Gå til innhold

Har noen hatt problemer å hatt sex med chubby jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg henviser jo ingen steder til egen mening om det, annet enn at det skal være forskjell på kropper. Så om noen legger noe annet mellom linjene skal ikke det være for min regning. :) Jeg er ganske tydelig på at jeg har blitt fortalt dette. Ei heller har jeg sagt at guttene sa noe stygt om tynne jenter, bare at de diskuterte "altfor tynne jenter", noe som ikke er mine ord.

Har du vagina? Gratulerer du er en kvinne. Har du en penis? Gratulerer du er en mann, men om du er tynn eller tykk har da ikke noe med hvilket kjønn en er.

Anonymous poster hash: 7421d...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vagina? Gratulerer du er en kvinne. Har du en penis? Gratulerer du er en mann, men om du er tynn eller tykk har da ikke noe med hvilket kjønn en er.

Hvis kun penis/vagina er forskjellen på en mannekropp og en kvinnekropp så mener jeg det er noe veldig galt et sted. Forøvrig er vi kvinner biologisk skapt for å legge på oss, vi er skapt for å ha større fettreserver enn menn.

Redigert: Og ja, de som legger på seg raskt vil da ha en jobb med å ikke bli for tykke. (Av helsemessige årsaker) Det er ikke ment som noen unnskyldning for å bli tjukk, men for å forklare hvorfor det er flere ting enn kjønnsorganer som viser om vi er kvinne eller mann.

Endret av FrkHumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hun jenta har ikke bare former, hun er tjukk. Og hun er for tjukk for mange gutter også. Å ha problemer med å finne frem er bare dustete, men å påstå at dette er det som er "former" er bare tøys.

Anonymous poster hash: 16154...035

Tjukk og tjukk... Jeg synes ikke at hun så så ille ut. Jeg kan godt forstå menn som liker slike kvinner, uten problemer.

Det er jo allerede flere menn her inne som har sagt at hun var " pulbar", ergo er det jo ikke umulig for slike med sånn kropp og frembringe ereksjon hos menn. Og godt er det at menn liker ulike ting!

Anonymous poster hash: 0efdb...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis kun penis/vagina er forskjellen på en mannekropp og en kvinnekropp så mener jeg det er noe veldig galt et sted. Forøvrig er vi kvinner biologisk skapt for å legge på oss, vi er skapt for å ha større fettreserver enn menn.

Redigert: Og ja, de som legger på seg raskt vil da ha en jobb med å ikke bli for tykke. (Av helsemessige årsaker) Det er ikke ment som noen unnskyldning for å bli tjukk, men for å forklare hvorfor det er flere ting enn kjønnsorganer som viser om vi er kvinne eller mann.

Så med andre ord en skal ha digre pupper og store lår + vagina da kan du kalle deg kvinne? Og viss ikke er man da en mann? Ja her er det noe virkelig galt.

Ja viss disse mennene har rett at det kommer an på komplekser våre hvordan vi leser en tekst så skjønner jeg godt hvorfor denne tråden har kommet opp 6 sider basert på hi. Mange av de med litt å ta i da som har komplekser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...