Gå til innhold

Har noen hatt problemer å hatt sex med chubby jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Dama i videoen er jo bare sexy, synes jeg. Overhodet ikke feit iallefall. Bare lubben og fin med fine former. Om du ikke finner frem der, har du ikke teknikken i orden . Eller du er bare uerfaren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Ser ikke problemet. Hell over en halvliter glidemiddel og stapp kølla mellom de to nærmeste valkene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Ser ikke problemet. Hell over en halvliter glidemiddel og stapp kølla mellom de to nærmeste valkene.

Hahahahaha. Du er god du :hjerte::hjerte:

På med lyset for å finne fram? Nei faen heller. Tror ikke det er meningen at du skal ha sex enda, dersom du ikke finner fram til hullet i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg fatter ikke alt enkelte folk klarer å trykke ut av seg av pinlig dårlig "humor" og et latterlig menneskesyn ... Dette er bare flaut.

Jeg har hatt sex med radmagre menn og chubby menn, og kunne aldri omtalt noen av dem slik enkelte gjør her. For øvrig er det ikke antall kilo som gjør et menneske tiltrekkende eller ei. Selvfølgelig skal alle få ha sine preferanser, men at 'chubby' eller jenta på videoen skal være nærmest freaks er ganske sprøtt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Herregud, jeg fatter ikke alt enkelte folk klarer å trykke ut av seg av pinlig dårlig "humor" og et latterlig menneskesyn ... Dette er bare flaut.

Jeg har hatt sex med radmagre menn og chubby menn, og kunne aldri omtalt noen av dem slik enkelte gjør her. For øvrig er det ikke antall kilo som gjør et menneske tiltrekkende eller ei. Selvfølgelig skal alle få ha sine preferanser, men at 'chubby' eller jenta på videoen skal være nærmest freaks er ganske sprøtt.

Jeg velger å føle meg truffet og fortsetter med; Er det rart det kommer dårlig humor på et første-innlegg som er så på viddene?

Forøvrig på din side og sitter og lager snøballer til deg som du kan kaste på de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Likte ikke puppene til hun i videoen, men nå har hun tatt silikon da, for lenge siden. Og nå har hun gigapupper. Jeg syns hun ser bra ut som chubby, men er sikker på at om hun hadde gått ned 20 kilo hadde hun vært veldig fin.. ikke typ TYNN, men slank :)

Selv er jeg som hun og har null problemer med å ha sex, men det er kanskje fordi jeg er så pen, har fine pupper og en spretten stor rumpe. Tihi.

Anonymous poster hash: d7014...daa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hahahahaha. Du er god du :hjerte::hjerte:

På med lyset for å finne fram? Nei faen heller. Tror ikke det er meningen at du skal ha sex enda, dersom du ikke finner fram til hullet i mørket.

Hæ? Har folk sex med lyset av? :):rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Når partner enten har et lite tilløp til 40-års mave (gjelder menn), eller puppene ikke peker rett mot himmelen når hun ligger på ryggen så... ja du vet hvor barnslige mange her inne er... da er det best å slå av lyset slik at man kan tenke at det er den perfekte kroppen du har sammen med deg i sengen vett'u ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Når partner enten har et lite tilløp til 40-års mave (gjelder menn), eller puppene ikke peker rett mot himmelen når hun ligger på ryggen så... ja du vet hvor barnslige mange her inne er... da er det best å slå av lyset slik at man kan tenke at det er den perfekte kroppen du har sammen med deg i sengen vett'u ;)

Hahahaha...da går man jo glipp av alt som er deilig da jo?!?

Hmmmmm....da fikk jeg mitt første skikkelige "krav" til sex idag jeg og :) LYSET PÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Haha! Er nok best med lyset på mener du? Ser den, da får man jo nyte synet av den andre i tillegg. Poenget mitt er vel bare at dersom man ikke finner frem i blinde, så er man kanskje ikke klar for sex. Man burde jo klare å få kølla inn i hullet i blinde liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Haha! Er nok best med lyset på mener du? Ser den, da får man jo nyte synet av den andre i tillegg. Poenget mitt er vel bare at dersom man ikke finner frem i blinde, så er man kanskje ikke klar for sex. Man burde jo klare å få kølla inn i hullet i blinde liksom!

Hehe ja er man så mye som 0,0001% normal så finner man hullet uten problemer...selv i bekmørke :)...ja man finner tilogmed riktig hull.. ;)

Men ja...selvsagt bør sex være med lyset på...alle sansene bør være med på moroa. Dersom man tar med lukt/smak/syn og føle med i formelen her og trekker bort sansen "syn" vil man jo i praksis miste 25% av sexen....huffåhuff :) slikt kan vi ikke leve med..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hehe ja er man så mye som 0,0001% normal så finner man hullet uten problemer...selv i bekmørke :)...ja man finner tilogmed riktig hull.. ;)

Men ja...selvsagt bør sex være med lyset på...alle sansene bør være med på moroa. Dersom man tar med lukt/smak/syn og føle med i formelen her og trekker bort sansen "syn" vil man jo i praksis miste 25% av sexen....huffåhuff :) slikt kan vi ikke leve med..hehe

Ja, ikke sant, nettopp! Selv i bekmørke! :fnise:

Vel, du har hørt at dersom noen mister en sans, så blir de andre sansene bedre? Har du tenkt på det noen gang, at dersom du tar vekk en av sansene, så kan ting kjennes/høres/ses bedre? F.eks om du har sex i mørket, så vil du bli mer opptatt av å kjenne nytelsen hos partneren din, og høre etter på lydene hvordan han/hun har det. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja, ikke sant, nettopp! Selv i bekmørke! :fnise:

Vel, du har hørt at dersom noen mister en sans, så blir de andre sansene bedre? Har du tenkt på det noen gang, at dersom du tar vekk en av sansene, så kan ting kjennes/høres/ses bedre? F.eks om du har sex i mørket, så vil du bli mer opptatt av å kjenne nytelsen hos partneren din, og høre etter på lydene hvordan han/hun har det. :danse:

Å dra meg nå inni fuglekassa!!! Har ikke prøvd med lyset av før jeg...ikke tenkt sånn på det før..AAARGH! :) (frustrert) Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hadde glatt pult den chubby versjonen av Christina Aguilera, hu er jo dritdeilig med masse former mye deiligere enn når hun er radmager

Anonymous poster hash: d5451...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe har aldri hatt sex med ei jente som er chubby, men kan ikke si at det skal være noe problem å ha sex? Har bare hatt sex med slanke jenter siden de trener i samme milijøet som meg. Så man tenner kanskje på de man har vært vant med. Hvis man er veltrent så tenner man jo som regel på det samme. Er jo sikkert mange som liker chubby, så blir jo noe på alle:P

Anonymous poster hash: 2c97b...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hadde glatt pult den chubby versjonen av Christina Aguilera, hu er jo dritdeilig med masse former mye deiligere enn når hun er radmager

Anonymous poster hash: d5451...991

hahaha...faktisk enig :) Hun var fin da også hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer bollemage men er ellers noe lik henne, er det fremdeles pulbart eller er det over grensen og turn off...? Tørr ikke ha one nights da jeg er redd for reaksjonen når klærene faller....

Anonymous poster hash: dc1bd...65b

Jeg er omtrent slik, bare med mindre mage og mer pupper. Har ikke inntrykk av at dette er noe menn liker akkurat, men kanskje du er unntaket :)

Anonymous poster hash: 143e0...74e

Jeg ser også ut som jenta i videoen, bare med større pupper. Og jeg har fått klar beskjed fra enstemmig kompisgjeng (de satt og diskuterte altfor tynne damer foran meg) at lubben og pupper er ti ganger mer sexy enn skinny og flat. De vil ha litt former, bare vi damene som ikke helt klarer å tro på det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...