dillyduzit Skrevet 1. august 2014 #21 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Snakker om? Vis meg ETT eksempel hvor Justin har backet ut! Ja, det har vært noen episoder som ikke er bra, men når ALLE er ute etter deg hele tiden er det ikke rart det sprekker innimellom. Bare se på det tullet med han Orlando Bloom nå sist. Fatter ikke at folk ikke bare kan la Justin være i fred! Anonymous poster hash: b2df4...d51 Når mr. Bloom prøvde seg på slaget sitt. Er han så tøff, hadde han garantert slått tilbake. Jeg skjønner ikke hvordan sånne ungpiker kan forsvare Bieber når alt han gjør er omtrent å lage kvalm, fyllekjøre, øddelegge for andre og lista går videre. "Jeg er en belieber" - Vel ok, du vinner ikke noen poeng hos meg. Det var en gang jeg var stolt over å si at jeg var canadier, not anymore. (ta det med en klype salt) ...men den eggkastingen på naboens hus var ikke helt bra. Sånt man gjorde seg ferdig med i 12-års alder. Og så har vi den råkjøringen...menmen..råkjøring er vel noe veldig mange har gjort. Så trenger ikke henges ut altfor mye for den. Anonymous poster hash: f9fac...57f Ja, det er også derfor det blir slått hardt ned på. Liv går tapt, han satte livet til andre i fare. Men meg om det. Også du, ikke glem fyllekjøringen da, som satte enda flere liv i fare. Også en liten ting til; Har foreldrene oppdratt B godt nok, så hadde han heller ikke kastet de eggene, men tatt en samtale med naboen og snakket sammen, framfor å skape en provokasjon. Endret 1. august 2014 av dillyduzit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. august 2014 #22 Del Skrevet 1. august 2014 Vitsen med den kommentaren der 'a? Sa jo ikke at DU måtte være en belieber, selv om jeg er det? Driter vel i hvem menn du synes er kjekke. Så la meg digge Justin uten å få pes fra deg!Anonymous poster hash: b2df4...d51 Rooooolig nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #23 Del Skrevet 1. august 2014 Bieber er kjempe tøff som tørr å slenge med leppa mot en mann(bloom) som ikke har en eneste livvakt rundt seg. Bieber derimot hadde ca 10 svære livvakter rundt seg da han slang dritt. For et forbilde dere da!:-DAnonymous poster hash: 59327...886 OK, kjønner! Dere liker ikke Justin, og synes det er kult å disse ham. Jeg gidder ikke dette. Anonymous poster hash: b2df4...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. august 2014 #24 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) OK, kjønner! Dere liker ikke Justin, og synes det er kult å disse ham. Jeg gidder ikke dette. Anonymous poster hash: b2df4...d51 Jeg håper på at det vi har skrevet nå, har åpnet øynene dine litt mer i den forstand at den gutten er på villspor. Endret 1. august 2014 av dillyduzit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #25 Del Skrevet 1. august 2014 Biebermania...hvor enn han går ut. Umulig å ikke bli påvirket av slike hysteriske tilstander.. Anonymous poster hash: f9fac...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #26 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg håper på at det vi har skrevet nå, har åpnet øynene dine litt mer i den forstand at den gutten er på villspor. Kan du være litt mer arrogant? Tro meg, det er dere som er på villspor, og ikke skjønner hva dere snakker om! Anonymous poster hash: b2df4...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. august 2014 #27 Del Skrevet 1. august 2014 Kan du være litt mer arrogant? Tro meg, det er dere som er på villspor, og ikke skjønner hva dere snakker om! Anonymous poster hash: b2df4...d51 Virkelig? Lykke til videre med den holdningen der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #28 Del Skrevet 1. august 2014 Virkelig? Lykke til videre med den holdningen der. Ja, takk det samme du! Anonymous poster hash: b2df4...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. august 2014 #29 Del Skrevet 1. august 2014 Kan du være litt mer arrogant? Tro meg, det er dere som er på villspor, og ikke skjønner hva dere snakker om!Anonymous poster hash: b2df4...d51 Men da kan du jo forklare oss det da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #30 Del Skrevet 1. august 2014 Mann Anonymous poster hash: c955d...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #31 Del Skrevet 1. august 2014 Men da kan du jo forklare oss det da! Jeg HAR jo forklart det. Les tråden. Justin blir forfulgt av folk som bare leter etter noe å "ta" ham på. Kan du tenke deg hvor tøft det må være? Når folk går opp i ansiktet hans og provoserer, sånn som Orlando Bloom er det ikke rart det sprekker innimellom. Hadde folk bare latt Justin være i fred, hadde det ikke vært noe pes, men gutten blir jo forfulgt hele tiden. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette i det hele tatt. Virker ikke som om noen av dere har peiling på Justin i det hele tatt, og bare synes det er kult å disse og gjøre narr. Hva får dere ut av det? Anonymous poster hash: b2df4...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #32 Del Skrevet 1. august 2014 Hadde vært mer spennende om han fikk silikonpupper "Justin Bieber holder på å skifte kjønn", det hadde vært noe å bry seg om Anonymous poster hash: 75f7b...764 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. august 2014 #33 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Jeg HAR jo forklart det. Les tråden. Justin blir forfulgt av folk som bare leter etter noe å "ta" ham på. Kan du tenke deg hvor tøft det må være? Når folk går opp i ansiktet hans og provoserer, sånn som Orlando Bloom er det ikke rart det sprekker innimellom. Hadde folk bare latt Justin være i fred, hadde det ikke vært noe pes, men gutten blir jo forfulgt hele tiden. