Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

min første date med eksen, var frokostdate på akerhus festning. Klokken ti på morgenen. Jeg dukket opp og han hadde pledd og stor fin frokost han hadde laget selv, juice. Helt perfekt.

Syns det var innmari originalt, og veldig gjennomtenkt og søtt. Spesielt fra en 19 år gammel gutt.

Sykt riski å legge daten så tidlig. Jeg har i hvert fall forsovet meg flere ganger.

Anonymous poster hash: caea3...e1a

Videoannonse
Annonse
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Det høres fantastisk ut!

Hvordan arrangerte dere dette? Eller var det han som spurte deg? Det søteste jeg har lest!

Anonymous poster hash: 1beaa...6ed

Han spurte meg

Vi gikk i samme klasse på skolen og vi hadde fått god kontakt etterhvert som månedene gikk. Så en dag spurte han om jeg kunne tenke meg å gå på en date med ham, og om jeg var opptatt på det tidspunktet, den dagen. Jeg sa nei, og han fortalte meg hvor jeg skulle møte ham og sa at vi kom til å være ute.

Så jeg dukket opp, og det var det :)

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Sykt riski å legge daten så tidlig. Jeg har i hvert fall forsovet meg flere ganger.

Anonymous poster hash: caea3...e1a

Hadde jeg visst at jeg er en person som forsover meg mye eller har for vane å ikke våkne før langt ut på morgenen så hadde jeg jo spurt om vi kunne ta det senere. Men jeg er alltid oppe og aktiv før klokken ti.

Skrevet

Jeg hadde ikke likt en kebabdate. Spiser ikke junkfood, så for meg hadde det isåfall blitt med den ene daten.

Gjest Silverstream
Skrevet

Hadde daten min tatt meg med på Burger King eller enda værre, et jalla jalla kebabsted da hadde jeg nok tenkt mitt.

Skrevet

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om hvor vi drar på date. Så lenge jeg får tilbringe tid med personen og får servert mat, så er jeg stor fornøyd. Maten i seg selv har ingenting å si på om daten er vellykket eller ikke, vel, så fremst jeg ikke pådrar meg noe matforgiftning eller noe sånt da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitter og tenker tilbake på en date jeg hadde forrige sommer. Hadde ikke hatt kebab på lenge, så jeg tok daten min med på kebabsjappe. Kebabsjappa er ikke en typisk kebabsjappe. Den har ålreite bord, det er romslig, det lukter ikke vondt, og det er rent der osv. Personlig liker jeg å spise på kebabsjappe langt bedre enn på en fin restaurant. Vi fikk også servert kebaben på tallerken med pitabrød og brus. JEG spanderte.

Synes dere at det var smålig av meg? Jeg liker ikke fine restauranter...har alltid følt meg mer hjemme på kebabsjapper, mcdonalds osv....

Selvsagt tar du henne med til nærmeste kebabsjappe. En fin test på om hun er interessert i deg eller om hun er en konform snobb.

Anonymous poster hash: e8140...5bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menneskeverd måles ikke i penger eller dyre ting. Du har misforstått noe. Du mener vel at han skal betale også da eller?

Nei. Jeg betaler alltid for meg selv.

Anonymous poster hash: b982f...a32

Skrevet (endret)

Har en kompis som tok med daten på burger king. De var 16 og 14 år.

Hvor gammel er du ts?

Anonymous poster hash: 15005...fa9

Jeg er gammel nok til å pule mora di. Hvorfor faen skal jeg ta med henne på en fin restaurant når jeg betaler alt? Jeg vil bare bli kjent med henne. Om hun driter ut en 3 retters fransk middag eller en megastor kebab fra Lett og Mett etter daten er for meg likegyldig.

Endret av YoyoMa
Skrevet

SIst gang jeg var ute å spiste med en fyr på noe tilnærmet en date gikk vi på nærmeste gatekjøkken og kjøpte falaffel. Helt innafor og akkurat passe romantisk for meg. Liker det avslappa jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Date på kebabsjappe hadde vært mer avtennende for meg enn å høre daten bæsje.

Anonymous poster hash: f3368...8c1
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Sitter og tenker tilbake på en date jeg hadde forrige sommer. Hadde ikke hatt kebab på lenge, så jeg tok daten min med på kebabsjappe. Kebabsjappa er ikke en typisk kebabsjappe. Den har ålreite bord, det er romslig, det lukter ikke vondt, og det er rent der osv. Personlig liker jeg å spise på kebabsjappe langt bedre enn på en fin restaurant. Vi fikk også servert kebaben på tallerken med pitabrød og brus. JEG spanderte.

Synes dere at det var smålig av meg? Jeg liker ikke fine restauranter...har alltid følt meg mer hjemme på kebabsjapper, mcdonalds osv....

Finnes det ingen mellomting mellom disse stedene du føler deg hjemme på og det du kaller "fine" restauranter? Hvis dette er i Oslo, er det heller snakk om valgets kvaler. Der er det restauranter og spisesteder i alle varianter.

Gjest Eurodice
Skrevet

Selvsagt tar du henne med til nærmeste kebabsjappe. En fin test på om hun er interessert i deg eller om hun er en konform snobb.

Anonymous poster hash: e8140...5bf

Enten eller, altså.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vel heller gått for en kebabrestaurant der man kan få litt mer ordentlig tyrkisk kebab. Finnes også mange steder med nesten like billig mat, hvorfor ikke ta henne med på et sushisted? Flere steder kan du få sushi for rundt en hundrings og kebab koster jo nesten det samme på mange av sjappene i dag. Eventuelt tapas/fingermat. Det er mye som er bedre enn kebab og som likevel er langt fra fancy restaurant.

Anonymous poster hash: 9c307...388
Skrevet (endret)

Hvorfor tenker du på det nå? Fikk du avslag etter daten og lurer på om det var derfor?

Jeg tenker uansett at det du bør tenke over er om du vil imponere en dame, eller vise henne hvem du er og hva du er komfertabel med. Hvis du egentlig ikke liker å gå på dyre restauranter, eller restauranter i det hele tatt, så må jo du finne deg en dame som har den samme holdningen som deg. Da kan dere kose dere sammen med kebaben og være den dere er og trives med å være.

Vil du ha en litt "finere" dame så bør du akseptere at du må endre visse ting ved deg selv og "holde ut" ved å gi henne det hun ønsker for å være tilfreds med sitt liv og dermed også ha lyst til å fortsette å treffe deg.

Endret av Nettinettet
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Helt innafor det.

Anonymous poster hash: 0dbf6...12e

AnonymBruker
Skrevet

En fare for å bli uggen i magen av kebab.

Yoyoma bør kanskje ha det i bakohodet, siden han i en annen tråd har beskrevet at han mister lysta på damer som bæsjer? :)

Anonymous poster hash: 15005...fa9
AnonymBruker
Skrevet

Tror TS driver og troller med alle disse tiss&bæsj og kebab trådene.

Men for å gi et svar, jeg har single venninner som lever på grandis og pølser og føler seg ikke komfortabel på fine restauranter, da tenker jeg steder som koster 2 tusen+ for en par middag med vin.

Men det er mye mellom dette og kebab sjappen, f.eks så går hun jeg kjenner på date på cafer og pizza sjapper som lager italiensk pizza.

Legger med bilde fra Bergen kaffe brenneri, som kanskje har Bergens beste pizza:

976638_533798623324655_1541791020_o.jpg

Hvis du oppriktig mener dette er en fin resturant så har du problemer.

Anonymous poster hash: f2ff7...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...