Gå til innhold

August Tarot 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, lurte på om du kunne se på kjærlighet. Mer spesifikt , mellom meg og en jeg dater:)

Du har under 200 innlegg. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har under 200 innlegg. Beklager.

jøss har jeg det:0 det tenkte jeg ikke på. Kansje siden jeg har vært medlem i mange år og er innom flere ganger om dagen ..😁 hvis du vil kan jeg igjengjeld legge kort på deg evt på pm:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss har jeg det:0 det tenkte jeg ikke på. Kansje siden jeg har vært medlem i mange år og er innom flere ganger om dagen .. hvis du vil kan jeg igjengjeld legge kort på deg evt på pm:)

nei takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2/Staver.

23.jpg

Du vil treffe en fyr i hvertfall, han blir et slags prosjekt, du kan gjøre hva du vil med ham, men om du vil gidde i det lange løp, det sier kortet ingenting om.

Spennende! Takk for at du la kort på meg :-) God helg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en jeg vet er betatt av meg, og jeg er vel litt betatt tilbake. Men det er så mye underlig oppførsel fra den kanten! Det går ikke nå uansett, det vet jeg. Og jeg er dessuten så brent. Jeg vil bare at dette skal gå over...

Kommer det snart til å gå over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en jeg vet er betatt av meg, og jeg er vel litt betatt tilbake. Men det er så mye underlig oppførsel fra den kanten! Det går ikke nå uansett, det vet jeg. Og jeg er dessuten så brent. Jeg vil bare at dette skal gå over...

Kommer det snart til å gå over?

5/Cups.

40.jpg

Nja, tror du skal komme deg unna den der skitfyren. Han gjør sånn fordi han kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/Cups.

40.jpg

Nja, tror du skal komme deg unna den der skitfyren. Han gjør sånn fordi han kan.

Takk! :) Jeg kommer meg ikke bort fysisk, men håper å få det til mentalt og følelsesmessig i det minste.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil jeg fortsatt møte min drømmemann i senhøsten?

Leste et annet sted at du ikke alltid var god på tid, så ville bare se om du får opp det samme igjen. :)

Inn til videre har det stemt som du har sagt at det har vært ting (hindringer) som hverken de jeg har mødt eller jeg har hatt noen form for kontroll over. Og nå har jeg mødt J, M og T som alle har en form for potensiale. (hey hey hey, spm og feedback ^^)

- Kos deg masse med besøk i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hvordan ser kjærlighetslivet ut for meg fremover nå?

(har vært singel så altfor lenge og har blitt så redd for å binde meg. Er

lei av å skyve potensielle menn unna bare fordi jeg er dum. Skulle så gjerne

ha møtt drømmemannen som gjør det umulig for meg å flykte)

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Han jeg tidligere ble ble spådd å skulle møte igjen, han er ikke helt pålitelig...

- med andre ord ble det ikke noe av det møtet.

Har et møte i august med kundekontakten min i august.

Hva sier kortene om dette møtet?

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får jeg en interessant ny jobb i den nærmeste fremtiden?

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en fyr ett par måneder ... Det er over nå... Kan det bli noe mer? Ønsker sterkt tilbakemeldin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest :)
Vet ikke hvilket spørsmål jeg vil stille, normalt tar jeg tarot på meg selv, men kortene mine ligger enda i flyttelasset mitt -.-

Hvordan ser mitt kjærlighets liv ut i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...