Gå til innhold

Norske kjendiser du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker egentlig han Jan Thomas. Grunnen er at han alltid har blitt gjort narr av og fleipet med, men han bryr seg virkelig ikke om det. Ja, en kjendis må tåle å bli parodiert og tullet med, men han har opplevd ting som går lengre enn bare tull og moro, allikevel så skriver han ikke "kjefte tilbake "innlegg eller prøver å snu situasjonen, han bare er helt fuck it and move on. Akkurat som hun Sarah Jessica Parker som må høre at hun er stygg, ser ut som en hest( den "vitsen "er for gammel),kåres som nr.1 på verdens styggeste kjendiskvinne osv. allikevel har hun aldri tatt dette opp i intervju(etter hva jeg vet)eller tweetet et tilbake svar, hun bare bryr seg ikke, og det er modig. 

 

Og ja, jeg vet at SJP ikke er norsk ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ashanti

Ane Dahl Torp er jeg glad i, samme med Maria Bonnevie. Mira Craig savner jeg, hva skjedde med henne? Tobias Santelman er herlig, liker egentlig Aksel Hennie også godt. Linni Meister er en det er vanskelig å mislike, til tross for "bimbo" looken som normalt hadde satt fordommene i sving hos meg, hun virker som en tvers i gjennom bra dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...