Gjest Ciegus Skrevet 6. august 2014 #121 Del Skrevet 6. august 2014 Fy faen for en pris å betale for å få en voksen mann i kjole til å lese eventyr og ærklære noen mann og hustru. Og festen kan man godt ta på Burger King i mine øyne. Jammen glad jeg ikke har planer om å gifte meg noen gang. Hvis du betaler 100 000 for selve vielsen har du gjort noe galt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #122 Del Skrevet 6. august 2014 Fordi jeg aldri har lest tråder her inne hvor folk mener at vi som drar på ferie er gale som bruker penger på det. Mens disse bryllupstrådene dukker opp med jevne mellomrom. Det betyr ikke at det er noen prinsipiell forskjell. Hvilke ferier folk drar på merker man dessuten lite av, så det skal mye mer til å irritere seg over det. Brylluper som blir for storslagne affærer merker man derimot godt om man kjenner brudeparet eller familien. Når folk kommenter prisnivået tror jeg det stikker litt dypere enn selve pengebruken. Jeg tror det handler litt om størrelsen på oppstyret og "kravet" til fokus på brudeparet. Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ...sunny... Skrevet 6. august 2014 #123 Del Skrevet 6. august 2014 Bryllupsdagen din ville det vært uten en eneste fest også. Og bryllupsfesten er en frivillig sak, en fest. Ikke noe galt i det, men heller ikke noe "mer".Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Det var og en måte og se det på. Jaja jeg har et litt mer romantisk syn på dette med bryllup, og har en helt fantastisk dag å se tilbake på sammen med mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #124 Del Skrevet 6. august 2014 Det var og en måte og se det på. Jaja jeg har et litt mer romantisk syn på dette med bryllup, og har en helt fantastisk dag å se tilbake på sammen med mannen min Det har jeg også, selv om vi brukt ca 40.000 Jeg skjønner ikke at det er mer romantisk med en stor prislappen, beklager den kjøper jeg virkelig ikke.Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #125 Del Skrevet 6. august 2014 Fy faen for en pris å betale for å få en voksen mann i kjole til å lese eventyr og ærklære noen mann og hustru. Og festen kan man godt ta på Burger King i mine øyne. Jammen glad jeg ikke har planer om å gifte meg noen gang. Så bra du ikke har et ønske om å gifte deg, for det blir du nok ikke heller med det første. Anonymous poster hash: ac277...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ...sunny... Skrevet 6. august 2014 #126 Del Skrevet 6. august 2014 Det har jeg også, selv om vi brukt ca 40.000 Jeg skjønner ikke at det er mer romantisk med en stor prislappen, beklager den kjøper jeg virkelig ikke.Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Det handler ikke om prisen, men hvordan man ser på bryllup. Du beskriver det som "bare et selskap", mens det for meg er så mye mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #127 Del Skrevet 6. august 2014 Det handler ikke om prisen, men hvordan man ser på bryllup. Du beskriver det som "bare et selskap", mens det for meg er så mye mer enn det Jeg ser ikke på det å gift seg som betydningsfult. Festen/festene i tillegg kan være hyggelige, men det er bare frivillige festligheter. Samle familien og ha fester kan man tross alt gjøre når man vil. Så festen er en fest. Noe "mer" er det ikke, selv om du synes det er "romantisk" å tenke på den som vesentlig. Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ...sunny... Skrevet 6. august 2014 #128 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg ser ikke på det å gift seg som betydningsfult. Festen/festene i tillegg kan være hyggelige, men det er bare frivillige festligheter. Samle familien og ha fester kan man tross alt gjøre når man vil. Så festen er en fest. Noe "mer" er det ikke, selv om du synes det er "romantisk" å tenke på den som vesentlig.Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Hehe så for deg er ikke bryllupsfesten noe spesielt i det hele tatt, det er en hvilken som helst annen sammenkomst? Beklager å måtte si det, men da har du sannelig gått glipp av noe. Høres ikke akkurat ut som om du har hatt et spesielt minneverdig bryllup, kjipt med den innstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #129 Del Skrevet 6. august 2014 Det har jeg også, selv om vi brukt ca 40.000 Jeg skjønner ikke at det er mer romantisk med en stor prislappen, beklager den kjøper jeg virkelig ikke.Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Det blir ikke nødvendigvis mer romantisk, men man får gjerne flere muligheter ved å bruke mer penger. Man har forskjellige prioriteringer og ønsker, og du virker bare smålig og misunnelig. Du ser feks ikke forskjell på at noen vil ha et bryllup det gjester vartes opp og får en wow-opplevelse, fremfor feks grendehus der gjestene må ta med en rett hver? Trenger det bli mer romantisk? Nei. Men mest sannsynlig meg minneverdig på en positiv måte for gjestene... For oss var det viktig.Anonymous poster hash: ef471...2b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #130 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg ser ikke på det å gift seg som betydningsfult. Festen/festene i tillegg kan være hyggelige, men det er bare frivillige festligheter. Samle familien og ha fester kan man tross alt gjøre når man vil. Så festen er en fest. Noe "mer" er det ikke, selv om du synes det er "romantisk" å tenke på den som vesentlig. Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Så trist. Du høres ikke ut som du hadde et hyggelig bryllup? Kanskje derfor du er misunnelig og rakker ned på de som brukte mer og kunne bruke penger på ting du tydeligvis ikke hadde mulighet til.Anonymous poster hash: ef471...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #131 Del Skrevet 6. august 2014 Hehe så for deg er ikke bryllupsfesten noe spesielt i det hele tatt, det er en hvilken som helst annen sammenkomst? Beklager å måtte si det, men da har du sannelig gått glipp av noe. Høres ikke akkurat ut som om du har hatt et spesielt minneverdig bryllup, kjipt med den innstillingen. Nå synes jeg du vrir veldig på ting. Bryllupsdagen vår var akkurat slik vi ville ha den. At jeg ikke synes det er "romantisk" å svi av store summer og sette meg selv i sentrum for en stor fering betyr ikke at jeg har "gått glipp av noe". Det betyr at jeg har et annet syn enn deg på hva som er minneverdig. Det å bruke mer penger gjør faktisk ikke selskap mindre som "en hvilken som helst sammenkomst". Alle anledninger er spesielle på sin egen måte. Men på meg virker det som enkelt (bruder?) har litt vel store forventninger til hvor spesielt en slik fest skao være. For de fleste (med unntak av de aller nærmeste) er bryllupene de hår i "bare nok en fest". Sin egen bryllupsdag synes man forhåpentligvis er en veldig spesiell dag fordi man gifer seg. Igjen; jeg ser bare dette med stor pengebruk og stor feiring på en annen måte enn deg, og mener altså noe annet om hvor mye penger jeg synes det gir mening å bruke. Jeg har ikke noe behov for å rakke ned på andres valg, og jeg håper alle forstår at dette ikke er rettet mot noen spesiell. Jeg være svarer min personlige mening i en tråd på KG.Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #132 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg ser ikke på det å gift seg som betydningsfult. Festen/festene i tillegg kan være hyggelige, men det er bare frivillige festligheter. Samle familien og ha fester kan man tross alt gjøre når man vil. Så festen er en fest. Noe "mer" er det ikke, selv om du synes det er "romantisk" å tenke på den som vesentlig.Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 For et trist syn på bryllup. Høres ikke akkurat ut som om du hadde en fantastisk dag, tviler på at gjestene dine sitter igjen med en flott opplevelse og. Anonymous poster hash: ac277...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ...sunny... Skrevet 6. august 2014 #133 Del Skrevet 6. august 2014 Nå synes jeg du vrir veldig på ting. Bryllupsdagen vår var akkurat slik vi ville ha den. At jeg ikke synes det er "romantisk" å svi av store summer og sette meg selv i sentrum for en stor fering betyr ikke at jeg har "gått glipp av noe". Det betyr at jeg har et annet syn enn deg på hva som er minneverdig. Det å bruke mer penger gjør faktisk ikke selskap mindre som "en hvilken som helst sammenkomst". Alle anledninger er spesielle på sin egen måte. Men på meg virker det som enkelt (bruder?) har litt vel store forventninger til hvor spesielt en slik fest skao være. For de fleste (med unntak av de aller nærmeste) er bryllupene de hår i "bare nok en fest". Sin egen bryllupsdag synes man forhåpentligvis er en veldig spesiell dag fordi man gifer seg. Igjen; jeg ser bare dette med stor pengebruk og stor feiring på en annen måte enn deg, og mener altså noe annet om hvor mye penger jeg synes det gir mening å bruke. Jeg har ikke noe behov for å rakke ned på andres valg, og jeg håper alle forstår at dette ikke er rettet mot noen spesiell. Jeg være svarer min personlige mening i en tråd på KG.Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Jeg vrir ikke på noe. Du skriver rett ut at du ikke ser på det å gifte seg som betydningsfult eller vesentlig. Det høres svært trist ut i mine øre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #134 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg blir det fine klær, kjole til under 1000kr (ikke en hvit brudekjole da jeg ikke er jomfru, har barn), ringer, tinghuset og etterpå middag på restaurant med forloverne som vi spanderer. 100.000 hdde jeg ikke betalt for bryllup selv om jeg var mange millionær. Anonymous poster hash: 385fb...