AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg har slitt med forkjølelse stort sett hele sommeren. Er bedre nå, men sliter fortsatt med at jeg fortsatt er tett (som at det er tungt å puste) og blir fort sliten. I tillegg henger lett hodepine og noe halsvondt (om jeg kjenner etter) også igjen. Er ganske lei av dette, og lurer på om jeg skal gå tilbake til legen for å be om mer utredning. Lurer på om det kan være allergi, men plagene er både ute og inne, og også etter å ha vært på ferie et annet sted. I tillegg mangler jeg de klassiske allergitegnene som rennende nese og kløende øyne. Kan disse plagene også henge sammen med stoffskifteproblemer? Kan nevne at frostpisten plutselig har blitt følsom for varme (jada, jeg vet at det har vært varmt ute, men jeg svetter). Hvilke utredninger vil det være aktuelt å be om? Noen som har vært i lignende situasjoner? Anonymous poster hash: a0fac...e94
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Legen er fagmann og utreder du er pasient som pressenterer symptomene. Anonymous poster hash: 6e0f6...7df
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Dette er ikke symptomer på lavt stoffskifte, heller allergi. Men, hypothyreose kan gi svekket immunforsvar i perioder og jeg personlig ble ofte forkjølet osv da(da var jeg ubehandlet og veldig dårlig). Be om allergisjekk, du Anonymous poster hash: d119c...dac
Gjest thesledge Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Jeg har pollenallergi, og har sterke symptomer selv når jeg bare er inne. Sjekk deg for allergi du
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Og idag våknet jeg med vond hals igjen, og generelt vrakfølelse. Hurra! -TSAnonymous poster hash: a0fac...e94
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Jeg har pollenallergi, og har sterke symptomer selv når jeg bare er inne. Sjekk deg for allergi du Samme her. Er allergisk mot bjørkepollen, og var nedsyltet fra midten av mai til midten av juli. Kan ikke huske at jeg hadde vondt i halsen, men nesen rant konstant, øynene rant/klødde/var såre og det klødde av og til i halsen + i ørene... Anonymous poster hash: 5e28c...e67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå