AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg og kjæresten har det helt fantastisk! Vi har et herlig sexliv, men det er en liten ulempe (som jeg også ser på som et kompliment). Jeg elsker å suge kjæresten min. Det er så deilig når jeg hører, ser og kjenner han nyter det jeg gjør. Problemet med t er at om jeg suger han så får han veldig fort utløsning. Om jeg ikke suger han får han så å si aldri orgasme, så er jo kjedelig når han bare får utløsning uten orgasme. Det har blitt til at vi nesten aldri har orgasme sammen under sex. Skal vi det må jeg suge han, han penetrering og jeg bli slikket til orgasme etterpå. Jeg savner altså det at begge får orgasme omtrent samtidig. Han blir litt sint på seg selv når han kommer så for også. Spesielt om jeg rir han (noe jeg også elsker). Han må liksom ha kontrollen selv. Har dere noen tips for å få han til å holde ut lenger, eller meg til å få orgasme fortere slik at vi kan få det sammen en gang iblant? Anonymous poster hash: f5492...444
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 prøv penisring! :D eller, når du hører at han er nær, så slutt, å ta en liten pause fra det området mens du fokuserer på andre ting Anonymous poster hash: 0cc56...9dc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Latskap fra hans side, dette. Alle menn kan trene seg på å holde ut lengre. Anonymous poster hash: 21cd4...a36 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 prøv penisring! :D eller, når du hører at han er nær, så slutt, å ta en liten pause fra det området mens du fokuserer på andre ting Anonymous poster hash: 0cc56...9dc Når jeg suger gjør jeg det, men når han vil penetrere meg, så er det han som kan stoppe når han er nær. Problemet er bare at ofte rekker han ikke stoppe fort nok engang....Anonymous poster hash: f5492...444
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Han merker jo når han er i ferd med å komme. Og han kan trekke seg ut og bytte stilling. Dette har han kontroll over og det handler jo bare om viljestyrke at han "ikke trekker seg ut raskt nok". Dersom du suger ham kan han bare skyve hodet ditt litt tilbake for en pause når han nesten kommer. Det krever jo litt at man skal komme samtidig og jeg synes ikke det er et mål eller noe å forvente. Men om sexen er ferdig for tidlig forsi han får orgasme raskt kan det absolutt endres. Anonymous poster hash: 70012...47e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Han merker jo når han er i ferd med å komme. Og han kan trekke seg ut og bytte stilling. Dette har han kontroll over og det handler jo bare om viljestyrke at han "ikke trekker seg ut raskt nok". Dersom du suger ham kan han bare skyve hodet ditt litt tilbake for en pause når han nesten kommer. Det krever jo litt at man skal komme samtidig og jeg synes ikke det er et mål eller noe å forvente. Men om sexen er ferdig for tidlig forsi han får orgasme raskt kan det absolutt endres. Anonymous poster hash: 70012...47e Så må jeg legge til at det hender jeg fortsatt er kåt når han er ferdig. Som regel så slikker og fingrer han meg til jeg kommer, men iblant er han så sliten så han ikke orker etter egen orgasme. Blæh... Anonymous poster hash: f5492...444
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Så må jeg legge til at det hender jeg fortsatt er kåt når han er ferdig. Som regel så slikker og fingrer han meg til jeg kommer, men iblant er han så sliten så han ikke orker etter egen orgasme. Blæh... Anonymous poster hash: f5492...444 Da må du be ham skjerpe seg. Alle menn jeg har datet kunne ha kommet etter 1 min, men de trekker seg, ber meg ta det roligere eller bytter stilling. Det er normen, ikke unntaket. Han prioriterer egen nytelse over din. Be ham roe ned. Anonymous poster hash: 70012...47e
Klar*a Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Vibrerende penisring eller noe ala we-vibe kan være verdt å prøve :-)
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Alle menn kan i mer eller mindre grad kontrollere utløsningen. For min del klarer jeg det bra i f.eks misjonær. Men i mindre grad når jeg blir sugd eller ridd. Sånn tror jeg det er for mange.Anonymous poster hash: 8504b...ab4
Jalp Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Da må du be ham skjerpe seg. Alle menn jeg har datet kunne ha kommet etter 1 min, men de trekker seg, ber meg ta det roligere eller bytter stilling. Det er normen, ikke unntaket.Han prioriterer egen nytelse over din. Be ham roe ned. Anonymous poster hash: 70012...47e Ja, det er normen at det er hennes orgasme som er viktig. Hans orgasme er en ulempe. Hvor riktig er nå dette? Mange menn trener mye på å holde lenge. Og en del av dem mister evnen til å få orgasme ved samleie. Er det OK? En orgasme bør bejubles, også mannens orgasme. Slik det er nå, skammer menn seg over egen orgasme hvis hun av en eller annen grunn ikke har evnet å komme. Det er og blir galt. Menns orgasme er like viktig som kvinners orgasme. Eller mener du noe annet? 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Ja, det er normen at det er hennes orgasme som er viktig. Hans orgasme er en ulempe. Hvor riktig er nå dette? Mange menn trener mye på å holde lenge. Og en del av dem mister evnen til å få orgasme ved samleie. Er det OK? En orgasme bør bejubles, også mannens orgasme. Slik det er nå, skammer menn seg over egen orgasme hvis hun av en eller annen grunn ikke har evnet å komme. Det er og blir galt. Menns orgasme er like viktig som kvinners orgasme. Eller mener du noe annet? Hehe! Godt poeng! Det er ikke han som kommer for fort ts! Det er Ts som må lære seg å komme fortere! Anonymous poster hash: 8504b...ab4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Ja, det er normen at det er hennes orgasme som er viktig. Hans orgasme er en ulempe. Hvor riktig er nå dette? Mange menn trener mye på å holde lenge. Og en del av dem mister evnen til å få orgasme ved samleie. Er det OK? En orgasme bør bejubles, også mannens orgasme. Slik det er nå, skammer menn seg over egen orgasme hvis hun av en eller annen grunn ikke har evnet å komme. Det er og blir galt. Menns orgasme er like viktig som kvinners orgasme. Eller mener du noe annet? TS her! Jeg er veldig enig med deg. Jeg vil heller ikke myte sexen om han aldri får orgasme. For meg er det like viktig som for han. Jeg vil påstå vi er flinke til å passe på at begge får orgasme, men jeg kunne ønske at vi fikk det oftere sammen liksom Men uanset er det viktigste at vi har et bra sexliv, som vi har, og at begge får orgasme under sex (men ikke hver gang, det klarer tross alt ingen av oss). Anonymous poster hash: f5492...444
Gjest brutal_mann Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Prøve å fokusere på annet i sex'en? At han blir sint på seg selv er en god start på vei til et ikke-fungerende sex-liv. 1
Reg Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Samtidig orgasme er noe svært mange par ikke oppnår særlig ofte (eller i det hele tatt). Blir man for opphengt i å få til akkurat det, kan det bli for mye stress og for lite nytelse. Det viktigste er å ha det godt med hverandre, og bidra til orgasme for begge parter.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Ja, det er normen at det er hennes orgasme som er viktig. Hans orgasme er en ulempe. Hvor riktig er nå dette? Mange menn trener mye på å holde lenge. Og en del av dem mister evnen til å få orgasme ved samleie. Er det OK? En orgasme bør bejubles, også mannens orgasme. Slik det er nå, skammer menn seg over egen orgasme hvis hun av en eller annen grunn ikke har evnet å komme. Det er og blir galt. Menns orgasme er like viktig som kvinners orgasme. Eller mener du noe annet? Hva i alle dager babler du om? Begge skal få orgasme og begge er like viktig. Ingen har sagt noe annet. Din egen "skam" er ditt problem. Anonymous poster hash: 70012...47e
Gjest lipgloss Skrevet 4. august 2014 #16 Skrevet 4. august 2014 hvordan får man utløsning men ikke orgasme?utløsning på en mann er jo orgasme☺️
Gjest lipgloss Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 hvordan får man utløsning men ikke orgasme?utløsning på en mann er jo orgasme☺️
ambolt Skrevet 4. august 2014 #18 Skrevet 4. august 2014 (endret) Så må jeg legge til at det hender jeg fortsatt er kåt når han er ferdig. Som regel så slikker og fingrer han meg til jeg kommer, men iblant er han så sliten så han ikke orker etter egen orgasme. Blæh... Anonymous poster hash: f5492...444 Det var litt av en slappfisk, det! Alle menn setter da sin ære i å holde sin kvinne tilfredsstilt? Trodde jeg? For å si med KG-hylekoret: DUMP HAN! (Det mente jeg ikke, måtte bare kjenne hvordan det føles å skrive "DUMP HAN".) Endret 4. august 2014 av ambolt
Gjest HarryDotter Skrevet 4. august 2014 #19 Skrevet 4. august 2014 Da må du be ham skjerpe seg. Alle menn jeg har datet kunne ha kommet etter 1 min, men de trekker seg, ber meg ta det roligere eller bytter stilling. Det er normen, ikke unntaket. Han prioriterer egen nytelse over din. Be ham roe ned. Anonymous poster hash: 70012...47e Det hjelper ikke å be han skjerpe seg. Tror du virkelig dette bare dreier seg om hans ego? Ja mange menn kan nok i mer eller mindre grad utsette orgasmen med forskjellige stillinger osv. Men for mange er nytelsen og følsomheten på pikken under sex så voldsomt sterk at tidlig orgasme er uungåelig. Og ja...han kan selvsagt trekke seg ut av henne rett før han kommer, men det liker jo ikke damene heller, så hva skal en sånn fyr tro da? Jeg vet litt om dette av egen erfaring så det er litt kjipt å lese at enkelte tror dette dreier seg om mannens ego eller at han gir F i hennes nytelse. Det stemmer aldeles ikke. TS...hva med å suge han i mål før dere starter samleie? De aller fleste menn blir ganske raskt klare for runde 2. Da holder han lenger og dere kan variere mere da 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #20 Skrevet 5. august 2014 Jeg og kjæresten har det helt fantastisk! Vi har et herlig sexliv, men det er en liten ulempe (som jeg også ser på som et kompliment). Jeg elsker å suge kjæresten min. Det er så deilig når jeg hører, ser og kjenner han nyter det jeg gjør. Problemet med t er at om jeg suger han så får han veldig fort utløsning. Om jeg ikke suger han får han så å si aldri orgasme, så er jo kjedelig når han bare får utløsning uten orgasme. Det har blitt til at vi nesten aldri har orgasme sammen under sex. Skal vi det må jeg suge han, han penetrering og jeg bli slikket til orgasme etterpå. Jeg savner altså det at begge får orgasme omtrent samtidig. Han blir litt sint på seg selv når han kommer så for også. Spesielt om jeg rir han (noe jeg også elsker). Han må liksom ha kontrollen selv. Har dere noen tips for å få han til å holde ut lenger, eller meg til å få orgasme fortere slik at vi kan få det sammen en gang iblant? Anonymous poster hash: f5492...444 Forspill er tingen! Alle menn kan komme flere ganger en 1 per sexøkt. Derfor suger du han først til han kommer en gang. Lar han jobbe med deg i et kvarters tid-30 minutter mens flagget på nytt heises opp også kjører dere på etter det? Da tar det lengre tid før han kommer. Anonymous poster hash: 2ae59...fb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå