Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Hvis dere skal ha det stellebordet som også er en kommode, anbefaler jeg å bestille det dersom dere ikke har fått kjøpt det når det nærmer seg termin. Her sto jeg på varselliste, men det var bare noen få som ble tatt inn av gangen. Ble utsolgt før vi rakk å dra dit.

Åå kan man bestille på IKEA? Ikke slik at de legger av vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå kan man bestille på IKEA? Ikke slik at de legger av vel?

Med levering, i alle fall i Oslo. Fikk det til nærmeste postkontor. Kostet riktignok 290 kr, men jeg begynte å bli stresset av at det ble utsolgt igjen omtrent samme dag som det kom inn nye til varehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med levering, i alle fall i Oslo. Fikk det til nærmeste postkontor. Kostet riktignok 290 kr, men jeg begynte å bli stresset av at det ble utsolgt igjen omtrent samme dag som det kom inn nye til varehuset.

Sjekket nå og kunne ikke leveres når det var tomt på lager på forus (som er nermeste IKEA).. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nå og kunne ikke leveres når det var tomt på lager på forus (som er nermeste IKEA).. :/

Ååå, det var dumt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Vi hadde også trøbbel med å få tak i den stellekommoden, og endte med å bestille. Men den var ikke på lager på noen av varehusene i nærheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva greia er, for ta en telefon til kundeservice i morgen og høre...

Når jeg sjekket før helgen så sto det at den ville komme inn igjen rundt 17 jan, men idag sto det ingenting om det! Rart..

Å vi vil så gjerne ha den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Sundvik Stellekommode fra IKEA som vi vil ha. Ringte dem i dag og det var visst leveringsproblemer På produktet:( får bare følge med. Hun sa at det var mulig det var blitt tatt ut til kontroll, noe de gjorde med alle produkter i ny og ne. Hvis det nermer seg termin og det fremdeles ikke er tilgjengelig får vi kjøpe et enkelt brukt til en billig penge og ha det frem til vi kan få dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så på den stellekommoden nå. Den var fin :rodmer: Skjønner godt at dere vil ha den. Vi får en fin, brukt en av pappa og de, så orker ikke å stresse med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er fin og praktisk:) liker at den har så mye lagringsplass og at den kan gjøres om til en vanlig kommode når den ikke trengs som stellebord lengre!:) og så er den jo ganske billig ifht når du ser på de som ligner andre steder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at den kun kan brukes til 12 mnd. Noen som vet hvorfor? Vi så også på den, men da jeg leste det droppet jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står at den kun kan brukes til 12 mnd. Noen som vet hvorfor? Vi så også på den, men da jeg leste det droppet jeg det.

Jeg tenker det er pga vektbegrensing, men hvor enkelt er det å få en ettåring til å ligge stille på et stellebord egentlig? :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er pga vektbegrensing, men hvor enkelt er det å få en ettåring til å ligge stille på et stellebord egentlig? :klo:

Aldri vært et problem her. Vi bruker stellebordet enda til treåringen. Riktignok kun når han har badet og skal tørkes og sånt, men den var daglig i bruk helt til i august i fjor da han begynte å slutte med bleier, dvs. litt over 2,5 år. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så lite bad, at det ikke er plass til noe stellebord det. Satser i første omgang på stellematte på vaskemaskin (som på grunn av størrelsen må være toppmatet, så går vel ikke så lenge det heller). Spørs nok om teorien min om å bare kle ungen i svarte søplesekker som kastes etter hvert bruk er like greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, regnet med det var på grunn av vektbegrensning, men syns det var litt håpløst at man ikke kunne bruke stellebordet etter 12 mnd. Det er ikke noe problem med barn over 12 måneder på stellebordet ;) De skal også skiftes på. Skifter som regel stående fra de kan stå, men hvis det er mye avføring er det mye enklere om de ligger. Har bare erfaring fra skifting i barnehage.

Aldri vært et problem her. Vi bruker stellebordet enda til treåringen. Riktignok kun når han har badet og skal tørkes og sånt, men den var daglig i bruk helt til i august i fjor da han begynte å slutte med bleier, dvs. litt over 2,5 år. :)

Godt å høre! Jeg tror min søster har samme og ungen der er også over 12 måneder. Flott å få en bekreftelse på at det fungerer selv etter 12 måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regnet med det var på grunn av vektbegrensning, men syns det var litt håpløst at man ikke kunne bruke stellebordet etter 12 mnd. Det er ikke noe problem med barn over 12 måneder på stellebordet ;) De skal også skiftes på. Skifter som regel stående fra de kan stå, men hvis det er mye avføring er det mye enklere om de ligger. Har bare erfaring fra skifting i barnehage.

Godt å høre! Jeg tror min søster har samme og ungen der er også over 12 måneder. Flott å få en bekreftelse på at det fungerer selv etter 12 måneder :)

Mente ikke at jeg har stellebordet, bare at det ikke har vært noe problem å skifte på han etter 12 mnd. :) Vi har et annet stellebord, men det tåler fint vekten av treåringen. Han er vel 15-16 kg tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke at jeg har stellebordet, bare at det ikke har vært noe problem å skifte på han etter 12 mnd. :) Vi har et annet stellebord, men det tåler fint vekten av treåringen. Han er vel 15-16 kg tenker jeg. :)

Åja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...