Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. august 2014 #21 Skrevet 4. august 2014 Eg har store hengepupper og samtlige eg har hatt sex med har lovprisa dei. Ein sa at dette må vera den ultimate måten å dø på medan puppane mine dekka andletet hans....
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #22 Skrevet 4. august 2014 Jeg skulle ønske du kunne lære deg å bli glad i dine egne pupper og egen kropp. Husk, det er ikke alle kvinner som får beholde sine bryst livet ut. Det tenker jeg også. Ei venninne har ei mor og bestemor som mistet begge brystene på grunn av kreft. Så venninne min må mest sannsynlig fjerne sine også. Så jeg føler meg så dum som hater mine egne bryster så mye. Har gått mye frem og tilbake. Skal jeg operere, eller ikke. Jeg er egentlig imot det å ta operasjoner som ikke er nødvendig. Psyken kan man jobbe med. Det tar mye tid og energi, og en sterk vilje, men ikke umulig. Det er en uendelig kamp. Som alltid ender med "nei, de får bli som de er". Men så kommer mamma eller pappa med en frekk kommentar. Som idag. Det var varmt inne så jeg gikk i singlet. Men måtte mamma kommentere det som alltid "pass deg for vinduene, du vil vell ikke at naboene skal se deg slik". Og det var i en helt enkel singlet fra H&M som ikke viser kløft, dersom jeg ikke drar toppen ned da så klart. TS Anonymous poster hash: ce024...5dd
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2014 #23 Skrevet 4. august 2014 Hvor lenge er det til du flytter hjemmefra? Og, har du noen sinne latt en mann slå seg helt løs med puppene dine? Hvis ikke så bør du det. Vi menn kan bli barnslig begeistret av sånne enkle ting.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #24 Skrevet 4. august 2014 Hvor lenge er det til du flytter hjemmefra? Og, har du noen sinne latt en mann slå seg helt løs med puppene dine? Hvis ikke så bør du det. Vi menn kan bli barnslig begeistret av sånne enkle ting. Skal faktisk flytte om 2 måneder. Fordi psykologen (går til psyko på grunn av alvorlig depresjon) anbefalte å komme meg bort ifra foreldrene mine. Det er ikke bare puppene mine de mobber meg for. Klarer ikke at noen er borti de. Selv om at jeg skulle ønske de kunne det. TS Anonymous poster hash: ce024...5dd
Gjest Lille-pus Skrevet 4. august 2014 #25 Skrevet 4. august 2014 (endret) TS; Inntil du eventuelt får hjelp av fastlegen til å evaluere om du kan bli operert av det offentlige så trenger du gode BH'er. Jeg vet alt om hvor sa**ns vanskelig det var for 27 år siden å bli operert... jeg manglet noen gram på hver pupp for å bli operert..... I dag er det heldigvis litt enklere, men det er ventetid. Tjener du penger selv slik at du kan skaffe deg gode BH'er? Hvis ikke så vil jeg gjerne få lov til å ta deg med til min egen undertøysbutikk og så finner vi et par-tre gode BH'er som gir deg det du trenger... og jeg betaler. I dag har jeg selv mer orden på puppene mine. De består aldri noen blyant-test...det har de aldri gjort. De har fått pepper fra tomhodede menn(esker) på byen, men i dag er det slik at skulle noen ha klaget på dem så hadde vedkommende fått en fot bak og en rå latter. Familien din gjør meg uendelig trist... Edit: iPad'en lever sitt eget liv, beklager dette. Endret 4. august 2014 av Lille-pus 3
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2014 #26 Skrevet 4. august 2014 Skal faktisk flytte om 2 måneder. Fordi psykologen (går til psyko på grunn av alvorlig depresjon) anbefalte å komme meg bort ifra foreldrene mine. Det er ikke bare puppene mine de mobber meg for. Klarer ikke at noen er borti de. Selv om at jeg skulle ønske de kunne det. TS Anonymous poster hash: ce024...5dd Heldigvis vil de aller aller aller fleste menn være grisefornøyde om de får lov å leke med puppene dine. Lær deg å bli glad i deg selv, kroppen din generelt og puppene spesielt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #27 Skrevet 4. august 2014 TS; Inntil du eventuelt får hjelp av fastlegen til å evaluere om du kan bli operert av det offentlige så trenger du gode BH'er. Jeg vet alt om hvor sa**ns vanskelig det var for 27 år siden å bli operert... jeg manglet noen gram på hver pupp for å bli operert..... I dag er det heldigvis litt enklere, men det er ventetid. Tjener du penger selv slik at du kan skaffe deg gode BH'er? Hvis ikke så vil jeg gjerne få lov til å ta deg med til min egen undertøysbutikk og så finner vi et par-tre gode BH'er som gir deg det du trenger... og jeg betaler. I dag har jeg selv mer orden på puppene mine. De består aldri noen blyant-test...det har de aldri gjort. De har fått pepper fra tomhodede menn(esker) på byen, men i dag er det slik at skulle noen ha klaget på dem så hadde vedkommende fått en fot bak og en rå latter. Familien din gjør meg uendelig trist... Edit: iPad'en lever sitt eget liv, beklager dette. Har penger selv, har vurdert å gå innom en skikkelig undertøybutikk. Gikk opp fra C (Da min mor syntes C var mer enn stor nok. hun trur mindre BH-størrelse gjør brystene mindre også... logisk -_-) til F! Og F ga mye bedre støtte. slet mye med smerter i nakke, skuldre og rygg før. Men da jeg gikk opp flere størrelser, så ble smerten mye bedre. Føler fortsatt det er feil størrelse, for man skal vell ikke gå å rette på brystene hele tiden? Føler de faller litt ut. Kan man gå inn i en slik butikk å få riktig størrelse? Eller må man kjøpe BH med en gang man går inn døren... Jeg tenker at jeg må vell på en slik butikk, for å få tak i riktig størrelse. Da de på Cubus (H&M er for små) kun går opp til F, og de føles for små. Jeg trur, og håper, at riktig BH også kan hjelpe. Kanskje jeg liker brystene mine mer, dersom de ikke er så mye i veien og får folk til å stirre. Det er jo greit om folk stirrer, dersom de ser bra ut, og ligger der de skal. Men ikke greit når de disser når jeg rører på meg og hopper i takket med pulsen TS Anonymous poster hash: ce024...5dd
Gjest Lille-pus Skrevet 4. august 2014 #28 Skrevet 4. august 2014 Har penger selv, har vurdert å gå innom en skikkelig undertøybutikk. Gikk opp fra C (Da min mor syntes C var mer enn stor nok. hun trur mindre BH-størrelse gjør brystene mindre også... logisk -_-) til F! Og F ga mye bedre støtte. slet mye med smerter i nakke, skuldre og rygg før. Men da jeg gikk opp flere størrelser, så ble smerten mye bedre. Føler fortsatt det er feil størrelse, for man skal vell ikke gå å rette på brystene hele tiden? Føler de faller litt ut. Kan man gå inn i en slik butikk å få riktig størrelse? Eller må man kjøpe BH med en gang man går inn døren... Jeg tenker at jeg må vell på en slik butikk, for å få tak i riktig størrelse. Da de på Cubus (H&M er for små) kun går opp til F, og de føles for små. Jeg trur, og håper, at riktig BH også kan hjelpe. Kanskje jeg liker brystene mine mer, dersom de ikke er så mye i veien og får folk til å stirre. Det er jo greit om folk stirrer, dersom de ser bra ut, og ligger der de skal. Men ikke greit når de disser når jeg rører på meg og hopper i takket med pulsen TS Anonymous poster hash: ce024...5dd Det går helt greit å stupe seg inn i en undertøysforretning og spørre om hjelp, - uten å måtte kjøpe noe der og da. De er ofte glade for å kunne hjelpe, - tro det eller ei Riktig BH størrelse og modell er det beste som finnes for å unngå å ha vondt i skuldre og nakke og å føle man henger forover med bue øverst i ryggen. Glemmer aldri første gangen jeg fant en spesialistforretning som hadde 70 cm omkrets og E cup. Det var en ung kvinne med en helt annen kroppsholdning som så på meg fra speilet. - det er den følelsen jeg så gjerne vil at du også skal oppleve. Ja, det høres ut som det kan være verd å teste en cup større, og litt like modeller.... Og vet du.. Det kan faktisk være morsomt i en butikk med stort utvalg av riktig størrelse. - det er ikke gøy når man må ta til takke med den som ikke passer helt... Fordi det er alt de har. Har du en spesialistforretning i nærheten?
Timza Skrevet 4. august 2014 #29 Skrevet 4. august 2014 Sexy pupper avhenger av hvem de sitter på. Om jenta dekker seg til og virker usikker pga dem så blir de automatisk også usexy.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #30 Skrevet 4. august 2014 mine pupper ser ca slik ut og jeg er 21 år. er det normalt ? Anonymous poster hash: 323ee...8ae Normalt: Aner ikke Tiltrekkende: OVERHODE IKKE! Anonymous poster hash: 9ea44...d63
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #31 Skrevet 4. august 2014 Dessverre så troller jeg ikke. Skulle ønske man kunne operere bryster uten å få arr. Det jeg er mest redd for. og komplikasjoner. TS Anonymous poster hash: ce024...5dd Jeg hadde slike bryster som på bildet, jeg er lav og normalvektig. Jeg ble også terget av venner og familie. Jeg hadde skikkelig komplekser, med BH så det ut som jeg bare hadde veldig store pupper, uten BH følte jeg meg som en gammel dame. Har alltid ønsket meg små, faste pupper. Så etter å ha fått mitt første barn i en alder av 26 kontaktet jeg lege. Etter å ha ammet i ett år, fikk jeg innvilget søknad for brystreduksjon. Operasjonen gikk fint, 1.2 kg pupp ble fjernet. Arr får man selvsagt, men de blir svakere med tiden, løfter jeg ikke armene, så ser du de nesten ikke. Angrer ikke ett sekund. Til og med strekkmerkene ble borte. Har nå en fast "håndfull" og kan kjøpe BH på H&M Vet det er mange som er redd for en slik operasjon, men ikke nøl hvis det er det du vil. Jeg var heldig og ble henvist til Omnia i Oslo og ikke offentlig sykehus. Betalte kun en egenandel på ca. 300kr. Anonymous poster hash: db13a...188
Ellevill Skrevet 4. august 2014 #32 Skrevet 4. august 2014 Tjener du penger selv slik at du kan skaffe deg gode BH'er? Hvis ikke så vil jeg gjerne få lov til å ta deg med til min egen undertøysbutikk og så finner vi et par-tre gode BH'er som gir deg det du trenger... og jeg betaler. Det var jammen hyggelig av deg å tilby dette!
Samson66 Skrevet 4. august 2014 #33 Skrevet 4. august 2014 Er store hengepupper turn off? Jeg hater mine, prøve å få de så små som mulig. De er 80F. Er bare 23. vil ikke amme mine fremtidlige barn, i frykt for at de skal bli enda verre. Anonymous poster hash: ce024...5dd Nyyyydelig og sexy det
Samson66 Skrevet 4. august 2014 #34 Skrevet 4. august 2014 De fleste pupper ser bra ut i en riktig bh
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #35 Skrevet 4. august 2014 Hun sier hun er redd for arr og komplikasjoner ved operasjon. Ville bare fortelle at det ikke trenger å være så skummelt som hun tror. Det beste er selvsagt hvis man kan være fornøyd med seg selv, man skal ikke forandre/operere noe som helst for andres skyld. Og pupper er ikke turn-off for gutta selv om de henger, men det kan lett bli turn-off for jenta når hun ikke klarer å slappe av på grunn av usikkerhet. Mener selvsagt ikke å anbefale brystreduksjon, men det er et greit alternativ akkurat slik som silikon er for de som lar seg påvirke av å ha små bryster. Anonymous poster hash: db13a...188
Gjest Jørild Skrevet 4. august 2014 #36 Skrevet 4. august 2014 Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg trodde blyanttesten var bestått når blyanter satt fast, altså at msn hadde et visst heng. Min gjorde aldri det og jeg hadde komplekser for manglende heng i mange år. Synes fortsatt fyldige pupper med litt heng er finest. Pupper som står rett ut er ikke for alle.
Frisørdama Skrevet 5. august 2014 #37 Skrevet 5. august 2014 Ikke bekymre deg. Pupper er flott i alle fasonger, og mange menn digger sånne som du har, akkurat som det er mange som digger små. Men ikke tenk på å ikke amme, for har du blitt gravid så er "skaden" skjedd allerede, det er ikke kun amming som gjør noe med puppene. Og puppene bli ikke nødvendigvis mye annerledes etter svangerskapet og amming, det er litt 50/50. Drit i hva andre sier om de kommer med noe negativt, de er sikker sjalue. Få på deg bra bh og vær stolt!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #38 Skrevet 5. august 2014 Det er ingenting i veien med puppene dine ts. Det eneste det er noe galt med er foreldrene dine. Anonymous poster hash: 52f23...2c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #39 Skrevet 5. august 2014 Jeg føler selv at jeg kunne ha vært fornøyd med de. Ja de henger litt, men ikke så mye at det er kvalmt eller at jeg skammer meg over det. Store bryster henger litt, sånn er det bare. Ja jeg er stor nå, men hadde store bryster da jeg var normal vektig også. Gjett hvem som fikk meg til å slutte å spise? Jo foreldrene mine. De klagde over at jeg spiste 3 ganger om dagen, fikk meg til å få skamfølelse vær gang jeg spiste. endte opp med å gå 2-3 dager uten mat, og kun spise 1 gang om dagen på det meste. Har gjort det siden jeg var 8 år. Det var en periode hvor jeg smugspiste, spiste frokost klokken 5 om morgningen, slik at foreldrene mine ikke skulle finne ut av det. Gikk ned 15 kg på noen få måneder. Planen min er å spise minst 2 ganger om dagen, helst 3. Når jeg endelig flytter ut for meg selv. Foreldrene mine er gode på mange måter, men også helt forferdelige en gang i blant. Jeg har nå mine egne penger. Selv om at mamma prøver å få innsyn på kontoen min. hun MÅ vite hva jeg bruker pengene mine på til all tid. Jeg legger av en liten sum penger over på en sparekonto som hun ikke vet om. Siden jeg nå har penger spart, så skal jeg koste på meg noen gode BH'er. Jeg skal først prøve noen gode BH'er. Og ja det er noen undertøyforretninger her, bor i storby. Får se om det endrer mitt syn på mine egne bryster. Kanskje det å få foreldrene mine litt på avstand, kan hjelpe meg en god del også. Når man begynner å gråte av å se på Honey boo boo, fordi man skulle ønske at sin egen mor var så glad i deg som hun er i sine barn, ja da er det ille. Tusen takk for mange svar. TS Anonymous poster hash: ce024...5dd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #40 Skrevet 5. august 2014 Det er ingenting i veien med puppene dine ts. Det eneste det er noe galt med er foreldrene dine. Anonymous poster hash: 52f23...2c0 Hør hør!! Anonymous poster hash: 128ef...b35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå