Gå til innhold

Jeg liker ikke barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt normalt. Jeg liker heller ikke bråkete skrikerunger. Skal snart bli far selv og skal ikke la ungen min bli bråkete og vill. Eneste babyer skriker jo mye, men det er nå bare sånn. Babyskrik kan jeg takle. Det er bare søtt. Men ikke når ungene blir eldre og skarpere i stemmen. Huff!

At noen unger blir veldig ville, masete, og bråkete er foreldrene sin feil mener nå jeg. Kommer an på hvilken oppdragelse de får/har fått. Har sett mange snille og rolige unger. Unger som jeg vet har fått skikkelig god oppdragelse.

Mamma og pappa var også streng med meg og søstera mi når vi var små. Vi fikk ikke lov å bråke ute blant andre folk. Det fikk vi gjøre hjemme når vi lekte.

Du kan umulig ha hørt mange babyer skrike, verdens jævligste lyd. Håper ungen din ikke får kolikk som baby, det er den verste tortur som finnes for de rundt barnet.

Videoannonse
Annonse
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Du kan umulig ha hørt mange babyer skrike, verdens jævligste lyd. Håper ungen din ikke får kolikk som baby, det er den verste tortur som finnes for de rundt barnet.

Vi holder nok ut baby skrik ;) Jo har hørt flere babyer skrike. Er onkel til 3 barn.

Skrevet (endret)

Det gjorde ikke jeg før heller, kunne ikke fordra dem. Men nå liker jeg dem, så ting kan forandre seg ;)

Endret av Mrs Smith
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde ikke jeg før heller, kunne ikke fordra dem. Men nå liker jeg dem, så ting kan forandre seg ;)

Eller ikke.

Jeg er 47 nå, og er akkurat like ukomfortabel rundt barn som jeg har vært hele livet. ;)

Anonymous poster hash: 96789...10a

• Liker 6
Skrevet

Eller ikke. Jeg er 47 nå, og er akkurat like ukomfortabel rundt barn som jeg har vært hele livet. ;)Anonymous poster hash: 96789...10a

sant sant
Skrevet

Var på stranden i forrige uke og der satt det et par med to barn.

Det ene barnet var vel ca 4-5mnd, mens det store var ca 3år.

Da faren var ute og badet med det største barnet så ble moren sittende igjen med babyen og snakket HØYT babyspråk.

Hun så seg rundt akkurat som om hun var stolt over å snakke babyspråk, etterhvert så ble det så komisk at flere satt og lo bak ryggen hennes, faren så dette og prøvde å få hun til å slutte, men da begynte hun å synge "petter edderkopp" på barnespråk, HØYT igjen.

Hun hadde jeg fått skikkelig nok av å omgåes med...ja, vi ser du har unge, og nei, du trenger ikke å ta helt av med barnespråk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...