malicious Skrevet 22. august 2017 #2181 Del Skrevet 22. august 2017 Hurra! Jeg leser, bare å begynne å skrive igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. august 2017 Forfatter #2182 Del Skrevet 22. august 2017 Tusen takk dere 😊 hvordan skifter man tittel da? Har allerede begynt å bli kvalm, men det er til å leve med når jeg spiser hyppig og tar en postafen om kvelden. Bare for å være på den sikre siden så har mann og barn fått omgangssyke 😂 Jeg må komme meg en tur til legen og høre hva hun tenker ifht kvalmen. Ringte legevakt og fikk tips om postafen så har ikke snakket med henne enda. Er mye forskning på at tidlig start av kvalmestillende hindrer alvorlig Hyperemesis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. august 2017 #2183 Del Skrevet 22. august 2017 For å skifte tittel endrer du på første innlegg i dagboka. Det er mulig du må i fullversjon av editoren. Så kjipt at kvalmen har kommet allerede. Håper du klarer å holde den noenlunde i sjakk fremover og at du finner det som lindrer på best mulig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. august 2017 Forfatter #2184 Del Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Nautika skrev: For å skifte tittel endrer du på første innlegg i dagboka. Det er mulig du må i fullversjon av editoren. Så kjipt at kvalmen har kommet allerede. Håper du klarer å holde den noenlunde i sjakk fremover og at du finner det som lindrer på best mulig måte. Da får jeg prøve det i morgen:) Takk! Det håper jeg også er mindre kvalm nå da enn jeg var sist på samme tidspunkt. Men er nok sikkert postafen som hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. august 2017 Forfatter #2185 Del Skrevet 23. august 2017 5+0 Alt føles så annerledes denne gangen. Jeg føler meg mer likegyldig, selv om jeg selvsagt er veldig glad. Sikkert normalt andre gangen? Håper jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. august 2017 #2186 Del Skrevet 23. august 2017 Det er noe med at man må ha fokus på det barnet man har fra før, så da blir ikke graviditeten like altoppslukende. Sleit med å følge med på antall uker og dager på vei, og fulgte ikke med på "nå får babyen øyelokk" og "nå er babyen 10 cm crl" Baby ble det nå allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. august 2017 Forfatter #2187 Del Skrevet 24. august 2017 14 timer siden, Nautika skrev: Det er noe med at man må ha fokus på det barnet man har fra før, så da blir ikke graviditeten like altoppslukende. Sleit med å følge med på antall uker og dager på vei, og fulgte ikke med på "nå får babyen øyelokk" og "nå er babyen 10 cm crl" Baby ble det nå allikevel! Er nok noe med det ja 😅 Jeg begynte å blø i natt, sammen med murringer i magen. Legen mente jeg kunne se det an litt. Forstår jo det er lite som kan gjøres om det er begynnelsen på en SA, men vil ta HCG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. august 2017 #2188 Del Skrevet 24. august 2017 Skjønner du blir stressa. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 24. august 2017 #2189 Del Skrevet 24. august 2017 1 time siden, lillemeg90 skrev: Jeg begynte å blø i natt, sammen med murringer i magen. Legen mente jeg kunne se det an litt. Forstår jo det er lite som kan gjøres om det er begynnelsen på en SA, men vil ta HCG! Jeg skulle akkurat inn å gratulere deg! Men ikke noe gøy med blødninger😞 Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig!❤️ Du bør jo i det minste få tatt en blodprøve ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. august 2017 Forfatter #2190 Del Skrevet 24. august 2017 Hvis det ikke gav seg skulle jeg ta kontakt igjen og komme å ta HCG. Blødningen har gitt seg men føles rart i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. august 2017 #2191 Del Skrevet 24. august 2017 Håper det går bra! Blødde begge svangerskap mellom uke 5-6 med murringer i magen. Det kan gå bra ❤️ At det har avtatt er jo et veldig godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. august 2017 #2192 Del Skrevet 24. august 2017 Huff, så dumt med blødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. august 2017 #2193 Del Skrevet 24. august 2017 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. august 2017 Forfatter #2194 Del Skrevet 24. august 2017 Bare litt brunt enda så håper det var med det.. Men blir nok litt tidligere ul enn jeg hadde tenkt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. august 2017 #2195 Del Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, lillemeg90 skrev: Bare litt brunt enda så håper det var med det.. Men blir nok litt tidligere ul enn jeg hadde tenkt 😅 Krysser fingrene <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. august 2017 Forfatter #2196 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Og der kom kvalmen og oppkast for fullt. Må da i det minste være positivt ifht stigning av HCG 😂 Er tydeligvis ikke nok med postafen. Edit: er nok en kombinasjon av svangerskapskvalme og omgangssyke 😣 Endret 25. august 2017 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeey Skrevet 25. august 2017 #2197 Del Skrevet 25. august 2017 Så bra at blødningene stoppet opp 😊 Håper det går bra med deg, og kvalmen er jo positivt nå iforhold til at du hadde en liten blødning! Da sitter den nok fortsatt og vokser og trives 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 25. august 2017 #2198 Del Skrevet 25. august 2017 Uff, dette høres ikke gøy ut (omgangssyken altså). God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailo Skrevet 25. august 2017 #2199 Del Skrevet 25. august 2017 God bedring mtp omgangssyken =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. august 2017 Forfatter #2200 Del Skrevet 25. august 2017 Tusen takk for god bedring ønsker! Fytti katta sier bare jeg😱 har ikke vert så dårlig siden forrige svangerskap. Det har begynt å gi seg litt nå heldigvis. Men den vanlige kvalmen sitter igjen og er blitt sterkere. Sikkert fordi jeg er dehydrert og sulten.. Men du @Mailo, når satte det for fullt inn hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå