Askmeagain89 Skrevet 5. januar 2015 #1481 Del Skrevet 5. januar 2015 Formen er mye bedre i dag I går ble mannen ferdig med prosjektet i gangen, så da er det av lista. Var en tur på Jysk i dag og kjøpte en slik benk til å ha i gangen og et speil. synes den fra Jelling var ganske fin, ôg så hadd vi gavekort der som var greit å bruke opp! når jeg kom hjem så ommøblerte jeg litt i stua, og nå er jeg sliten så nå blir det sofa resten av dagen;) Godt å høre at du er bedre Så deilig å få litt forandring! Nå må du ikke gjøre for mye heller da Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #1482 Del Skrevet 5. januar 2015 Hurra for bedre form Hvil deg litt også, nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1483 Del Skrevet 5. januar 2015 Ja, nå blir det hviling. Tenkte jeg skulle skru sammen den benken, men det fant jeg ut at jeg ikke skal når jeg satte meg ned med det:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 5. januar 2015 #1484 Del Skrevet 5. januar 2015 Oi effektivt og praktisk 👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 #1485 Del Skrevet 6. januar 2015 Ja, nå blir det hviling. Tenkte jeg skulle skru sammen den benken, men det fant jeg ut at jeg ikke skal når jeg satte meg ned med det:p Som gubben ville sagt til meg; Flink pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1486 Del Skrevet 6. januar 2015 I dag blir en rolig dag. Litt ordning rundt i huset blir det nok, men ellers er det sofakroken og strikketøyet! De ringte foresten fra legekontoret. Ferritin (jernlageret) var nede på 9 nå men siden jeg føler meg OK så fikk jeg selv bestemme om jeg ville starte på tilskudd. Da tror jeg at jeg ser det an litt til altså.. B12 hadd gått fra 120 til 280 så det er bra!:D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 6. januar 2015 #1487 Del Skrevet 6. januar 2015 Oi, ferritin var på 21 hos meg i dag. Blodprosent på 10. Jeg må ta jern.. Hva strikker du? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1488 Del Skrevet 6. januar 2015 Oi, ferritin var på 21 hos meg i dag. Blodprosent på 10. Jeg må ta jern.. Hva strikker du? :D Her er blodprosenten 12,5. Så er nok derfor jeg slipper unna... den var 14.3 tidligere da. her var ferritin 24 i begynnelsen av svangerskapet, så gikk den til 14 hvor den holdt seg lenge. I begynnelsen av desember var den 11 og nå en mnd etter 9. Så får vi se hva den er i slutten av mnd. Har jeg ikke startet da og den fremdeles er på vei ned så får jeg vel starte.. :/ Jeg strikker en slik Djevel lue er ikke så flink enda, så tenkte at det var et passende begynnerprosjekt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 6. januar 2015 #1489 Del Skrevet 6. januar 2015 Her er blodprosenten 12,5. Så er nok derfor jeg slipper unna... den var 14.3 tidligere da. her var ferritin 24 i begynnelsen av svangerskapet, så gikk den til 14 hvor den holdt seg lenge. I begynnelsen av desember var den 11 og nå en mnd etter 9. Så får vi se hva den er i slutten av mnd. Har jeg ikke startet da og den fremdeles er på vei ned så får jeg vel starte.. :/ Jeg strikker en slik Djevel lue er ikke så flink enda, så tenkte at det var et passende begynnerprosjekt! :D Åjaa, du har høyere blodprosent ja. Keg har alltid hatt litt lav. Etter MA i fjor var den på 6!! Og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta jern, nå har jeg bare fått det anbefalt Gøy med strikkeprosjekter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. januar 2015 #1490 Del Skrevet 6. januar 2015 Da jeg tok blodprøver i uke 10 var ferritin på 58 og HB på 12,9, men dette er vel kanskje verdier som kan synke drastisk. Jordmor spurte om jeg tok jern, men det er vel ikke nødvendig før mangel er påvist? Regner med at det blir en runde til med blodprøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. januar 2015 #1491 Del Skrevet 6. januar 2015 I dag blir en rolig dag. Litt ordning rundt i huset blir det nok, men ellers er det sofakroken og strikketøyet! De ringte foresten fra legekontoret. Ferritin (jernlageret) var nede på 9 nå men siden jeg føler meg OK så fikk jeg selv bestemme om jeg ville starte på tilskudd. Da tror jeg at jeg ser det an litt til altså.. B12 hadd gått fra 120 til 280 så det er bra!:D Dumt at det fremdeles synker, du får sørge for å spise masse leverpostei og spinat (ikke nødvendigvis