lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1761 Del Skrevet 16. februar 2015 Ser foresten på "når mannen lager bryllup" eller hva det heter! Jeg blir like overasket hver gang:p denne gangen er det en fra england som planlegger bryllup i California han hadde ikke tenkt på at det var flere som ikke kunne komme pga prisen på bilettene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. februar 2015 #1762 Del Skrevet 16. februar 2015 Ser foresten på "når mannen lager bryllup" eller hva det heter! Jeg blir like overasket hver gang:p denne gangen er det en fra england som planlegger bryllup i California han hadde ikke tenkt på at det var flere som ikke kunne komme pga prisen på bilettene Haha, det er helt utrolig det der. Så mange idioter! Jeg så på et par episoder i reprise i går, og han ene lagde seriøst et bryllup med romvesen og "men in black" som tema. Bryllupet fant sted i en bunker!! De velger virkelig folk med dårlig smak.. Hehe. Jeg kunne lett meldt meg på den norske versjonen da, for jeg vet at R har såpass smak at det hadde blitt et flott bryllup. Det eneste jeg hadde vært nervøs for er kjolen, men det er ikke fordi han hadde valgt en kjole som var stygg i seg selv, men jeg er ekstremt kresen på kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1763 Del Skrevet 16. februar 2015 Haha, det er helt utrolig det der. Så mange idioter! Jeg så på et par episoder i reprise i går, og han ene lagde seriøst et bryllup med romvesen og "men in black" som tema. Bryllupet fant sted i en bunker!! De velger virkelig folk med dårlig smak.. Hehe. Jeg kunne lett meldt meg på den norske versjonen da, for jeg vet at R har såpass smak at det hadde blitt et flott bryllup. Det eneste jeg hadde vært nervøs for er kjolen, men det er ikke fordi han hadde valgt en kjole som var stygg i seg selv, men jeg er ekstremt kresen på kjoler. Ja, den så jeg faktisk Hadde nok ikke ville vert med på det, jeg er nok litt for opptatt av detaljer, og det er ikke mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1764 Del Skrevet 17. februar 2015 32 uker rart å tenke på at lungene er så og si ferdige nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 17. februar 2015 #1765 Del Skrevet 17. februar 2015 Hurra for 32 uker nå er det ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 17. februar 2015 #1766 Del Skrevet 17. februar 2015 Hurra for 32 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. februar 2015 #1767 Del Skrevet 17. februar 2015 32 uker! :hoppe: Bare 2,5 uker til høygravid nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 17. februar 2015 #1768 Del Skrevet 17. februar 2015 Gratulerer med 32 uker og fin svangerskapskontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. februar 2015 #1769 Del Skrevet 17. februar 2015 Hurra for 32 uker! Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di, og jeg må bare si at du er utrolig tapper! SÅ dårlig som du har vært, og det er knapt antydning til sutring her inne - wow! Jeg syns jeg sutrer hele tiden, og jeg er jo superheldig i forhold til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. februar 2015 #1770 Del Skrevet 17. februar 2015 Snaaaart høygravid jo!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 #1771 Del Skrevet 17. februar 2015 32 uker rart å tenke på at lungene er så og si ferdige nå! Hurraaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1772 Del Skrevet 18. februar 2015 Har hatt en del kynnere i dag og utover kvelden ble de vonde og tette. Etter å ha snakket litt med jentene i termingruppen ringte jeg føden og fikk komme til kontroll. Ctg var heldt fin med en veldig aktiv gutt. Plukket kun opp en av kynnerene. Var så til ultralyd som viste passe med fostervann, et sterkt hjerte men dessverre en litt liten gutt. Estimert til ca 1500, så de var ikke bekymret for akkurat det. Innvendig ultralyd viste dessverre at livmorhalsen var halvparten av det den skulle vert nå. Så da er jeg innlagt med truende prematur fødsel. Har fått lungemodning og ligger med riehemmende drypp. Legene sier at de ikke tror det blir fødsel i morgen men at jeg neppe går til termin. Kjenner jeg er skikkelig redd. Det er ikke klart enda, han er ikke klar for verden heller! Håper han kan holde seg inne i noen uker til.. Får prøve å sove, menneet er enklere sagt enn gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1773 Del Skrevet 18. februar 2015 Hurra for 32 uker! Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di, og jeg må bare si at du er utrolig tapper! SÅ dårlig som du har vært, og det er knapt antydning til sutring her inne - wow! Jeg syns jeg sutrer hele tiden, og jeg er jo superheldig i forhold til deg. Takk for fine ord! jeg synes nå jeg har sutret nok jeg har du en dagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. februar 2015 #1774 Del Skrevet 18. februar 2015 Uff, så skremmende lesning!! Bra at alt var bra med ham, men han trenger all den tid inne i mors liv han kan få. Hold deg inne, lillegutt! Og så bra du fikk komme til kontroll! Noen ganger tror jeg det er en fordel å tilhøre et lite sykehus. Krysser fingrene for at riene avtar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #1775 Del Skrevet 18. februar 2015 Har hatt en del kynnere i dag og utover kvelden ble de vonde og tette. Etter å ha snakket litt med jentene i termingruppen ringte jeg føden og fikk komme til kontroll. Ctg var heldt fin med en veldig aktiv gutt. Plukket kun opp en av kynnerene. Var så til ultralyd som viste passe med fostervann, et sterkt hjerte men dessverre en litt liten gutt. Estimert til ca 1500, så de var ikke bekymret for akkurat det. Innvendig ultralyd viste dessverre at livmorhalsen var halvparten av det den skulle vert nå. Så da er jeg innlagt med truende prematur fødsel. Har fått lungemodning og ligger med riehemmende drypp. Legene sier at de ikke tror det blir fødsel i morgen men at jeg neppe går til termin. Kjenner jeg er skikkelig redd. Det er ikke klart enda, han er ikke klar for verden heller! Håper han kan holde seg inne i noen uker til.. Får prøve å sove, menneet er enklere sagt enn gjort Skummelt med truende prematurfødsel Håper det riehemmende dryppet gjør jobben sin! Og lungemodningen også! Hvordan gikk det i natt? Har du fått sove noe, og har det roet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 18. februar 2015 #1776 Del Skrevet 18. februar 2015 Håper gutten din holder seg inne til du har rundet 37 uker hvertfall Skummelt at det plutselig kan skje noe slikt. Har det gått greit i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. februar 2015 #1777 Del Skrevet 18. februar 2015 Godt at de tar det på alvor selvom det er skummelt. Håper han holder seg inne litt til. Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 #1778 Del Skrevet 18. februar 2015 Håper lillegutt finner ut at det ikke er så aller verst å være i magen til mor litt til. Hvordan går det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. februar 2015 #1779 Del Skrevet 18. februar 2015 Håper lille pjokken klarer å holde seg inne en måned til iallfall. Det beste hadde jo vært to måneder til, men hvis de mener du ikke går til termin så er det vel ikke så lett å håpe på det... Du må vel ligge og "ruge" litt nå da. Prøv å ikke la redselen "spise deg opp", men jeg skjønner at det er vanskelig. Det er jo helt naturlig å være redd i den situasjonen du er i nå. Husk at på sykehuset gjør de alt de kan for å ta vare på deg og babyen, og prøver å forhindre en altfor tidlig fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. februar 2015 #1780 Del Skrevet 18. februar 2015 Takk for fine ord! jeg synes nå jeg har sutret nok jeg har du en dagbok? Har ikke fått surret meg til å lage dagbok enda. Skal på tidlig UL på fredag, så hvis alt ser bra ut da skal jeg få opprettet en i helga! Jammen litt dramatikk hos deg i går! Du er nok i de beste hender nå selv om det sikkert føles skummelt, og så får vi håpe lillegutt er en bedagelig kar som ikke har det noe travelt med å se verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå