Gå til innhold

Er store hengepupper turn off?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er store hengepupper turn off?
Jeg hater mine, prøve å få de så små som mulig. De er 80F.

Er bare 23. vil ikke amme mine fremtidlige barn, i frykt for at de skal bli enda verre.

Anonymous poster hash: ce024...5dd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de allerede henger, så er det vel ikke så farlig om man ammer og de henger litt til?

Noen bryr seg vel mer om jenta enn puppene, noen vil ha faste pupper. De fleste menn har også noe de skammer seg over. Man får finne sin like. Eller operere seg.

Anonymous poster hash: f40df...413

AnonymBruker
Skrevet

Mye bedre enn små/ingen pupper synes jeg!

Kjempesexy med store boobs, og tviler på at de henger SÅ mye siden du er så ung.

Anonymous poster hash: ee015...8d8
Gjest brutal_mann
Skrevet

De eneste puppene som er turnoff er de der eieren av puppene ikke liker at puppene får oppmerksomhet. Form, størrelse, farge og hva annet kvinner presterer å henge seg opp i er ikke det som er viktig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

mine pupper ser ca slik ut og jeg er 21 år. er det normalt ?

1290505-10-1357478923487.jpg

Anonymous poster hash: 323ee...8ae
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine har mobbet meg for puppene mine i mange år.
Før så brydde jeg meg ikke, pupper er pupper. Men har fått store komplekser for de nå.

Jeg bruker åpne singleter, fordi de får puppene mine til å se mindre ut. Ja jeg viser mer kløft, men de ser mye bedre ut. Enn om jeg bruker stram eller slak t-skjorte. Stor skjorte får meg til å se diger ut, for puppene gjør den slakk over magen (og jeg har også en god del mage, så det sier litt). Stram sier seg selv, det får de til å se enorme ut.
Men singlet gjør at de ser mye, mye mindre ut.

føler hengepupper har blitt et skjellsord. Skulle ønske jeg hadde små pupper :(

AnonymBruker
Skrevet

1290505-10-1357478923487.jpg

Mine ser slike ut også, bare litt mindre og fastere ut. altså, de henger ikke så mye :P

aner ikke om det er normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Så klart er det normalt! Pupper finnes i alle størrelser, varianter og former. At du ikke er fornøyd med dem er en ting, men det er ikke noe galt med dem i så måte.

Og amming har ikke noe å si for puppene (kan ha det for brystvortene), det er graviditeten og hormonene derfra som endrer på brystene. Så om du ikke vil ha endringer må du la være å gå gravid.

Anonymous poster hash: 8e505...d59
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Store puper er fint. Uansett! :)

Anonymous poster hash: 52f23...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine har mobbet meg for puppene mine i mange år. Før så brydde jeg meg ikke, pupper er pupper. Men har fått store komplekser for de nå. Jeg bruker åpne singleter, fordi de får puppene mine til å se mindre ut. Ja jeg viser mer kløft, men de ser mye bedre ut. Enn om jeg bruker stram eller slak t-skjorte. Stor skjorte får meg til å se diger ut, for puppene gjør den slakk over magen (og jeg har også en god del mage, så det sier litt). Stram sier seg selv, det får de til å se enorme ut. Men singlet gjør at de ser mye, mye mindre ut. føler hengepupper har blitt et skjellsord. Skulle ønske jeg hadde små pupper :(Anonymous poster hash: ce024...5dd

Foreldrene dine har mobbet deg for puppene? Det er vel litt spesielt vel?

• Liker 2
Gjest Jørild
Skrevet

Det minst sjarmerende med store hengebryster er dårlig selvtillit. Pupp er pupp, og pupp er digg.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Definer normalt... Uansett, du er alt annet alene om å ha slike pupper.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Foreldrene mine har mobbet meg for puppene mine i mange år.

Før så brydde jeg meg ikke, pupper er pupper. Men har fått store komplekser for de nå.

Jeg bruker åpne singleter, fordi de får puppene mine til å se mindre ut. Ja jeg viser mer kløft, men de ser mye bedre ut. Enn om jeg bruker stram eller slak t-skjorte. Stor skjorte får meg til å se diger ut, for puppene gjør den slakk over magen (og jeg har også en god del mage, så det sier litt). Stram sier seg selv, det får de til å se enorme ut.

