kms52 Skrevet 3. august 2014 #1 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg finner ikke kulørte koppeunderlag,bare hvite og svarte.Hva slags papir (?) kan jeg bruke for å klippe slike selv. Vil ikke ha i stoff så det skal vaskes, er det noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviendha Skrevet 3. august 2014 #2 Del Skrevet 3. august 2014 http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0&_nkw=coasters+&_sacat=0&_from=R40 Slike du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Del Skrevet 3. august 2014 Hva er og brukes koppeunderlag til?Anonymous poster hash: 35f82...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kms52 Skrevet 3. august 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 3. august 2014 http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0&_nkw=coasters+&_sacat=0&_from=R40 Slike du mener? Hei..takker for svar...jeg leter etter slike av papir, de skal ligge under koppen på fatet. Derfor må de være tynne,helst av papir, så de ikke "bølger" seg og koppen kan hvelve... Det var helt vanlig i butikken for en ti-femten år tilbake... Fint du svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Del Skrevet 3. august 2014 Hei..takker for svar...jeg leter etter slike av papir, de skal ligge under koppen på fatet. Derfor må de være tynne,helst av papir, så de ikke "bølger" seg og koppen kan hvelve... Det var helt vanlig i butikken for en ti-femten år tilbake... Fint du svarte. Å, mener du tilsvarene du papirene som ble lagt mellom kremkaker og fatet? Hvite med blodemønster på kanten, til pynt? De tror jeg jeg så i Kinabutikken i Arguineguin. Tror de er historie i Norge.Anonymous poster hash: 35f82...407 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kms52 Skrevet 3. august 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 3. august 2014 Å, mener du tilsvarene du papirene som ble lagt mellom kremkaker og fatet? Hvite med blodemønster på kanten, til pynt? De tror jeg jeg så i Kinabutikken i Arguineguin. Tror de er historie i Norge.Anonymous poster hash: 35f82...407 Yess ! Det er slike jeg mener, ønsker meg slike i ulike farger, er pent på fatet under kaffekoppen. Takk skal du ha,kanskje jeg finner slike en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå