis ikke blir det i hvertfall vanskelig 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2018 den 12.10, lillemeg90 skrev:

Vanskelig å være mamma for tiden.. Storebror har blitt veldig mammadalt i det siste  (akkurat som han ikke var det fra før..) og det er koselig det, men vanskelig når jeg må være så mye hjemme og hvile. 

Han gråter hver gang vi skilles som feks. I dag når mormor skulle ta han med på bytur. Han gledet seg helt til hun kom, og så var alt bare tårer. Håper dette blir bedre før babyen kommer, hvis ikke blir det i hvertfall vanskelig 😢

De skjønner at noe er annerledes. Min var akkurat lik(hadde også HG) og fikk med seg mye mer enn vi trodde. H'n er fortsatt mammadalt, så det ble travelt med baby og et barn som plutselig ble veldig liten og trengte mamma❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hege899 skrev:

De skjønner at noe er annerledes. Min var akkurat lik(hadde også HG) og fikk med seg mye mer enn vi trodde. H'n er fortsatt mammadalt, så det ble travelt med baby og et barn som plutselig ble veldig liten og trengte mamma❤️

Ja, se gjør nok absolutt det.. han vet det ikke enda men han var veldig lei seg når jeg var på det verste 😢 heldigvis bedre nå når jeg fungerer bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13+0 og fosteret er like stort som en fersken! 😊 

Begynner å se litt til magen nå og det et veldig koselig. Fikk ikke mage før rundt uke 20 sist. 

Formen er fremdeles i bedring og jeg skal ta ut picc-linen i morgen! 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk hatt kynnere de siste dagene også! Håper det holder seg under kontroll dette svangerskapet 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+0 og fosteret er på str med en sitron 🍋 

Var hos lege i dag og skal prøve med 10% i jobb fremover blir spennende å se hvordan det går :)

ellers fikk jeg høre en fin liten hjertelyd på 150 slag i minuttet 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
33 minutter siden, lillemeg90 skrev:

14+0 og fosteret er på str med en sitron 🍋 

Var hos lege i dag og skal prøve med 10% i jobb fremover blir spennende å se hvordan det går :)

ellers fikk jeg høre en fin liten hjertelyd på 150 slag i minuttet 😍

Så koselig ❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Så koselig ❤️😍

Ja ❤ har vert så bekymret men det gjør godt å høre et bankende hjerte når jeg har kommet såpass langt. Det lover heldigvis  godt!

Endret av lillemeg90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert 3 timer på jobb i dag og det var veldig fint!  Godt å være kledd i hvitt i igjen og treffe kollegaer. Men hadde bare administrative oppgaver. Blir nok litt slik fremover:) 

Fikk påvist noen antistoffer i blodet da på blodtypingen. Ikke like kjekt. Men skal hvis følges godt med på :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+0  og fosteret er like stort som et eple 🍎 

Har kjent litt liv de siste dagene. Veldig svakt enda, men kjenner det et noe der ❤

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...