Spiremor Skrevet 20. januar 2015 #1601 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg vasket rundt jul og la i en kommode. Den har tette skuffer, så jeg følte det gikk greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1602 Del Skrevet 20. januar 2015 Da har jeg kjøpt inn neutral og begynner nok i løpet av uken! Lille "kiler" meg veldig mye ved symfysen for tiden:p noen andre som har hatt det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 21. januar 2015 #1603 Del Skrevet 21. januar 2015 Og babytlyet er så smått når det henger til tørk i forhold til vårt tøy Lille kiler noen ganger inni der, men nå gjør det nesten vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. januar 2015 #1604 Del Skrevet 21. januar 2015 Da har jeg kjøpt inn neutral og begynner nok i løpet av uken! Lille "kiler" meg veldig mye ved symfysen for tiden:p noen andre som har hatt det slik? Litt kanskje? Men mer ubehagelig egentlig Hun slår på hoftebeina mine og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1605 Del Skrevet 21. januar 2015 Hehehe har noen slike her også, men han er ikke så sterk enda Snakket med nav i dag og jeg får heldigvis sende søknaden før lønn fikser det, iom at det var faste tilegg så kunne jeg bare plusse det på og huske å minne arbeidsgiver på å ta det med på inntektsopplysningene.. Så da blir det nok utfylling av søknad i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 21. januar 2015 #1606 Del Skrevet 21. januar 2015 Godt det med lønn ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. januar 2015 #1607 Del Skrevet 21. januar 2015 Babytøy Det er så smått! Og så lukter det så mye bedre enn alle andre klær, selv om det aldri har vært brukt og er vasket sammen med vanlige klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1608 Del Skrevet 21. januar 2015 Kjenner jeg gleder meg til å starte med det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. januar 2015 #1609 Del Skrevet 21. januar 2015 Det må jo være en fantastisk følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 21. januar 2015 #1610 Del Skrevet 21. januar 2015 Gratulerer tenk vi er i siste trimester !!!! Vi skal lissom ikke "høyere". Dette er siste innspurt før målstreken! Wow 😳 da går nav søknaden din avgårde? Min går nok avgårde i morgen tenker jeg. Her blir det nok 80 prosent. Hos deg ble det 100? Vaske klær har jeg begynt med. Kjøpte en slik fin tøy eske med lokk som jeg legger klærne i. De blir jo ikke møkkete av det. Og glad jeg har startet for det er mye ! Tar tid! Og så koselig. Gleder meg til skapet kommer og vi kan legge inn :-) begynn å vask du og kos deg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #1611 Del Skrevet 22. januar 2015 Gratulerer tenk vi er i siste trimester !!!! Vi skal lissom ikke "høyere". Dette er siste innspurt før målstreken! Wow da går nav søknaden din avgårde? Min går nok avgårde i morgen tenker jeg. Her blir det nok 80 prosent. Hos deg ble det 100? Vaske klær har jeg begynt med. Kjøpte en slik fin tøy eske med lokk som jeg legger klærne i. De blir jo ikke møkkete av det. Og glad jeg har startet for det er mye ! Tar tid! Og så koselig. Gleder meg til skapet kommer og vi kan legge inn :-) begynn å vask du og kos deg med det Ja, er rart å tenke på! Men føles veldig langt borte enda da! Skulle sende den i dag, men så virket ikke printeren! Så må vente til mannen kommer hjem og får fikset den. Jeg prøvde i hvertfall alt jeg kan ifht det og ingenting hjalp.. Han klarer det nok med et tastetrykk, irriterende:p Blir 100% ja. Jeg har 39 uker permisjon til slutten av desember og tar så ut 10 uker ferie til begynnelsen av mars. Så går mannen ut i 13 uker permisjon (gradert med en arbeidsdag i uken) før jeg tar ut 10 uker ulønnet fra begynnelsen av juni til midten av august. Når jeg er i ulønnet så kommer jeg til å ta minst to ekstravakter i mnd (da beholder jeg sykepengegrunnlaget hele perioden) samt at jeg har kontrakt med arbeidsgiver på hvilken dato jeg skal være tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. januar 2015 #1612 Del Skrevet 22. januar 2015 Det er alltid sånn at gutta fikser det på to minutter, ja, til irritasjon når man selv kan ha knotet med forsøk på å fikse problemet i en halvtime uten å løse det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. januar 2015 #1613 Del Skrevet 22. januar 2015 Åh, følelsen av å være totalt datadust... know that one! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 22. januar 2015 #1614 Del Skrevet 22. januar 2015 Hehe disse tekniske greiene !!! Flott løsning :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #1615 Del Skrevet 22. januar 2015 Godt å høre at det ikke bare er meg! Er ikke så lenge siden vi fikk oss Imac heller, så merker at jeg vet liksom ikke helt hvor jeg finner innstillinger og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. januar 2015 #1616 Del Skrevet 22. januar 2015 Mac står for Makkverk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #1617 Del Skrevet 22. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1618 Del Skrevet 23. januar 2015 Da har jeg krøpet til korset og startet med jerntilskudd (niferex). Håper jeg slipper bivirkninger, hvis ikke blir det noen lange mnd... Hadde egentlig tenkt å vente til uka å se om det var endring i verdien av ferritin, men har vert så ekstremt slapp de siste dagene, så tenkte at nå var det på tide:p Ellers var jeg en tur på princess, de har 3 for 2 på alle barneprodukter. Så da ble det tre sengesett:) holder det i minste str? Har en som skal brukes i vogn/vugge og en seng. Så da har jeg et ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. januar 2015 #1619 Del Skrevet 23. januar 2015 Da har jeg krøpet til korset og startet med jerntilskudd (niferex). Håper jeg slipper bivirkninger, hvis ikke blir det noen lange mnd... Hadde egentlig tenkt å vente til uka å se om det var endring i verdien av ferritin, men har vert så ekstremt slapp de siste dagene, så tenkte at nå var det på tide:p Ellers var jeg en tur på princess, de har 3 for 2 på alle barneprodukter. Så da ble det tre sengesett:) holder det i minste str? Har en som skal brukes i vogn/vugge og en seng. Så da har jeg et ekstra. Får håpe du merker en rask bedring nå som du har begynt med jern, så du kjenner at det hjelper Tipper tre sett holder? Med mindre du får en skikkelig gulper, da, kan det være at du bør ha et ekstra i bakhånd til både vogn/vugge og seng. Kan jo skje et uhell begge steder på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1620 Del Skrevet 23. januar 2015 Får håpe du merker en rask bedring nå som du har begynt med jern, så du kjenner at det hjelper Tipper tre sett holder? Med mindre du får en skikkelig gulper, da, kan det være at du bør ha et ekstra i bakhånd til både vogn/vugge og seng. Kan jo skje et uhell begge steder på samme dag Ja, håper det! Ja, er det jeg også tenker. I såfall får vi kjøpe et til etter han er født;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå