Cambria Skrevet 5. august 2014 #21 Skrevet 5. august 2014 hvordan får man utløsning men ikke orgasme?utløsning på en mann er jo orgasme☺️ Utløsning og orgasme er faktisk ikke det samme, men det er veldig vanlig å tro det er det samme men en mann kan helt fint få utløsning uten orgasme. Kjæresten min hender tilogmed at får utløsning uten egentlig å kjenne det noe særlig XD da blir det skikkelig nedtur for begge, men løser det helt fint med masse kos og erting til han er klar igjen;)
Gjest HarryDotter Skrevet 5. august 2014 #22 Skrevet 5. august 2014 Utløsning og orgasme er faktisk ikke det samme, men det er veldig vanlig å tro det er det samme men en mann kan helt fint få utløsning uten orgasme. Kjæresten min hender tilogmed at får utløsning uten egentlig å kjenne det noe særlig XD da blir det skikkelig nedtur for begge, men løser det helt fint med masse kos og erting til han er klar igjen;) Du mener sånn at man skvetter en ladning uten å kjenne orgasmefølsen ikke sant? Det har skjedd med meg mange ganger også. Men jeg blir ikke utladet eller mister tenningen av den grunn ....Det er akkurat som før jeg får orgasme....merker ikke noe demper. Rare greier egentlig
Jalp Skrevet 5. august 2014 #23 Skrevet 5. august 2014 Hva i alle dager babler du om?Begge skal få orgasme og begge er like viktig. Ingen har sagt noe annet. Din egen "skam" er ditt problem. Anonymous poster hash: 70012...47e Du skrev jo selv at menn skal holde igjen og at det er normen. Og menn som ikke kan eller vil holde igjen, får stempelet "dårlig elsker" av kvinner, selv om problemet like gjerne er at hun ikke evner å få orgasme. Og så er det jo litt komisk at du ikke greier å lese men samtidig forsøker å påføre meg skam. Tøff som anonym...
Cambria Skrevet 5. august 2014 #24 Skrevet 5. august 2014 Du mener sånn at man skvetter en ladning uten å kjenne orgasmefølsen ikke sant? Det har skjedd med meg mange ganger også. Men jeg blir ikke utladet eller mister tenningen av den grunn ....Det er akkurat som før jeg får orgasme....merker ikke noe demper. Rare greier egentlig Ja. Og da hender det at min kjære blir slapp en liten stund XD forstår meg ikke helt på det, men samme det tenker jeg. Vi løser det uten mer om og men
Gjest lipgloss Skrevet 6. august 2014 #25 Skrevet 6. august 2014 Utløsning og orgasme er faktisk ikke det samme, men det er veldig vanlig å tro det er det samme men en mann kan helt fint få utløsning uten orgasme. Kjæresten min hender tilogmed at får utløsning uten egentlig å kjenne det noe særlig XD da blir det skikkelig nedtur for begge, men løser det helt fint med masse kos og erting til han er klar igjen;) Okey,jeg er selv en mann på 42 som har utløsning daglig,like deilig hver gang:),har aldrig opplevd og få utløsning uten å kjenne noe,har aldrig hørt om dette før,men ok en gang må være den første:))
Gjest Heartbeat Skrevet 6. august 2014 #26 Skrevet 6. august 2014 Ja. Og da hender det at min kjære blir slapp en liten stund XD forstår meg ikke helt på det, men samme det tenker jeg. Vi løser det uten mer om og men Merkelig om han blir slapp da? Har hørt om noen som trener seg opp til å komme uten utløsning, men aldri hørt om utløsning uten orgasme. Rart han blir slapp da om han ikke er kommet? Kan det bare være at han har en veldig svak orgasme? Noen orgasmer er jo heftigere enn andre Jeg bare digger en mann som kommer fort og heftig. Ikke noe er mer deiligere enn en mann som bare lar det stå til uten å skal holde igjen og holde igjen .En mann som bare har det deilig og lar orgasmen komme naturlig er det beste . Let it go
Gjest HarryDotter Skrevet 6. august 2014 #27 Skrevet 6. august 2014 Merkelig om han blir slapp da? Har hørt om noen som trener seg opp til å komme uten utløsning, men aldri hørt om utløsning uten orgasme. Rart han blir slapp da om han ikke er kommet? Kan det bare være at han har en veldig svak orgasme? Noen orgasmer er jo heftigere enn andre Jeg bare digger en mann som kommer fort og heftig. Ikke noe er mer deiligere enn en mann som bare lar det stå til uten å skal holde igjen og holde igjen .En mann som bare har det deilig og lar orgasmen komme naturlig er det beste . Let it go Ja jeg ble litt usikker på det jeg også. Hendt meg et par ganger at jeg ikke har vært i nærheten av orgasme, men plutselig har spruten kommet. Det forvirret ganske greit kan du si.....Men jeg ble ikke slapp eller fikk den følsen man gjerne får etter en skikkelig orgasme. Man føler liksom ingenting, bortsett fra at det kommer en ladning.......ikke til å bli klok på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå