AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Jeg har hatt diare i snart fem dager. Det startet med at jeg fikk akuty vondt i magen og måtte løpe på toalettet for å tømme meg. Har holdt på sånn i gjennomsnitt fire ganger om dagen. Det lukter egg av det som kommer ut. Får kjempevondt i magen sekundene før jeg må bæsje. Har ikke hatt feber og prøver å drikke masse vann. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 3f247...777
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Om det fortsetter ville jeg oppsøkt lege. Det er ikke bra å ha diare i en lenger periode. Men godt du drikker mye vann! Anonymous poster hash: aaf9a...a15
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Takk, blir til at jeg kontakter lege. Dette kan umulig være bra i lengden. Alt som kommer ut bak er rein suppe. Anonymous poster hash: 3f247...777
Wiggins Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 I tillegg til vann er det viktig å få i seg salter når man har diare. Hvis du bare erstatter væsketapet med vann vil du etterhvert få for lite salter. Det kan være lurt å drikke sportsdrikk som f. eks. Powerade, disse inneholder, foruten sukker, salter som skal erstatte det man svetter ut. Fem dager høres ut som det er på tide å oppsøke lege. Har du ringt legen din eller legevakta?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå