Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!:) gikk veldig fint!

Hjertet slo fint og han sparket fra seg når jordmor prøvde å lytte :fnise: 4 spark fikk doppleren seg :fnise:

Fikk også terminbekreftelse så nå er det bare å søke:) satte meg ned for å gjøre det i dag, men så viste det seg at den nyeste lønningen min er feil! Så må vente på at den rettes! Argh..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt sto bra til inni der 😃

Gleder meg til jeg skal på UL :rodmer:

Kjipt det med lønningen da, akkurat sånt bør gå riktig for seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk! Ja, tenk, 28 uker og 3 trimester! Rart å være ferdig med de to første!!

I dag har jeg vert og hentet en krybbe som vi får av et vennepar. Den skal stå på soverommet:) herlighet så snille venner vi har!

Vasking av klær, når begynte dere? Har egentlig litt lyst å begynne, men føler det er litt tidlig enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja, tenk, 28 uker og 3 trimester! Rart å være ferdig med de to første!!

I dag har jeg vert og hentet en krybbe som vi får av et vennepar. Den skal stå på soverommet:) herlighet så snille venner vi har!

Vasking av klær, når begynte dere? Har egentlig litt lyst å begynne, men føler det er litt tidlig enda.

Det er tidlig å vaske tøy. Men jeg har gjort det allerede :sjenert: Var så koselig å vaske, henge opp, brette og putte på plass. Og tenker at siden det ligger i en kommode så blir det ikke skittent eller støvete igjen :)

Edit: skrivefeil

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidlig å vaske tøy. Men jeg har gjort det allerede :sjenert: Var så koselig å vaske, henge opp, brette og putte på plass. Og tenker at siden det ligger i en kommode så blir det ikke skittent eller støvete igjen :)

Edit: skrivefeil

Det er sant:) jeg har ingenting å gjøre denne uken, så kjenner det klør litt i fingrene etter å starte!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wii :) 28 uker og 3. trimester! :hoppe::strix:

Det blir ikke skittent av å ligge i en kommode :) Hvis du har tid og overskudd nå så er det bare å starte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne startet tidligere enn jeg gjorde, for jeg valgte å vaske alle fargevarianter for seg (skittenrosa for seg, babyrosa for seg, hvitt med rosa detaljer for seg, hvitt med brune detaljer for seg, osv osv osv) :P ... Går nok bra å vaske det nå ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å vaske tøy tidlig. Nå er jeg glad for at det meste er vasket og klart, for nå er det et ork å sette igang en maskin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...