Ionaa Skrevet 30. mai 2006 #1561 Del Skrevet 30. mai 2006 Det er helt fantastisk bra!!! Tenk at CD har reddet liv! Tenk at hun har reddet barn fra å miste sin mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 30. mai 2006 #1562 Del Skrevet 30. mai 2006 Derfor hadde CD sin plass på denne jord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. mai 2006 #1563 Del Skrevet 30. mai 2006 Og det viser seg at denne klumpen ble funnet i tide, det er ikke noe spor av spredning i kroppen og hun kom fra det med en pupp mindre, men livet i behold. Hun sa selv at hun var utrolig takknemlig for at ukebladet hadde trykket denne reportasjen, den hadde reddet livet hennes... Cd klarte det! Hun fikk EN til å sjekke seg, og som av den grunn reddet livet hennes... Jeg er så stolt nå! Tårene triller og jeg smiler! Målet som CD satte seg er blitt oppfylt!! Det er så supert!!! ← Åh! Det er fantastisk, rett og slett! .. nå fikk jeg gåsehud. ← Jeg også! Må nevne at CD har fått meg også til å begynne å sjekke meg selv. Jeg har aldri turt å kjenne etter før, fordi jeg er livredd for hva jeg kan finne. Idiotisk, jeg vet. Men jeg gjør det nå. Ikke så ofte som jeg kanskje burde, men likevel... Og Magnhild: Jeg håper at denne tråden får stå. Nettopp på grunn av at den gjør så sterkt inntrykk på folk at den redder liv. Sender deg en stor klem i samme slengen. Jeg tenker ofte på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. mai 2006 #1564 Del Skrevet 31. mai 2006 Så bra Og hun har også fått meg til å sjekke jevnlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 31. mai 2006 #1565 Del Skrevet 31. mai 2006 nå fikk jeg skikkelig gåsehud. Det er godt å høre at CD`s budskap når frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 31. mai 2006 #1566 Del Skrevet 31. mai 2006 .. nå fikk jeg gåsehud. ← Jeg også! For en fantastisk historie - budskapet har iallefall nådd fram til meg. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #1567 Del Skrevet 31. mai 2006 Så bra! Er en reddet er det et stort skritt på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2006 #1568 Del Skrevet 31. mai 2006 For en fantastisk historie. CD har rørt ved andres liv på mer enn én måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. juni 2006 #1569 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) En fantastisk historie. Håper alle blir flinke til å sjekke brystene for kuler etter å ha lest CD sin historie. Klem fra Charmina Endret 6. juni 2006 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor til magnus Skrevet 5. juni 2006 #1570 Del Skrevet 5. juni 2006 Kjære Carpe Diem og heile din familie! Dei to dagane eg har brukt på å lese denne boka har vore fulle av kjensler. Alt eg tenkjer har vore sagt før i dei nesten utallige innlegga bakover sidene her. Denne verda av å dele informasjon på denne måten er ny for meg, og eg må sei meg mektig imponert over kva medium dette er. At Carpe Diem valde å bruke denne måten til å dele si historie med omverda og sin eigen krets, er for meg beundringsverdig. Dagen etter at CD døydde heldt vi i koret eit minutt stille for ho og familien. Det kom så nært då Gravferda var den finaste og tristaste eg har opplevd. Som Magnhild sa, så kjem eg til å ha eit nytt forhold til Sting etter dette. Det var så sterkt. Eg fekk høyre historia om ho som hadde oppdaga kul og blitt operert. Det gjev meining i alt det meiningslause. Sjølv har eg kjøpt ein plastsak på apotek som skal gjere det lettare å stryke fingrane over brysta. Må innrømme at eg enno ikkje har teke han i bruk, men etter denne helga med lesing så lovar eg å vere i gong LilSis og familien, CD-mannen og barna, mor og bror til CD - eg tenkjer ofte på dokke alle og ynskjer dokke alt godt for framtida! Store klemmar frå Laila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stiliv Skrevet 16. juni 2006 #1571 Del Skrevet 16. juni 2006 ...stolt av CD' vår jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 29. juni 2006 #1572 Del Skrevet 29. juni 2006 Eg begynte å lesa i boka i dag- Eg gråt meir enn på lenge. Eg skal lesa resten i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #1573 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Begynte å lese boka i går! Synes det var så gripende og sterkt! Hun får en virkelig til å tenke over hvor viktig det er og gripe dagen og ta vare på de og det man har!!! Sender en varm hilsen til Manghild og hele CD sin nærmeste familie dere har litt av en kone, mamma, og søster og være stolt av! Kjære CD! Tusen takk for at du delte din historie med oss.... Den gjorde så intrykk på meg!! En historie jeg vil huske på og bære med meg! Som en påminnelse på hvor viktig det er og gripe dagen og gjøre best mulig ut av livet! Sissi Endret 1. juli 2006 av Sissi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 19. juli 2006 #1574 Del Skrevet 19. juli 2006 Ville bare si at du har gjort inntrykke på meg! Har brukt 3 dager på å lese igjenom dagboka di. Dels fordi det var mange sider og dels fordi det tar tid å fordøye alt som står her! Har fellt mange tårer og smilt like mye! Vil hilse til familien din! Sitter selv igjen som enke, ikke etter kreft riktignok, men vet at det er tungt, ubegripelig, jævlig, trist, frustrerende, sørgelig og helt meningsløst for familie og venner! Sender mange gode tanker og klemmer og et hav av roser til familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 3. august 2006 #1575 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har lest hele dagboka nå, og jeg er mektig imponert over CD, og hennes kjære. Jeg har grått mange tårer underveis, men er fryktelig glad for at jeg tok meg tid til å lese alt, livet mitt må jo få mer mening etter å lest dette! Jeg er 32 år, mor (til snart 2) og vet at jeg har verdenes beste familie, men er alt for lite flink til å si og vise det! CARPE DIEM! -Det sier alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 7. august 2006 #1576 Del Skrevet 7. august 2006 Egentlig liker jeg ikke å lese i folks dagbøker -føler meg litt som en kikker... Men CarpeDiem har kommet opp så mange ganger at jeg rett og slett måtte finne ut hvem det var som tydelig hadde engasjert så mange og satt så dype spor -også etter sin død. 79 sider tar lang tid å lese, og jeg følte litt at jeg "kastet bort" dagen. Det er jo nettopp bevisstgjøringen av å leve i nuet som er ett av to hovedbudskap i denne historien (slik jeg ser det). Likevel klarte jeg ikke å la være å lese videre. Nå ser jeg at det er nettopp det motsatte av å kaste bort dagen det å lese denne historien har gitt meg. Den har minnet meg på hvor skjørt livet er, og hvor viktig det er å ta vare på hverandre. Jeg mistet selv min mor for fire år siden. Brått og uvirkelig. Jeg bestemte meg da for å leve hver dag, men etter en tid var det tilbake til hverdag og jeg glemte det litt... Nå har jeg fått en ny påminnelse, og vil strebe enda litt hardere for å ta godt vare på øyeblikkene. Tusen takk. De små tingene. De små øyeblikkene. De er ikke små. Til Mannen, Junior, Vesla, Mamman, Magnhild, Broren, kusinene, de fantastiske venninnene og andre som sørger over tapet av en tydelig spesiell kvinne: Dere har min dypeste medfølelse. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. september 2006 #1577 Del Skrevet 11. september 2006 I går var det 6 måneder siden CD døde av kreften. tiden flyr, men verden går videre også. Men det er fortsatt tomt og stille. Venter fortsatt på en ny sms, eller det å kunne besøke henne hjemme. Det er så rart og uvirkelig at bigSis er borte, helt borte. Eller helt borte blir hun aldri for meg. Hun er tross alt storesøsteren min. Hun vil alltid være med meg. Merker det er tungt nå om dagen. Skulle hatt henne her nå. Glede oss sammen til småguttene mine kommer. Jeg vet hun ville vært spent og gledet seg masse nå. Hun rakk å få vite at jeg var gravid igjen, og gledet seg over det, men hun fikk aldri vite at det faktisk var tvillinger. Det er litt vondt... Men hun får det vel med seg på et vis tenker jeg. men det å glede seg til noe sammen med andre, det betyr så masse. Og nå vil jeg så gjerne ha henne her for å kunne glede meg sammen med henne... Savner deg bigsis!! Masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 12. september 2006 #1578 Del Skrevet 12. september 2006 Ett halvt år siden... Synes ikke det er så lenge siden vi var med deg. Jeg kan ennå høre stemmen din. Vi tenker på deg og snakker om deg. F.eks på klubb her en dagen så la jeg ut om at jeg hadde laget Strawbery Daiquiri men ikke hadde peiling på hva som skulle være oppi. Da kom et kontant fra en av de andre"dette hadde CD visst!" Håper du fikk med deg Sting konserten, ser for meg at du satt oppå en sky og digget Sting. Nå blir det snart fellesbursdag og da håper jeg mannen din, junior og vesla kommer til oss. Jeg blir så rørt av alle som skriver at dagboken har betydd noe for dem, det er godt å vite at du har satt spor etter deg. Du var et fantastisk menneske som midt oppi alt du gikk igjennom alikevel hadde tid til å tenke på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. september 2006 #1579 Del Skrevet 12. september 2006 Så koselig å høre fra dere. Jeg tror nok det r mange som tenker på henne fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #1580 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg tenker ofte på henne, og tanken får meg til å gjøre de rutineundersøkelsene som er så viktige, men så lette å hoppe over. Og hennes livsmot får meg til å tenke på hvordan jeg bruker dagene mine. Hun har satt spor etter seg i mange menneskers liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå