Gå til innhold

Justin Bieber har fått skjegg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg HAR jo forklart det. Les tråden.

Justin blir forfulgt av folk som bare leter etter noe å "ta" ham på. Kan du tenke deg hvor tøft det må være? Når folk går opp i ansiktet hans og provoserer, sånn som Orlando Bloom er det ikke rart det sprekker innimellom.

Hadde folk bare latt Justin være i fred, hadde det ikke vært noe pes, men gutten blir jo forfulgt hele tiden.

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette i det hele tatt. Virker ikke som om noen av dere har peiling på Justin i det hele tatt, og bare synes det er kult å disse og gjøre narr. Hva får dere ut av det?

Anonymous poster hash: b2df4...d51

Å la barnet være, ville vært det verste for en som lever av å bli lagt merke til. Det er oppmerksomhet som genererer penger. Han er en attentionwhore, ellers hadde han ikke gått inn for å bli kjendis.

Anonymous poster hash: 92627...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner at du bare kverulerer nå, men jeg forsøker én siste gang:

Justin oppfører seg, men når han blir provosert smeller det av og til.

Forsøk å sette deg inn i det presset han lever under, så kanskje du også ser at han faktisk takler dette VELDIG bra, med tanke på hvor mange som er ute etter å ødelegge for ham.

Hahahahahahaha!

Den eneste som ødelegger for Bieber er Bieber selv. Han kalte Orlando Bloom bitch. Hvem faen gjør noe sånt? Og Orlando ga ham svar på tiltale.

Ærlig talt, han kunne lagt seg selv inn på en privatklinikk og ordnet opp i livet sitt.

Anonymous poster hash: 18c5b...bc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at du bare kverulerer nå, men jeg forsøker én siste gang: Justin oppfører seg, men når han blir provosert smeller det av og til. Forsøk å sette deg inn i det presset han lever under, så kanskje du også ser at han faktisk takler dette VELDIG bra, med tanke på hvor mange som er ute etter å ødelegge for ham. Anonymous poster hash: b2df4...d51

Ja okei, hva var det Orlando gjorde som provoserte Bieber da, hmm? Jeg tror nå heller på at Bieber oppførte seg som den uspiselige snørrungen han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så så. Han er søt og synger bra, derfor elsker mange han.

Anonymous poster hash: d186d...78d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva mener du Bloom gjorde for å provosere Bieber? Tror du Bloom bare gikk forbi for å slå han uten grunn? Eller kanskje KAAANSKJE Bieber faktisk sa noe frekt som fikk Bloom til å reagere? Folk slår som regel ikke uten grunn. Justin Bieber oppfører seg som en arrogant liten drittsekk.og bør jekke seg ned noen hakk. Utrolig hva berømmelse kan gjøre med enkelte.

er det greit å slå noen fordi de er frekke i kjeften?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Nei jeg synes ikke det , meget unødvendig å ty til vold. Men ikke kom her og fortell meg at JB er totalt uskyldig,og alt er andres feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men når det gjelder å oppføre seg uakseptabelt så leder Bieber uansett ca 15-1.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Ah, kjære medmennesker, føler dere dere bedre nå etter å ha sluppet ut litt dritt? Lesset over litt aggresjon? Bitt kvitt litt "steam", litt damp, latt sinnet gå utover en som ikke er tilstede og kan forsvare seg selv?

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ah, kjære medmennesker, føler dere dere bedre nå etter å ha sluppet ut litt dritt? Lesset over litt aggresjon? Bitt kvitt litt "steam", litt damp, latt sinnet gå utover en som ikke er tilstede og kan forsvare seg selv?

God helg!!

Stakkars Bieber, er det det du prøver å si?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

God helg!!

Ja tenk hva som skjer om han Googler seg selv og finner denne tråden her!

Anonymous poster hash: 39c92...3ac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner at du bare kverulerer nå, men jeg forsøker én siste gang:

Justin oppfører seg, men når han blir provosert smeller det av og til.

Forsøk å sette deg inn i det presset han lever under, så kanskje du også ser at han faktisk takler dette VELDIG bra, med tanke på hvor mange som er ute etter å ødelegge for ham.

Uansett hva presset måtte bestå, så er ikke Biebers væremåte noen eksempel på å takle noe som helst veldig bra. Tvert i mot er det et stjerneeksempel på å takle noe ekstremt dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da smeller det vel igjen - enten med alkohol, narkotika, vold eller annet. Og det er vår skyld. Justin takler nemlig alt VELDIG bra. Vi burde skamme oss, burde vi.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå lo jeg faktisk høyt her :fnise:

Anonymous poster hash: f32c1...b08

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakker om? Vis meg ETT eksempel hvor Justin har backet ut! Ja, det har vært noen episoder som ikke er bra, men når ALLE er ute etter deg hele tiden er det ikke rart det sprekker innimellom.

Bare se på det tullet med han Orlando Bloom nå sist. Fatter ikke at folk ikke bare kan la Justin være i fred!

Flere store, velrennomerte nettsider med artikler som beskriver Biebers' oppgang og nedgang. Han er old News, og de eneste som bryr seg nå er de siste naive fansene som han har igjen.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2545173/From-boy-living-dream-man-living-nightmare-rise-fall-Justin-Bieber.html

http://www.ctvnews.ca/entertainment/justin-bieber-a-timeline-of-the-pop-star-s-rise-and-fall-1.1652897

Anonymous poster hash: f32c1...b08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Hvilken bart? Hvilket skjegg? Mener du kanskje de tre- fire hårene som stikker ut på haken? Usj.. Han kunne heller latt være.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...