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette i det hele tatt. Virker ikke som om noen av dere har peiling på Justin i det hele tatt, og bare synes det er kult å disse og gjøre narr. Hva får dere ut av det? Anonymous poster hash: b2df4...d51 You get what you deserve/er du med på leken må du tåle steken. Hadde han bare oppført seg, så hadde ingenting av disse "rampestrekene" skjedd. Dessverre så skjedde det, og nå må han ta konsekvensene. Når dere fangirls skal få opp øynene lurer jeg på. edit: skrivefeil. Endret 1. august 2014 av dillyduzit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #34 Del Skrevet 1. august 2014 You get what you deserve/er du med på leken må du tåle steken. Hadde han bare oppført seg, så hadde ingenting av disse "rampestrekene" skjedd. Dessverre så skjedde de, og nå må han ta konsekvensene. Når dere fangirls skal få opp øynene lurer jeg på. Jeg skjønner at du bare kverulerer nå, men jeg forsøker én siste gang: Justin oppfører seg, men når han blir provosert smeller det av og til. Forsøk å sette deg inn i det presset han lever under, så kanskje du også ser at han faktisk takler dette VELDIG bra, med tanke på hvor mange som er ute etter å ødelegge for ham. Anonymous poster hash: b2df4...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. august 2014 #35 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg skjønner at du bare kverulerer nå, men jeg forsøker én siste gang: Justin oppfører seg, men når han blir provosert smeller det av og til. Forsøk å sette deg inn i det presset han lever under, så kanskje du også ser at han faktisk takler dette VELDIG bra, med tanke på hvor mange som er ute etter å ødelegge for ham. Anonymous poster hash: b2df4...d51 Jeg ser hva presset gjør jeg, jeg bor trossalt i samme by som disse kjendisene som har "falt av". Jeg ser ikke Selena Gomz slite så fryktelig, eller Jessica Alba dersom vi skal bringe inn disse som har et konstant press over seg. Jeg kverulerer ikke, jeg prøver å få deg til å åpne øynene og slutte å forsvare en som setter livet til andre i fare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #36 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg ser hva presset gjør jeg, jeg bor trossalt i samme by som disse kjendisene som har "falt av". Jeg ser ikke Selena Gomz slite så fryktelig, eller Jessica Alba dersom vi skal bringe inn disse som har et konstant press over seg. Jeg kverulerer ikke, jeg prøver å få deg til å åpne øynene og slutte å forsvare en som setter livet til andre i fare. Du ser ikke Selena Gomez slite? Kanskje fordi hun har vært på rehab, eller?! Jeg har ikke bedt om å få åpnet øynene mine, men kanskje du trenger å lene deg litt tilbake og i det minste FORSØKE å forstå at jeg egentlig har rett? Anonymous poster hash: b2df4...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. august 2014 #37 Del Skrevet 1. august 2014 Du ser ikke Selena Gomez slite? Kanskje fordi hun har vært på rehab, eller?! Jeg har ikke bedt om å få åpnet øynene mine, men kanskje du trenger å lene deg litt tilbake og i det minste FORSØKE å forstå at jeg egentlig har rett? Anonymous poster hash: b2df4...d51 Jeg beklager, da nevner jeg heller Miranda Kerr. Selena tok hvertfall grep om saken og fikk hjelp, noe man ikke kan si om jb. Forstå at du har rett? Nei. Du er så langt i fra rett at Mulla krekar kunne ha bliltt sluppet ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 1. august 2014 #38 Del Skrevet 1. august 2014 æææææsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 1. august 2014 #39 Del Skrevet 1. august 2014 http://instagram.com/p/rInK41gvgo/?modal=true Synes dere han ser barskere og kjekkere med skjegg?Anonymous poster hash: f9fac...57f helledussen. Gutten begynner å gro dun på kjakan. Tror han burde vente litt med å spare sjegg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 1. august 2014 #40 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Jeg HAR jo forklart det. Les tråden. Justin blir forfulgt av folk som bare leter etter noe å "ta" ham på. Kan du tenke deg hvor tøft det må være? Når folk går opp i ansiktet hans og provoserer, sånn som Orlando Bloom er det ikke rart det sprekker innimellom. Hadde folk bare latt Justin være i fred, hadde det ikke vært noe pes, men gutten blir jo forfulgt hele tiden. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette i det hele tatt. Virker ikke som om noen av dere har peiling på Justin i det hele tatt, og bare synes det er kult å disse og gjøre narr. Hva får dere ut av det? Anonymous poster hash: b2df4...d51 Hva mener du Bloom gjorde for å provosere Bieber? Tror du Bloom bare gikk forbi for å slå han uten grunn? Eller kanskje KAAANSKJE Bieber faktisk sa noe frekt som fikk Bloom til å reagere? Folk slår som regel ikke uten grunn. Justin Bieber oppfører seg som en arrogant liten drittsekk.og bør jekke seg ned noen hakk. Utrolig hva berømmelse kan gjøre med enkelte. Endret 1. august 2014 av KeyserSoze 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg