AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #21 Skrevet 3. august 2014 Litt plagsomt i trange jeans på sykkel... når det gjelder trening så er tights tingen. Anonymous poster hash: 1a9e9...e0e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #22 Skrevet 3. august 2014 Ts her! Jeg er veldig takknemlig for de av dere mannfolka som har spart noen få minutter av deres dyrebare tid, til å besvare mine spørsmål! Konklusjonen blir altså at pungen merker dere ikke noe særlig til, den bare henger der, men noen ganger havner den i ugunstige situasjoner som ved sykling. Men etter hva jeg har skjønt blir den gjerne slappere når det blir for varmt for den. Da kan den kanskje klistre seg inntil lårene? Det må jo være fryktelig irriterende? En svett pung hadde i hvert fall ødelagt dagen min! Det å ha pung er veldig deilig, det er veldig digg når damene leker litt med den. Også er den veldig i veien de gangene den blir offer for et spark, slag, støt.....eller rett og slett bare streifet litt feil. Hvordan er det å ha fitte da?, kjenner du at den er der?, må du rette på leppene av og til?, kryper trusa inn i sprekken noen ganger, blr du svett i sprekken? Lukter den ofte vondt? Ser du hvor dumme sånne spørsmål lett blir? Tenker at jeg kan besvare noen av spørsmålene dine: Min rose lukter sjeldent vondt, faktisk har jeg aldri opplevd det. Jeg må aldri rette på dens blader, det eneste som er ugunstig med rosen, er at den lekker en gang i måneden. Ellers er jeg glad i å løpe og sykle, da har jeg ofte tatt meg selv i å tenke: Jammen er jeg glad for at jeg ikke har en svett pung mellom beina mine nå! Anonymous poster hash: 7bc93...cd0 2
Saxomophon Skrevet 3. august 2014 #23 Skrevet 3. august 2014 Ts her! Jeg er veldig takknemlig for de av dere mannfolka som har spart noen få minutter av deres dyrebare tid, til å besvare mine spørsmål! Konklusjonen blir altså at pungen merker dere ikke noe særlig til, den bare henger der, men noen ganger havner den i ugunstige situasjoner som ved sykling. Men etter hva jeg har skjønt blir den gjerne slappere når det blir for varmt for den. Da kan den kanskje klistre seg inntil lårene? Det må jo være fryktelig irriterende? En svett pung hadde i hvert fall ødelagt dagen min! Tenker at jeg kan besvare noen av spørsmålene dine: Min rose lukter sjeldent vondt, faktisk har jeg aldri opplevd det. Jeg må aldri rette på dens blader, det eneste som er ugunstig med rosen, er at den lekker en gang i måneden. Ellers er jeg glad i å løpe og sykle, da har jeg ofte tatt meg selv i å tenke: Jammen er jeg glad for at jeg ikke har en svett pung mellom beina mine nå! Anonymous poster hash: 7bc93...cd0 Rose faktisk! Forlest deg på Bjørneboe?? En rose sliter ikke med lekkasje!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #24 Skrevet 3. august 2014 Rose faktisk! Forlest deg på Bjørneboe?? En rose sliter ikke med lekkasje! Hvem eller hva er Bjørneboe? Alle roser som ikke har vært i overgangsalderen lekker en gang i måneden! Anonymous poster hash: 7bc93...cd0
Gjest brutal_mann Skrevet 3. august 2014 #25 Skrevet 3. august 2014 Har en hår på balla eller lårene, som skikkelige mannfolk har, så klistrer den seg ikke inntil noe. Men, det er digg å flekke av seg alle klærne og la vinden stryke lekent over balla. Ellers så er det ikke balla vi retter på, men kølla. Den lever betydelig mer sitt eget liv en hva balla gjør.
Lutetium 71 Skrevet 3. august 2014 #26 Skrevet 3. august 2014 Jeg er jo mann!Anonymous poster hash: 62817...fc4
Stocking lover Skrevet 3. august 2014 #27 Skrevet 3. august 2014 Har aldri følt noe ubehag med å ha pung (baller); heller ikke når jeg løper. Derimot er det deilig å holde rundt den (dem) særlig når dette gjøres med en kvinnehånd!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #28 Skrevet 3. august 2014 Ts her! Jeg er veldig takknemlig for de av dere mannfolka som har spart noen få minutter av deres dyrebare tid, til å besvare mine spørsmål! Konklusjonen blir altså at pungen merker dere ikke noe særlig til, den bare henger der, men noen ganger havner den i ugunstige situasjoner som ved sykling. Men etter hva jeg har skjønt blir den gjerne slappere når det blir for varmt for den. Da kan den kanskje klistre seg inntil lårene? Det må jo være fryktelig irriterende? En svett pung hadde i hvert fall ødelagt dagen min! Tenker at jeg kan besvare noen av spørsmålene dine: Min rose lukter sjeldent vondt, faktisk har jeg aldri opplevd det. Jeg må aldri rette på dens blader, det eneste som er ugunstig med rosen, er at den lekker en gang i måneden. Ellers er jeg glad i å løpe og sykle, da har jeg ofte tatt meg selv i å tenke: Jammen er jeg glad for at jeg ikke har en svett pung mellom beina mine nå! Anonymous poster hash: 7bc93...cd0 "Åh, jah, ta meg hardt i rosen min!" "Doktor, det klør sånn inni min rose" Anonymous poster hash: 31b28...7e5
Jetlag Skrevet 3. august 2014 #29 Skrevet 3. august 2014 (endret) Det eneste som er irriterende for gutter er stramme olabukser eller jeans. Mange gutter foretrekker å gå i joggebukser framfor Jeans. Fordi noen typer jeans er ganske drittsekk mot pungen. Et annet problem er hvis gutten er feit. La oss si 150 - 200 kilo. Da får man vondt i pungen når man går eller jogger. Fordi lårene skviser eller klemmer på pungen. Så det gjør litt vondt. Ellers er det ikke noe galt med pungen hvis man er normalvektig. Jeans også kalt olabukser på godt norsk er pungens verste fiende. Endret 3. august 2014 av Jetlag 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #30 Skrevet 3. august 2014 Som dere sikkert skjønner er jeg veldig fascinert av pungen. Dere bærer liksom på en dyrebar håndveske mellom beina deres. Altså arven deres! Da har jeg lært mye nytt om pung, det skal jeg ta med meg videre i livet mitt! Takk! Ts.Anonymous poster hash: 7bc93...cd0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #31 Skrevet 3. august 2014 Det eneste som er irriterende for gutter er stramme olabukser eller jeans. Mange gutter foretrekker å gå i joggebukser framfor Jeans. Fordi noen typer jeans er ganske drittsekk mot pungen. Et annet problem er hvis gutten er feit. La oss si 150 - 200 kilo. Da får man vondt i pungen når man går eller jogger. Fordi lårene skviser eller klemmer på pungen. Så det gjør litt vondt. Ellers er det ikke noe galt med pungen hvis man er normalvektig. Jeans også kalt olabukser på godt norsk er pungens verste fiende. Tusen takk for utfyllende svar!!!!! Dette har løftet dagen min!! Ts.Anonymous poster hash: 7bc93...cd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå