Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Det skulle ikke ende slik.. :tristbla:

Nå har du endelig fått fred. Alle mine varmeste tanker til familien. Ta vare på dere selv i en så vanskelig tid...:dagens-rose:

SKal tenne et lys for Carpe Diem ikveld, hvil i fred..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så skal jeg aldri mer få høre stemmen din, de kjappe kommentarene og latteren din.

Akkurat nå er det helt ufattelig at vi aldri skal få se deg mer.

Jeg vet du har det bra nå, at smertene er borte.

Alikevel klarer jeg ikke akseptere at en så ung kvinne måtte dø fra barna sine og mannen hun elsket.

Tankene mine går til mannen din og barna dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var helt forferdelig å lese. Jeg kjenner jeg blir så lei meg på deres vegne og skulle ønske det ikke gikk som det gikk.

Det har vært en tøff kamp for Carpe Diem og dere i familien og jeg ser dere har vært en utrolig støtte for hverandre. Og det at dere har delt deres liv og kamp med oss har vært en berikelse for mange tror jeg. Jeg skrev ikke inn her ofte, men jeg leste hvert eneste innlegg mange ganger og jeg delte deres gleder og sorger.

Ønsker dere alle lykke til videre og jeg lyser fred over Carpe Diems minne.

Mine dypeste kondolanser til dere som står igjen.

:dagens-rose: til CD og takk for at du delte dette med oss og viste oss hvilket sterkt menneske du var.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære sterke vakre CD..

Så var bølgens vei over havet slutt.

Dønningen med slagkraft, styrke og fremadrettethet har stilnet, krusningene har falt til ro, og vinden stilnet. Stranden ligger der, men ikke urørt.

Jeg er stolt i dag, stolt over å ha hatt en slik venn, stolt over å ha mottatt din omsorg og sterke vilje og stolt over å ha fått ta del i din kamp.

Du vet du alltid vil være hos oss, og at vi har funnet styrke i deg og din tilstedeværelse i "nå"-et.

Du har vist oss alle at det nytter å kjempe når målet er tid og minner.

Dine spor i sanden vil aldri viskes ut, de vil være en veiviser for oss i vår videre ferd i livet, i med og motgang, men til vår store sorg uten deg.

Takk for alt du har vært for så mange.

Jeg tror nå du har funnet din fred.

Live

Endret av stiliv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose:

Carpe Diem har vist mange av oss hva livsmot er - selv i utrolig tunge tider.

Føler med familien - og lyser fred over hennes minne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

:cry:

Er rent kvalm her jeg sitter, milesvis fra der CD forlot oss. Jeg sier oss, for selv om det nå er familien og hennes nærmeste som sitter med den store, store, tomme sorgen, så føler jeg at hun har forlatt meg også. Vi møttes en flyktig gang på Torgallmenningen, CD og jeg, for litt over fire år siden. Hun hadde stor mage da. Jeg ser henne vagt for meg der hun kom gående mot meg, en vilt fremmed som ønsket seg albueskjell for å være best mulig forberedt på ammeperioden hun gikk i møte. Bare vagt ser jeg henne for meg. Bare de våkne øynene, egentlig. Det rødlige håret. Dette møtet, samt likhet i alder og ikke minst det å være tobarnsmamma, har på et vis linket meg og tankene mine veldig til CD de siste månedene. Så inderlig vondt og uvirkelig å tenke på.

Makan til styrke og pågangsmot. Makan til vilje til å gjøre mest mulig ut av livet den siste tiden. Jeg er sikker på at CD har laget et kjempeavtrykk på jorden etter seg, som aldri, aldri vil forsvinne.

En :dagens-rose: til CD; takk for at du satte ting i perspektiv for meg og en :dagens-rose: til CD's familie; min dypeste medfølelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri skrevet her før men fulgt med på CD's dagbok hele veien.....en ting er helt sikkert, jeg tror på karma, og enda mer etter å ha fulgt CD's reise. Alle gode tanker til CD's familie akkurat nå, mange her føler med dere. Til CD...jeg ble nysgjerrig på linken fordi du hadde brukt et uttrykk jeg alltid har vært tiltrukket av, men ikke helt visst hvorfor. Nå vet jeg det og hvorfor det er så viktig, og jeg lover deg...jeg skal aldri glemme det..Fred være med deg...og finnes det et paradis så vet iallefall jeg at i kveld så hviler du,og det har du fortjent, vi tenker på deg, hvil i fred kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist lesning!

Kondolerer til familien, føler med dere i denne tunge stunden.

Ord blir fattige i en slik stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Sorg er kjærlighet som har blitt hjemløs.

Sorg er som en trekant som dreier rundt i hjertet

med spisser som risper.

Det gjør vondt, forferdelig vondt,

til trekantenes spisser er avslitt

og det bare er en rund perle igjen

som glir rundt uten smerte.

Når trekantens spisser er avslitt,

blir den runde perlen en skatt i ditt hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. :tristbla: Sender varme klemmer til barna og familien. CD har gitt meg, og sikkert mange med, et annet perspektiv på livet. Alle disse dyrebare minuttene hun kjempet for, disse minuttene som vi andre ikke alltid forstår er så dyrebare og viktige å ta vare på.

Hvil i fred, tapre sterke CarpeDiem. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære, sterke, vakre, tapre venn. Du har lært meg så mye. Du var deg selv, helt til det siste. Du var til stede, i alt og ett, tenkte på alle andres ve og vel, selv om du jo hadde nok med ditt. Du planla fremtiden, og nøt alle øyeblikk som vi andre bare lot gli forbi.

Jeg savner deg veldig. Det er tungt nå. Men du lever videre; i hjertene våre og i form av to skjønne barn. Vi kommer aldri til å glemme deg. Hvil i fred, vakre menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med i dagboken her i snart ett år og har beundret CD for det utrolige livsmotet og positiviteten hun har vist.

Jeg er helt tom for ord.....

Hvil i fred CD og hvor du nå enn er skal du vite at du har gitt mange mye av deg selv og mange har lært av ditt utrolige positive vesen.

Mange varme tanker til Magnhild, mannen, de to små barna som opplever å miste mamma'n sin så alt for tidlig og selvfølgelig hele hennes familie og vennekrets. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Så ufattelig trist - så vondt å lese Magnhild.

CD var tapper - CD var stor.

Måtte vi alle lære av hennes pågangsmot og stå-på-vilje. :dagens-rose:

Jeg tenker på hennes to små barn som sitter igjen nå. Som ikke vil ha sin mor ved sin side. Men jeg vet at barna har en far som stiller opp, de har ei tante i deg Magnhild, de har besteforeldre, de har masse familie og venner som vil være der for dem, og støtte og hjelpe. Støtte og hjelpe både barna, og CDs mann.

Takk VD - takk for alt du lærte meg, og oss her på KG :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest dagboken din lenge CD - og ønsket å legge igjen en hilsen, men har ikke vist hva jeg skulle si, og det gjør jeg fortsatt ikke... Ord rekker strekker ikke til. Dagboken har rørt meg dypt, og mine tanker går til din familie og dine venner.

Hvil i fred CD :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Kjære CD!

Jeg kjente deg ikke personlig, men jeg har fulgt med i dagboken din helt siden du ble portrettert i KK. Når jeg leste intervjuet med deg fant jeg ut at jeg måtte finne dagboken din slik at jeg kunne lese hele, for jeg ble så grepet av din historie.

Din styrke, ditt mot, din vilje og ditt humør har imponert meg. Ved å fortelle din historie og dele dine tanker her på KG sammen med kjente og ukjente, har du utrettet små mirakler. For det første har du minnet oss alle på hvor utrolig viktig det er å nyte hver eneste dag og at vi ikke må ta livet for gitt. For det andre har du reddet liv, ved at jeg med mange flere har blitt flinkere til å skjekke brystene våre oftere. Det kommer jeg til å fortsette med, og hver gang skal jeg tenke på deg, og jeg skal tenke at hvis det skulle skje at jeg en dag opplever å finne en kul som viser seg å være kreft, ja da skal jeg ikke grave meg ned- men være som deg: full av håp og kjempe til siste slutt. Dessverre endte din historie på denne måten, og det er ufattelig trist og ubegripelig. Verden føles veldig urettferdig.

Jeg er full av beundring for deg CD. Finnes det engler, ja så tror jeg du er en av dem nå.

Mine tanker går til mannen din, barna dine, Magnhild og resten av familien.

Hvil i fred CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...