Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får tippe gutt jeg da. Men jeg pleier som regel å bomme når jeg tipper kjønn på en ufødt baby :fnise:

Det er jo betydelig lettere å tippe kjønn på fødte babyer :fnise:

Hurra for 17 uker :danse: Og bra at det går litt bedre etter tannlegebesøket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Gjør ikke så vondt i dag, men er skikkelig hoven :P ser ut som noen har skambanket meg! Håper jeg ikke blir blå i tillegg :P

I natt hadde jeg foresten det første marerittet med baby... Jeg var hos jordmor, og så sjekket hun sånn vanlige ting før hun sa at her trodde hun det ikke var liv. Det kunne ikke være det. Jeg protesterte og sa at jeg hadde hør hjertelyd dagen før, og hun måtte i det minste lete etter hjertelyd (noe hun ikke hadde gjort). Etter en stund våknet jeg og var sikker på at baby var død. Før jeg forsto at det bare hadde vert en fæl drøm. Og når jeg la meg igjen etter å ha vert på do sa gav lille tegn til at h*n lever enda :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt med slike drømmer. Dessverre må du bare venne deg til det.. :P De er riktig nok litt vel ofte og aktive når man er gravid, men bevisstheten din klinker nok til med en og annen grusom drøm etter at baby er født også! ;)

:nigo:

Til orientering så våknet jeg av min egen gråt og fortvilelse for tre-fire netter siden, så har mange av de jeg også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble en fin dag til tross for munnen..:) har vert på en god tur med en veninne og hunden og nå ser jeg gamle episoder av unge mødre :P

Jordmor ringte foresten i dag, hun har blitt sykemeldt så jeg blir overflyttet til en annen jordmor.. Håper hun er like kjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble en fin dag til tross for munnen.. :) har vert på en god tur med en veninne og hunden og nå ser jeg gamle episoder av unge mødre :P

Jordmor ringte foresten i dag, hun har blitt sykemeldt så jeg blir overflyttet til en annen jordmor.. Håper hun er like kjekk!

Det var jo fint at hun ringte og sa ifra, da! Er ikke alle som gjør det heller. Krysser fingrene for at neste jordmor også er super :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det :D

Skulle på jobb i dag, men måtte bare snu. Kastet opp 3 ganger på veien til jobb som er 5 min i bil.. Så da ligger jeg her igjen da.. Hunden er i det minste veldig fornøyd!

Virker som jeg blir dårlig de dagene jeg står opp før jeg våkner av meg selv.. Noen andre som har det slik? Har jo sovet i 8 t i natt, men kroppen blir liksom ikke fornøyd før det er 10-12 t..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag ble rin til slutt!:) en tur med hunden og så har jeg ordnet ferdig adventskalenderen til mannen! Så koslig å holde på med slikt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager!! ække lenge til nei :)

Adventskalender er så koselig! Mannen setter ikke pris på sånt han.. han har adri brydd seg om å få gaver etc :P Så er litt kjedelig å lage det til han.. men jeg elsker å gjøre sånt egentlig. Det er en av tingene jeg gleder meg til når jeg får barn. kommer til å skjemme dem bort med adventskalender hvert år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager!! ække lenge til nei :)

Adventskalender er så koselig! Mannen setter ikke pris på sånt han.. han har adri brydd seg om å få gaver etc :P Så er litt kjedelig å lage det til han.. men jeg elsker å gjøre sånt egentlig. Det er en av tingene jeg gleder meg til når jeg får barn. kommer til å skjemme dem bort med adventskalender hvert år :fnise:

Øl kalender da? Det var en stor hitt her :nigo:

Ååå synes det er så lenge til jeg :9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl kalender da? Det var en stor hitt her :nigo:

Ååå synes det er så lenge til jeg :9

Åssen funker det a? :P øl kalender...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Håper det :D

Skulle på jobb i dag, men måtte bare snu. Kastet opp 3 ganger på veien til jobb som er 5 min i bil.. Så da ligger jeg her igjen da.. Hunden er i det minste veldig fornøyd!

Virker som jeg blir dårlig de dagene jeg står opp før jeg våkner av meg selv.. Noen andre som har det slik? Har jo sovet i 8 t i natt, men kroppen blir liksom ikke fornøyd før det er 10-12 t..

Jeg har også følt litt sånn på drt når det gjelder hodepinen min. De dagene jeg bør vekket av vekkeklokka da kommer også hodepinen - mens de dagene jeg kan sove til jeg våkner av meg delv, ja de dagene er som regel bedre👐 ligger kanskje noe i det da ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ølkalender er en super ide! Mannen fikk endel juleøl i sin kalender i fjor (men det spørs om jeg syns det er like stas i år når jeg ikke kan være med å dele :P )

Håper kvalmegjensynet bare var et forbigående blaff! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, søvn er tydligvis viktig for de gravide kroppene våre Cinderella:) i dag er jeg bedre, men også mer uthvilt!

Øl kan mannen ha for seg selv her Androide;) har aldri lært meg å like det, så det er ingen problem! Her blir det også noen juleøl i kalenderen:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mye tanker..:) på en måte så er jeg utålmodig og ønsker at tiden til april skal gå fort! Samtidig tenker jeg at dette faktisk er de siste mnd det kun er oss to og at vi burde nyte det. Så gleder jeg meg litt etterfølgt av at jeg gruer meg litt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...