sammen, det hørtes bare ekkelt ut)! Åjaa, du har høyere blodprosent ja. Keg har alltid hatt litt lav. Etter MA i fjor var den på 6!! Og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta jern, nå har jeg bare fått det anbefalt Gøy med strikkeprosjekter :D Sjekket du hvordan du lå an før du ble gravid igjen? Da jeg tok blodprøver i uke 10 var ferritin på 58 og HB på 12,9, men dette er vel kanskje verdier som kan synke drastisk. Jordmor spurte om jeg tok jern, men det er vel ikke nødvendig før mangel er påvist? Regner med at det blir en runde til med blodprøver? Jeg gikk fra 39 i uke 12 til 3 like før jul. Så den kan synke en del, ja. Da ringte legen meg og ba meg om å begynne med piller. Er ikke nødvendig å ta jern før man har mangel på det, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 6. januar 2015 #1492 Del Skrevet 6. januar 2015 Dumt at det fremdeles synker, du får sørge for å spise masse leverpostei og spinat (ikke nødvendigvis sammen, det hørtes bare ekkelt ut)! Sjekket du hvordan du lå an før du ble gravid igjen? Jeg gikk fra 39 i uke 12 til 3 like før jul. Så den kan synke en del, ja. Da ringte legen meg og ba meg om å begynne med piller. Er ikke nødvendig å ta jern før man har mangel på det, så vidt jeg vet. Nei, sjekket ikke det. Men på første kontroll var den litt over 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. januar 2015 #1493 Del Skrevet 6. januar 2015 Nei, sjekket ikke det. Men på første kontroll var den litt over 11 Da har den i alle fall gått opp fra 6, og det er jo bra Får be om en ekstra kontroll hvis du blir veldig slapp eller føler at du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1494 Del Skrevet 6. januar 2015 Åjaa, du har høyere blodprosent ja. Keg har alltid hatt litt lav. Etter MA i fjor var den på 6!! Og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta jern, nå har jeg bare fått det anbefalt Gøy med strikkeprosjekter :D Høres riktig ut når blodprosenten er på titallet ja:) Da jeg tok blodprøver i uke 10 var ferritin på 58 og HB på 12,9, men dette er vel kanskje verdier som kan synke drastisk. Jordmor spurte om jeg tok jern, men det er vel ikke nødvendig før mangel er påvist? Regner med at det blir en runde til med blodprøver? Jeg vet ikke hvor ofte man normalt tar blodprøver jeg? Her blir det tatt regelmessig fordi den har vert synkende. Det er helt normalt at jernlagrene synker en del, men ikke tenk på det med mindre du kjenner du blir raskere sliten ol. Hb synker alltid i svangerskapet. Den blir ikke mindre sånn egentlig, men man får jo mer plasma og da tynnes den på en måte ut:) trenger ikke å ta jerntilskudd før det er påvist nei:) Dumt at det fremdeles synker, du får sørge for å spise masse leverpostei og spinat (ikke nødvendigvis sammen, det hørtes bare ekkelt ut)! Sjekket du hvordan du lå an før du ble gravid igjen? Jeg gikk fra 39 i uke 12 til 3 like før jul. Så den kan synke en del, ja. Da ringte legen meg og ba meg om å begynne med piller. Er ikke nødvendig å ta jern før man har mangel på det, så vidt jeg vet. Hehe:p leverpostei har dessverre ikke gått nå som jeg har vert gravid, er veldig glad i det til vanlig:) og jernet i spinaten tas visstnok ikke opp i kroppen da det er vannløslig.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1495 Del Skrevet 6. januar 2015 26 uker igår btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 7. januar 2015 #1496 Del Skrevet 7. januar 2015 26 uker igår btw wiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 7. januar 2015 #1497 Del Skrevet 7. januar 2015 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. januar 2015 #1498 Del Skrevet 7. januar 2015 Jippiii for 26 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #1499 Del Skrevet 7. januar 2015 og i dag er det 100 dager igjen til termin! I dag tenker jeg at jeg tar en telefon til permisjonsdama i bedriften og får svar på litt spørsmål. Og så er det gravidsvømming i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 7. januar 2015 #1500 Del Skrevet 7. januar 2015 og i dag er det 100 dager igjen til termin! I dag tenker jeg at jeg tar en telefon til permisjonsdama i bedriften og får svar på litt spørsmål. Og så er det gravidsvømming i dag! Hurra! Ikke lenge igjen Gravidsvømming hørtes deilig ut Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå