Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Ja.. Var ikke akkurat helt planen. Hadde jeg visst det hadde jeg spurt om noen kunne kjøre meg. Men var på et tidspunkt det vanligvis går greit å finne parkering... :)

Typisk er det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi du må være litt forsiktig !

Det er vel ikke så mye som kunne vært gjort annerledes i graviditeten din ettersom det er helsen din det faktisk står på. Men det er bra fe følger deg opp i allefall. :)

Vedrørende det å ha mat i fryseren, der hsr jeg vært noen uker nå også 🙈 startet så forsiktig med noen innkjøpte wienerbrød. Det ballet seg så på med det ene hjemmelagde etter det andre. Aldri i mitt liv bakt så mye jeg! Folk tror jo det at klikket for meg!! Sant skal sies, det går ikke så mye som et støvkorn ekstra ned i den fryseren nå! Foreslo for mannen senest i går at vi skulle kjøpe enda en, men forslaget nådde visst ikke helt igjen om! Hehe. Har Cravings på daim iskake - men ingen plass i fryser til å

Lage :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde ikke gjort det om jeg hadde visst jeg måtte gå så langt...:)

Møtet gikk bra. Er jo lite som kunne vert gjort annerledes da set er den medusinske tilstanden min som har gjort det vanskelig og ikke selve arbeidsplassen. Vi ble enige om at ved et evt nytt svangerskap sier jeg i fra til nærmeste leder med en gang slik at jeg evt. kun går kveldsvakter i starten. Helt i begynnelsen kunne jeg nok klart meg i jobb om vi gadde gjort det dennne gangen. Og at jeg går til lege med en gang og får kvalmestillende og lager en plan med gyn for poliklinisk væskebehandling slik at jeg ikke er så langt nede når jeg først får hjelp. Det siste har jo ikke noe med jobb å gjøre, men bedriftslegen var med, så det ble litt spm om jeg hadde noen tanker ifht. Det. Dette er foresten en del av oppføgingen som alle gravide i helseforetaket skal ha. En samtale i hvert trimester (eller første er så snart det blir kunngjort).

Ang. Fylling av fryseren må det være en del av nestingen tror jeg cinderella :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo håpe du ikke blir så dårlig vet et eventuelt annet svangerskap da :) Men bra planen er klar om så skulle være! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Jeg håper! Men realiteten er at det er større sjanse for å få HG igjen når man har hatt det en gang. Og det skremmer meg, så greit å ha en plan! Tviler på det blir to tette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det?! Trodde ikke det hadde noe sammenheng. Altså at det ikke var større sjans å få det neste gang når du hadde det nå.. Huff da, får håpe du slipper neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det?! Trodde ikke det hadde noe sammenheng. Altså at det ikke var større sjans å få det neste gang når du hadde det nå.. Huff da, får håpe du slipper neste gang.

De vet jo veldig lite om årsaker og slik, men forskning har vist at det er 26 ganger så stor mulighet for å få det i andre svangerskap om man hadde det i første :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du får god oppfølging fra jobb, da, mtp framtiden! Det er bra :)

Dumt å høre at det er større sjanse for å få hypermesis igjennår du har hatt det nå :( Det er jo ikke en drømmesituasjon.. Men nå har dere i alle fall en "slagplan"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er veldig fornøyd med oppfølgingen :Nikke:

Tror jeg er litt bedre rustet skulle det skje igjen, jeg hadde virkelig ikke peiling på hvor ille det kunne bli. Skjer det igjen vet jeg litt hva jeg går til i det minste...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går lagde jeg første middagsplan siden August! Er så fantastisk å spise igjen :hoppe: håper det varer!

Fredag: pastasalat med kylling, feta (pasteurisert såklart), ruccula, bacon, valnøtter, cherrytomater, soltørket tomat og pestodressing.

Lørdag: italiensk pizza med chorizo

Søndag: kjøttkaker i brun saus med tilbehør.

Mandag: linsesuppe med kylling

Tirsdag: pasta bologonese

Onsdag: laks med wokede grønnsaker og nudler

Torsdag: Hamburger med tomatsalsa og potetbåter

:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går lagde jeg første middagsplan siden August! Er så fantastisk å spise igjen :hoppe: håper det varer!

Fredag: pastasalat med kylling, feta (pasteurisert såklart), ruccula, bacon, valnøtter, cherrytomater, soltørket tomat og pestodressing.

Hurra for matplan og matlyst :hoppe:

Så ut som en god meny :)

Dette må jo vare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm den menyen ser snadder ut :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det bra:) kjekt at du tenker på meg! :hjerte:

Det skjer egentlig veldig lite om dagen...:) jeg står opp, svigermor henter hunden og går tur (ja, jeg er heldig!), spiser frokost, setter meg å strikker litt, prøver å legge sammen litt klær etc, enda mer strikking, mannen kommer hjem og vi lager middag, så er det egentlig tv og sofa resten av dagen...

Foresten noen som vet hvor man får kjøpt settehyller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du har det bra og koser deg :)

Lov å være litt heldig nå i svangerskapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstrene grene har ihvertfall hatt settehyller :)

Så bra med svigermor som kan komme og lufte hunden litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...