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #135 Del Skrevet 6. august 2014 Nå synes jeg du vrir veldig på ting. Bryllupsdagen vår var akkurat slik vi ville ha den. At jeg ikke synes det er "romantisk" å svi av store summer og sette meg selv i sentrum for en stor fering betyr ikke at jeg har "gått glipp av noe". Det betyr at jeg har et annet syn enn deg på hva som er minneverdig. Det å bruke mer penger gjør faktisk ikke selskap mindre som "en hvilken som helst sammenkomst". Alle anledninger er spesielle på sin egen måte. Men på meg virker det som enkelt (bruder?) har litt vel store forventninger til hvor spesielt en slik fest skao være. For de fleste (med unntak av de aller nærmeste) er bryllupene de hår i "bare nok en fest". Sin egen bryllupsdag synes man forhåpentligvis er en veldig spesiell dag fordi man gifer seg. Igjen; jeg ser bare dette med stor pengebruk og stor feiring på en annen måte enn deg, og mener altså noe annet om hvor mye penger jeg synes det gir mening å bruke. Jeg har ikke noe behov for å rakke ned på andres valg, og jeg håper alle forstår at dette ikke er rettet mot noen spesiell. Jeg være svarer min personlige mening i en tråd på KG.Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Synes ikke sunny vrir på noe som helst- du skriver mer eller mindre at et bryllup ikke er noe spesielt. Du er RAR! Anonymous poster hash: ac277...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 6. august 2014 #136 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Så bra du ikke har et ønske om å gifte deg, for det blir du nok ikke heller med det første. Anonymous poster hash: ac277...d6a Nettopp. Den dagen vi blir dritt lei av hverandre kan vi bare flytte fra hverandre helt gratis, og slipper å blande inn advokater og fandens oldemor. Endret 6. august 2014 av SardintrollReturns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #137 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg blir det fine klær, kjole til under 1000kr (ikke en hvit brudekjole da jeg ikke er jomfru, har barn), ringer, tinghuset og etterpå middag på restaurant med forloverne som vi spanderer. 100.000 hdde jeg ikke betalt for bryllup selv om jeg var mange millionær.Anonymous poster hash: 385fb...a9a Med unntak av tinghust kunne det vært en hvilken som helst annen kveld på restaurant, men yay, var sikkert en uforglemmelig aften. Du hadde sikkert ikke gjort mer av det om du hadde vært mangemillionær sier du, mmmmmhm. Anonymous poster hash: ac277...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #138 Del Skrevet 6. august 2014 Nettopp. Den dagen vi blir dritt lei av hverandre kan vi bare flytte fra hverandre helt gratis, og slipper å blande inn advokater og fandens oldemor. "Den dagen dere blir dritt lei av hverandre"? Du har nok en lys og lykkelig fremtid i møte, heldig han som kaprer deg Anonymous poster hash: ac277...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #139 Del Skrevet 6. august 2014 For et trist syn på bryllup. Høres ikke akkurat ut som om du hadde en fantastisk dag, tviler på at gjestene dine sitter igjen med en flott opplevelse og.Anonymous poster hash: ac277...d6a Jeg ser heldigvis ikke hva som er trist eller uromantisk med å foretrekke en liten intim feiring. Og å forvente at "gjestene skal sitte igjen med en flott opplevelse" er nettopp noen av de lite realistiske ideene jeg reagerer litt på hos enkelte. Det er da jeg mener noen ikke forstår at for gjestene i store brylluper er det stort sett bare "nok en feiring". I vårt bryllup hadde vi forøvrig ingen typiske "gjester", bare aller nærmeste familie Men nå håper jeg vi kan fokusere på de ulike synene, ikke på hvordan vi tilfeldigvis ønsket å gjøre det da vi giftet oss Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #140 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg ser heldigvis ikke hva som er trist eller uromantisk med å foretrekke en liten intim feiring. Og å forvente at "gjestene skal sitte igjen med en flott opplevelse" er nettopp noen av de lite realistiske ideene jeg reagerer litt på hos enkelte. Det er da jeg mener noen ikke forstår at for gjestene i store brylluper er det stort sett bare "nok en feiring". I vårt bryllup hadde vi forøvrig ingen typiske "gjester", bare aller nærmeste familie Men nå håper jeg vi kan fokusere på de ulike synene, ikke på hvordan vi tilfeldigvis ønsket å gjøre det da vi giftet oss Anonymous poster hash: 2e3c7...3d7 Personlig ville jeg nå gjort litt mer ut av bryllupet mitt enn som så. Og jo, er ikke i tvil om at gjestene våre hadde en flott kveld- de lo så tårene trillet, og ville ikke gå hjem da lokalet stengte. Er overøst med telefoner og meldinger i tiden etter bryllupet, hvor gjestene forteller hvor kjekt de hadde det. Anonymous poster hash: ac277...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå