missdior Skrevet 23. januar 2015 #1621 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg har fire sett til både vogge og sprinkelseng Jeg var på handling uten å tenke over hva vi hadde hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 23. januar 2015 #1622 Del Skrevet 23. januar 2015 Har du tørketrommel trenger du ikke mange, men hvis du ikke har kan det være greit med tre-fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1623 Del Skrevet 23. januar 2015 Vi har tørketrommel.. Her på vestlandet er det drittvær. Fyr i peisen og teppe over beina med garn på pinnene. Føler meg skikkelig gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. januar 2015 #1624 Del Skrevet 23. januar 2015 Vi har bare to-tre tror jeg. Tørker jo så fort når man tromler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. januar 2015 #1625 Del Skrevet 23. januar 2015 Vi har tørketrommel.. Her på vestlandet er det drittvær. Fyr i peisen og teppe over beina med garn på pinnene. Føler meg skikkelig gammel Høres herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. januar 2015 #1626 Del Skrevet 23. januar 2015 ÅÅååh, jeg ønsker meg peis Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 23. januar 2015 #1627 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg har kjøpt to sett til hver av dynene - en til vugge, og en til sprinkelsenga. Satser på at det holder med tørketrommel i hus Da er det jo rent og tørt i løpet av et par timer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. januar 2015 #1628 Del Skrevet 24. januar 2015 Har du den minste størrelsen i dyne ? Jeg kjøpte to av den men så var det noen som sa til meg at denne størrelsen bruker de ikke lenge. Ble litt Stressa da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1629 Del Skrevet 24. januar 2015 Da tenker jeg at det er nok! fint med litt bekreftelse:) Ja, jeg har også to av de minste. De som passer til sprinkelseng blir jo veldig store i vogn og krybbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. januar 2015 #1630 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg har maaasse sengetøy til den minste dyna. Arver vettu.. + at jeg har jo lyst å kjøpe noe selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. januar 2015 #1631 Del Skrevet 24. januar 2015 Vi har også masse sengesett til den minste dyna, siden vi kan bruke den i vogna også ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1632 Del Skrevet 24. januar 2015 Vivskal jo bruke en av de minste i vogna vi også, men tenker at det holder ned tre når vi gar tørketrommel:) så får jeg heller kjøpe et til om vi ser behovet:) Flere med vondt i beina på natten? Er nok "restless legs" men kjenner ikke kribling, er mer ubehag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. januar 2015 #1633 Del Skrevet 24. januar 2015 Vivskal jo bruke en av de minste i vogna vi også, men tenker at det holder ned tre når vi gar tørketrommel:) så får jeg heller kjøpe et til om vi ser behovet:) Flere med vondt i beina på natten? Er nok "restless legs" men kjenner ikke kribling, er mer ubehag.. Ja Kjennes litt ut som "voksesmertene" jeg hadde som liten I mangel på en bedre betegnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1634 Del Skrevet 24. januar 2015 Ja Kjennes litt ut som "voksesmertene" jeg hadde som liten I mangel på en bedre betegnelse. Høres kjent ut, men allikevel så er det ikke helt likt hos meg i hvertfall! Blir bedre når jeg strekker på beina. Leste litt om det og det er visst veldig normalt å få som gravid, spesielt med lavt jern. Så er nok det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. januar 2015 #1635 Del Skrevet 24. januar 2015 Høres kjent ut, men allikevel så er det ikke helt likt hos meg i hvertfall! Blir bedre når jeg strekker på beina. Leste litt om det og det er visst veldig normalt å få som gravid, spesielt med lavt jern. Så er nok det.... Kramper? Leste smerter og ubehag i beina var veldig vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1636 Del Skrevet 24. januar 2015 Kramper? Leste smerter og ubehag i beina var veldig vanlig. Nei, har ikke hatt noen kramper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. januar 2015 #1637 Del Skrevet 24. januar 2015 Nei, har ikke hatt noen kramper.. Det er bra Håper det blir bedre når du får i deg litt ekstra jern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. januar 2015 #1638 Del Skrevet 24. januar 2015 Om du har kramper kan det hjelpe å ta magnesium På smerter vet jeg dessverre ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 24. januar 2015 #1639 Del Skrevet 24. januar 2015 Nesten uansett hva slags plager det er, så er det vanlig i graviditet En fattig trøst i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1640 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Hehe det er sant! Så og si alle plager er normale For et sovedøgn i går! Sov frem til kl 12 (da hadde jeg sikkert sovet 9-10 timer), var våken frem til kl 14. Da la jeg og hunden oss igjen og sov i 2,5 timer! Hadde også en blund på sovaen rundt kl 19 før jeg gikk å la meg rundt 22.30 og nå kjenner jeg at jeg skal sove litt mer Hunden våknet av en lyd i natt og satte i gang å ule (må beskytte oss vet dere ) og DA var det en som våknet til liv i magen! Sikkert en kombinasjon av at jeg våknet og høy lyd, men velger å tro at han reagerte på lyden også! Edit: lyden fra hunden altså, ikke den lyden hunden hørte ute Endret 25. januar 2015 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå