AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Hvordan er det for dere gutter/menn å ha en pung? Føler dere noen ganger at den er i veien? Sånn som når dere f.eks sykler, løper, sitter osv. Dere driver jo hele tiden og retter på dette utstyret deres, og JAMMEN skal dere helst gjøre dette offentlig! Ha ihvertfall en pakke med våtservietter i lomma! Anonymous poster hash: 7bc93...cd0 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Hvordan er det for dere gutter/menn å ha en pung? Føler dere noen ganger at den er i veien? Sånn som når dere f.eks sykler, løper, sitter osv. Dere driver jo hele tiden og retter på dette utstyret deres, og JAMMEN skal dere helst gjøre dette offentlig! Ha ihvertfall en pakke med våtservietter i lomma!Anonymous poster hash: 7bc93...cd0 Hahaha. Anonymous poster hash: 3b8f0...cba 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Å ta på pungen er like hygenisk som å ta seg på låret. Er nok mer skittent å ta seg på leggen dersom man går i shorts. Forutsett av at man vasker seg like godt på pungen som på beina. Merker egentlig ikke noe til den som oftest. Det er ikke den jeg retter på når jeg "retter på utstyret". Anonymous poster hash: daef2...734 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Å ta på pungen er like hygenisk som å ta seg på låret. Er nok mer skittent å ta seg på leggen dersom man går i shorts. Forutsett av at man vasker seg like godt på pungen som på beina. Merker egentlig ikke noe til den som oftest. Det er ikke den jeg retter på når jeg "retter på utstyret".Anonymous poster hash: daef2...734 Så det er selve pølsa du retter på? Pungen er jo under, kommer ikke den ofte i klem? Når det er varmt ute blir vel pungen slapp, må ihvertfall henge rundt 5cm lenger ned da enn det den pleier å gjøre? Jeg tror deg ikke helt på det at det ikke er uhygienisk å ta på pungen. Der kommer nok litt urin fra selve pølsa som drypper på pungen etter et toalettbesøk?!Anonymous poster hash: 7bc93...cd0 1
Gjest Tassen10 Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Hvordan er det for dere gutter/menn å ha en pung? Føler dere noen ganger at den er i veien? Sånn som når dere f.eks sykler, løper, sitter osv. Dere driver jo hele tiden og retter på dette utstyret deres, og JAMMEN skal dere helst gjøre dette offentlig! Ha ihvertfall en pakke med våtservietter i lomma! Anonymous poster hash: 7bc93...cd0 Jeg pleier ikke å stikke hånda nedi buksa for å rette på utstyret. Jeg gjør det utafor. Det er vel lov vel?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Jeg pleier ikke å stikke hånda nedi buksa for å rette på utstyret. Jeg gjør det utafor. Det er vel lov vel? Men er det pungen eller pølsa du retter på da? Og ingen har svart meg på hvordan det er å ha en PUNG! Det syntes jeg er dårlig gjort!! Anonymous poster hash: 7bc93...cd0
Gjest Tassen10 Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Men er det pungen eller pølsa du retter på da? Og ingen har svart meg på hvordan det er å ha en PUNG! Det syntes jeg er dårlig gjort!! Anonymous poster hash: 7bc93...cd0 Begge deler samtidig Og til det andre spørsmålet. Om hvordan det er å ha en pung.... Personlig tenker jeg ikke så mye over pungen. Den er liksom bare der, og har alltid vært der.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Begge deler samtidig Og til det andre spørsmålet. Om hvordan det er å ha en pung.... Personlig tenker jeg ikke så mye over pungen. Den er liksom bare der, og har alltid vært der. Jeg liker deg, pungen din er heldig som henger på en mann som deg! Anonymous poster hash: 7bc93...cd0
stan Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Normalt vil det være mer urenheter og bakterier på hendene enn det er på kjønnsorganene. Så man bør vaske hendene før et toalett besøk. Utstyret kommer i klem på ulike vis. Som oftest ordnes dette med en liten bevegelse, gjerne ubevisst. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Åhh.. Pungen er så sexy. Anonymous poster hash: d980c...9a3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Åhh.. Pungen er så sexy. Anonymous poster hash: d980c...9a3 Anonymous poster hash: 31b28...7e5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Jeg pleier å se en sånn snodig bevegelse menn gjør med hoftene/beina når ballene har klistret seg til låret og de prøver å få dem løs Tror vel man ikke ser det:P Men har også sett menn heise på ballene innimellom, utpå klærne da. Selv tenker jeg det ikke er no særlig å sykle eller ri når man har to kiwier dinglende der nede:P Anonymous poster hash: 1aef9...cbc
Gjest Trollkarlen Skrevet 3. august 2014 #15 Skrevet 3. august 2014 Pungen er som regel bare der, merker stortsett ikke noe til den. Penis derimot må rettes på hver gang den bestemmer seg for å samle litt for mye blod.
Lutetium 71 Skrevet 3. august 2014 #16 Skrevet 3. august 2014 Men er det pungen eller pølsa du retter på da? Og ingen har svart meg på hvordan det er å ha en PUNG! Det syntes jeg er dårlig gjort!!Anonymous poster hash: 7bc93...cd0 Hva skal vi sammenligne med da?
Saxomophon Skrevet 3. august 2014 #17 Skrevet 3. august 2014 Det å ha pung er veldig deilig, det er veldig digg når damene leker litt med den. Også er den veldig i veien de gangene den blir offer for et spark, slag, støt.....eller rett og slett bare streifet litt feil. Hvordan er det å ha fitte da?, kjenner du at den er der?, må du rette på leppene av og til?, kryper trusa inn i sprekken noen ganger, blr du svett i sprekken? Lukter den ofte vondt? Ser du hvor dumme sånne spørsmål lett blir?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #18 Skrevet 3. august 2014 Det å ha pung er veldig deilig, det er veldig digg når damene leker litt med den. Også er den veldig i veien de gangene den blir offer for et spark, slag, støt.....eller rett og slett bare streifet litt feil. Hvordan er det å ha fitte da?, kjenner du at den er der?, må du rette på leppene av og til?, kryper trusa inn i sprekken noen ganger, blr du svett i sprekken? Lukter den ofte vondt? Ser du hvor dumme sånne spørsmål lett blir? Syns det var ett bra spørsmål jeg! Fikk meg til å reflektere litt på søndagen.Anonymous poster hash: 62817...fc4 2
Saxomophon Skrevet 3. august 2014 #19 Skrevet 3. august 2014 Syns det var ett bra spørsmål jeg! Fikk meg til å reflektere litt på søndagen.Anonymous poster hash: 62817...fc4 Da kan du vel svare på mine og?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #20 Skrevet 3. august 2014 Da kan du vel svare på mine og? Jeg er jo mann!Anonymous poster hash: 62817...fc4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå