Gå til innhold

August Tarot 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan har det seg at dere tror på dette? Det finnes jo ikke bevis på at dette er noe med sannhet i seg, det dreier seg tydeligvis kun om svært vage og utydelige svar som gjelder alle på et eller annet tidspunkt. Jeg er genuint nysgjerrig.



Anonymous poster hash: dc331...a53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg at dere tror på dette? Det finnes jo ikke bevis på at dette er noe med sannhet i seg, det dreier seg tydeligvis kun om svært vage og utydelige svar som gjelder alle på et eller annet tidspunkt. Jeg er genuint nysgjerrig.

Anonymous poster hash: dc331...a53

Fordi vi er nysgjerrige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg fra pinsetråden din.. Håper virkelig du har tid til å svare på mitt spørsmål også. Hadde betydd utrolig mye for meg. Kommer jeg noensinne til å få barn med N? (Han det har skjært seg med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn et spm jeg også som jeg håper du tar når du får tid og lyst...

Jeg lurer fortsatt på denne kjærligheten. Vil det dukke opp en mann snart som liker meg samtidig som jeg liker han og omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en god venn jeg snakker mye med, vi ringes og treffes en gang i blant. Vi har ikke vært fysiske ennå...men ligger kanskje i kortene at det blir å skje.

Bør jeg holde avstand eller er det greit å fortsette slik?

Har gitt klar beskjed om at jeg ikke er interessert i noe forhold nå, men er litt mer usikker på hans intensjoner (selv om han sier at ikke han heller er ute etter noe forhold eller seriøse greier). Er "redd" for å havne i noe jeg egentlig ikke vil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Tarot er spennende. Derfor må jeg jo komme med et spørsmål selv. Håper du vil legge et kort på meg og.

Skjer det noe på kjærlighetsfronten for min del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er han jeg nylig har blitt kjent med interessert i meg og burde jeg spørre ham ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...