Gjest SoccerPlayer Skrevet 2. august 2014 #61 Del Skrevet 2. august 2014 Hahaha Han ser ut som ei jente med litt hårvekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 2. august 2014 #62 Del Skrevet 2. august 2014 Nei jeg synes ikke det , meget unødvendig å ty til vold. Men ikke kom her og fortell meg at JB er totalt uskyldig,og alt er andres feil jeg har aldri sagt at han er uskyldig men det hjelper ikke. Syns uansett det er unødvendig å slå. Det går an å bruke andre virkemidler for å sette noen på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2014 #63 Del Skrevet 3. august 2014 Justin blir forfulgt av folk som bare leter etter noe å "ta" ham på. Kan du tenke deg hvor tøft det må være? Hadde folk bare latt Justin være i fred, hadde det ikke vært noe pes, men gutten blir jo forfulgt hele tiden. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette i det hele tatt. Virker ikke som om noen av dere har peiling på Justin i det hele tatt, og bare synes det er kult å disse og gjøre narr. Hva får dere ut av det? Anonymous poster hash: b2df4...d51 Sånn er det å være kjendis, og det er likt for alle. Og jo mer tull han finner på, jo mer henger pressen og andre seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 3. august 2014 #64 Del Skrevet 3. august 2014 3 dunhår på haka regnes ikke som skjegg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. august 2014 #65 Del Skrevet 4. august 2014 Ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #66 Del Skrevet 5. august 2014 Hvor ble den andre tråden av? Anonymous poster hash: d186d...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #67 Del Skrevet 6. august 2014 Hvorfor har han kjønnshår i ansiktet? Anonymous poster hash: 72509...14f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg