Gå til innhold

Grip dagen!


CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Gjest Meteora

Hvil i fred, CD :dagens-rose:

Vit at jeg beundret deg, som så mange andre!

Mine tanker går til alle som sto henne nær.

Ta vare på hverandre :klem:

Endret av Meteora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt med i dagboken til CD i snart ett år, og "vært med" på både opp- og nedturer! Hun har gitt meg utrolig mye, og jeg gråt da jeg leste at hun døde i går!

Hvil i fred CD! :dagens-rose:

Min dypeste medfølelse til alle dere i familien, ta godt vare på hverandre i tiden som kommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer

:dagens-rose:

For meg har du gitt kreftsaken et "ansikt", så jeg skriver under på denne:

Tusen takk for at du har delt din siste tid med oss, fått oss til å tenke og ikke minst har du belyst et veldig viktig tema. Jeg vet at vi er mange her som før aldri hadde sjekket brystene våres, men du og din historie har åpnet våres øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose:

Ord er så små, og sorgen så stor. Kjære alle dere som hadde CD nær, jeg føler så med dere...

Jeg fant først dagboken til CD for noen få dager siden, men etter å ha lest om hennes kamp har jeg skjønt hvilket fantastisk menneske hun må ha vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg logget inn på KG i dag med en tung sten i magen, for selv om jeg håpet å finne enda en positiv beskjed, enda en liten opptur, så frykta jeg at jeg skulle finne den beskjeden jeg nå har funnet. Jeg trodde og håpa så inderlig at CD skulle få mange flere gode dager, og at vi skulle få enda noen flere av hennes reflekterte ord og kloke tanker. Desverre gikk det ikke slik.

Det som slår meg når jeg sitter her og leser side opp og side ned med en siste hilsen fra så utrolig mange her, er at jeg aldri før har opplevd at det "fremmed" menneske har berørt meg så mye. For selv om jeg aldri fikk møte CD, så følte jeg etterhvert at jeg kjennte henne, takket være levende og åpenhjertige innlegg. Og når jeg sitter her, og vet at det uunngåelige har skjedd, så fylles øynene mine med tårer. Og samtidig som jeg kjenner sorgen over at vi har mistet dette nydelige mennesket, så kjenner jeg gleden over at vi fikk ta del i det hun opplevde. Det har vært en berikelse for meg, og helt sikkert for utrolig mange andre.

Når jeg kjenner hvor mye hun har klart å beører meg som ikke en gang har møtt henne, tenker jeg på hvordan det må være for dere i familien og omgangskretsen, for hun må ha vært et unikt menneske. Føler med dere alle sammen, og sender mange varme tanker.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vond lesning.

Jeg har selv mistet et nært familiemedlem av kreft, så jeg kan veldig godt forestille meg hvordan familien må ha det nå - tomheten. Det er smertefullt å tenke på.

Likevel blir jeg fylt av glede på et vis - fordi det er mulig å være så raus og sette pris på de små tingene i livet når alt blir tatt fra en.

Takk for at jeg fikk lese denne dagboken. Jeg ønsker familien til Carpe Diem alt godt framover. Har sagt før at det skulle vært slik at man kunne føle det når andre sender tanker til en - jeg håper at familien føler alle varme tanker som sendes dem.

Lykke til :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Kjære kjære magnhild, mamman , mannen, barna og alle rundt dere!

Jeg har fulgt kampe til CarpeDiem i nesten halvannet år.

Jeg har lest om alle oppturene og nedturene. Jeg har ledd med henne og grått med henne.

Samme hvor langt nede hun har vært har hun hele tiden vært veldig taknemmelig for all støtte hun har fått av de rundt seg. Spesielt mannen, som forresten er en person jeg virkelig beundrer. Du er en flott fyr!

Nå hviler hun i himmelen. Deres alle kjære CarpeDiem.

Hvil i fred.

Min dypeste medfølelse.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære CD

Jeg savner deg veldig, og er så utrolig glad for å ha kjent deg. Jeg tenker mye på deg og det har jeg gjort ofte i det siste, men mine tanker går ikke minst også til din familie. Dere har gått gjennom så mye, men har en evne til å være der for hverandre og støtte hverandre som er unik. Dere har klart å dele informasjon og inkludere oss andre selv midt i de de vanskeligste situasjonene. Dette har jeg satt stor pris på!

CD, din åpenhet, raushet og ærlighet vil jeg savne for alltid. Middagene håper jeg fortsetter med Mannen og barna, men en stol vil være tom. Din klartenkthet og evnen til å analysere og se er borte. Men uansett vil en del av deg alltid leve videre med meg og oss. Du var et til tider stillferdig men alltid sterkt og klart menneske. Et menneske som man intuitivt fikk sansen for og hvis kvaliteter ble klarere jo mer man ble kjent med deg!

Jeg har lært mye av deg, og jeg skal ta godt vare på det!

Hvil i fred!

Christina og familien

Endret av Masi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Leste for første gang i denne dagboka nå... :tristbla:

Utrolig godt å se hvor mange som har støttet henne og trøstet henne..

Hun setter nok veldig pris på dere også :klem:

Hvil i fred CD :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Har lest gjennom hele dagboken i ettermiddag/kveld. Jeg har grått, flirt, ristet på hodet, fniset, grått enda mer, og sitter nå igjen med en følelse av å ha mistet noe. Vet ikke hva, men jeg føler meg tom... Samtidig vil jeg legge til at denne dagboken setter mitt og alle leserne sine liv i et nytt lys, tror jeg.

Mine tanker går nå til familien og venner. Mannen som har vært tapper til siste slutt, barna som ikke får oppleve sin mor når de vokser opp, moren som har mistet to nære familiemedlemmer på kort tid, søsteren som har mistet sin kjære storesøster.

Hvis jeg hadde vist i dag, at jeg aldri mer kunne prate med min søster, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort...?

Dette er noe av det mest intense jeg noen gang har lest.

I kveld har jeg fortalt alle i livet mitt, at jeg er glade i dem, for livet er dyrebart og så alt for kort til å la være.

:dagens-rose:

Carpe Diem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...