Men singlet gjør at de ser mye, mye mindre ut.

føler hengepupper har blitt et skjellsord. Skulle ønske jeg hadde små pupper :(

Beklager å måtte si det, men du har ubrukelige foreldre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Definer normalt... Uansett, du er alt annet alene om å ha slike pupper.

Så du hadde ikke synes det var turn off?

Anonymous poster hash: d19fe...e79

Gjest brutal_mann
Skrevet

Så du hadde ikke synes det var turn off?

Anonymous poster hash: d19fe...e79

Nei, jeg har ikke syntes det var turnoff. Ja, jeg snakker av erfaring. Det er ikke så vannvittig mange damer jeg har feid over, men jøss det har vert variasjon på puppene! Til stor glede for meg :nigo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager å måtte si det, men du har ubrukelige foreldre.

De er vell det. Søsteren min har små pupper (og stor kropp) Men hun har aldri fått noen frekke kommentarer. alt jeg tar på meg, passer ikke. For enten så ser puppene for store ut, eller så vises de for mye. De flirer av meg å sier "noen kan drukne i de puppene" eller "man ser de fra månen, så store er de i den skjorten".

Aldri noe positivt, bare negativt. Det høres ikke negativt ut, men måten de sier på.

Og den klassiske "du ser ut som ei hore". Også i t-skjorter.

Har vokst opp med å tenke at eneste jobben jeg noen gang kan få meg, er å bli hore. Husker turen til Tyskland da jeg var 14. Det var ei gate med en del prostituerte, også snudde pappa seg å sa "ey, der er dine fremtidlige kolleger. skal vil kjøre opp å si hei?"

De ertet meg ang den gaten hele turen, "skal vi kjøre innom gatehjørnet dit, se om du finner noen kunder". Og mange andre kommentarer. 2 uker med latter og kommentarer.

Får høre det vært år, spesielt mot slutten av sommerferien. "du behøver da ikke å søke på skole/ dra på skolen, du trenger jo bare å finne deg et gatehjørne".

Jeg har aldri kledd meg "horete". Dersom man synes joggebukser som er 3 nummer for store og t-skjorter som er minst 5 størrelser for store (kjøpt i USA for å få de digre), ja da er jeg veldig horete i klesveien.

TS

AnonymBruker
Skrevet

De er vell det. Søsteren min har små pupper (og stor kropp) Men hun har aldri fått noen frekke kommentarer. alt jeg tar på meg, passer ikke. For enten så ser puppene for store ut, eller så vises de for mye. De flirer av meg å sier "noen kan drukne i de puppene" eller "man ser de fra månen, så store er de i den skjorten". Aldri noe positivt, bare negativt. Det høres ikke negativt ut, men måten de sier på. Og den klassiske "du ser ut som ei hore". Også i t-skjorter. Har vokst opp med å tenke at eneste jobben jeg noen gang kan få meg, er å bli hore. Husker turen til Tyskland da jeg var 14. Det var ei gate med en del prostituerte, også snudde pappa seg å sa "ey, der er dine fremtidlige kolleger. skal vil kjøre opp å si hei?" De ertet meg ang den gaten hele turen, "skal vi kjøre innom gatehjørnet dit, se om du finner noen kunder". Og mange andre kommentarer. 2 uker med latter og kommentarer.Får høre det vært år, spesielt mot slutten av sommerferien. "du behøver da ikke å søke på skole/ dra på skolen, du trenger jo bare å finne deg et gatehjørne". Jeg har aldri kledd meg "horete". Dersom man synes joggebukser som er 3 nummer for store og t-skjorter som er minst 5 størrelser for store (kjøpt i USA for å få de digre), ja da er jeg veldig horete i klesveien. TS Anonymous poster hash: ce024...5dd

Jeg håper du troller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du troller.

Dessverre så troller jeg ikke.

Skulle ønske man kunne operere bryster uten å få arr. Det jeg er mest redd for. og komplikasjoner.

TS

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg håper du troller.

Det vedkommende forteller er ikke så ulikt hvordan det var å vokse opp i mitt hjem. Når er ikke jeg kvinne, ikke har jeg pupper heller, men jeg kjenner igjen denne vedvarende latterliggjøringen.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Dessverre så troller jeg ikke.

Skulle ønske man kunne operere bryster uten å få arr. Det jeg er mest redd for. og komplikasjoner.

TS

Jeg skulle ønske du kunne lære deg å bli glad i dine egne pupper og egen kropp. Husk, det er ikke alle kvinner som får beholde sine bryst livet ut.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...