CarpeDiem Skrevet 11. november 2004 Forfatter #461 Del Skrevet 11. november 2004 * RING RING * (mobilen min ringer) - Ja, hei det er Lykke. (tilfeldig valgt navn...) - Er det Lykke Liten? (Like tilfeldig valgt etternavn) - Ja? - Ja, det er Doktor Anker her. - Hei, doktor - Vi har fått svar på bildene dine. Jeg har bare gode nyheter! - HAR DU??? - Ja, det har krympet veldig bra i leveren, g vi ser ingenting på lungene eller andre steder. - Det er jo flott! - Ja, det ser fint ut. Så nå fortsetter vi med ukentlige Herceptinkurer og tre nye under med Taxotere (cellegift) før vi tar en ny evaluering. - Fint. Jeg har avtalt tid med sykepkeierne for cellegift i morgen. - Det er bra. Lykke til. - Ha det bra. Og takk! :-) :-) :-) Carpe Diem (meget fornøyd med dagen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 12. november 2004 #462 Del Skrevet 12. november 2004 Så godt å høre CD! Nå blei jeg skikkelig gøad på dine vegne! Nå gar det bare en veg nå vettu!!! Nemelig den positive veien!!! Jippi! Fortsetter å krysse fingrene for deg jeg! baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 12. november 2004 #463 Del Skrevet 12. november 2004 Så gode nyheter da, utrolig bra å høre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. november 2004 #464 Del Skrevet 12. november 2004 Lillesøster hopper og hopper!! for dette går jo bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 12. november 2004 #465 Del Skrevet 12. november 2004 Hiiiii, nå får jeg frysninger her igjen! :-D Dvs de fikk jeg allerede i går da du sendte tekstmeldingen, og så fikk jeg en gang til nå når jeg leste her. Og det er ikke bare fordi det er så kaldt her, nei!!! HURRA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgathaChristie Skrevet 12. november 2004 #466 Del Skrevet 12. november 2004 Inderlig godt å høre at det går så bra! Tankene mine går ofte til deg, og jeg må innom for og sjekke fremgangen din med jevne mellomrom. Håper og tror at neste gang blir det enda bedre! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 14. november 2004 Forfatter #467 Del Skrevet 14. november 2004 Slitsom helg... Har for første gang etter at jeg skiftet cellegift blitt skikkelig kvalm. Har slitt med sterk kvalme og diare (spesielt på nattestid, selvsagt...) siden fredag. Festlig. Har bare holdt meg hjemme. Og går fortsatt i pysj... Jaja, det går vel over. Har ikke fått i meg noenting som helst i dag, verken vått eller tørt. Kun et lite glass med vann, og det er ikke for mye. Jeg har heldigvis fått endret på behandlingsplanen min. I stedet for å få antistoffer og cellegift på fredagene, skal jeg i fremtiden få behandling på mandager og tirsdager. Det blir mye bedre, så slipper jeg å ødelegge hver eneste helg med bivirkninger etter behandling. Kjempegreier, synes jeg!!! Veldig fornøyd med det. Så dermed slipper jeg unna cellegift på julaften, som var en del av planen... Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 17. november 2004 Forfatter #468 Del Skrevet 17. november 2004 Diareen holder på fortsatt den... Er det kanskje den beryktete Bergens-parasitten som har slått seg ned i magen min? Eller en virus? Synes uansett det har stått på for lenge til å være bivirkning av cellegiften nå. Tåler snart ikke mer tid uten mat og drikke. Det er ikke lett å få i seg noe, og det jeg får i meg kommer stort sett rett igjennom. Tror jeg er i ferd med å bli ganske uttørket snart. Bør kanskje ta en telefon til sykehuset og høre hva jeg bør gjøre...? Skulle vært i bursdag til mormor nå, men jeg fant ut at det var best å holde seg borte. Det er jo ikke umulig at jeg er smittsom. Dessuten er det ubehagelig å være i besøk når man må løpe på do støtt og stadig. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. november 2004 #469 Del Skrevet 17. november 2004 Savnet deg i dag!! Men skjønner veldig godt at du ikke orket! Vi får ta det igjen!! Lilsis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malinda Skrevet 17. november 2004 #470 Del Skrevet 17. november 2004 Hei CD! Nå er jeg endelig på nett her nede. Har oppdatert meg på hva du har vært gjennom de siste ukene. Jeg fikk også frysninger da jeg fikk sms en med de gode nyhetene fra deg!! Så får vi håpe dette med magen snart er over! Så kjekt å høre at du planlegger tur sydover!! Det er en liten jente her som hadde blitt veldig glad for besøk. Hun savner noen barn som forstår hva hun sier. Og en stor jente som synes det hadde vært supert med besøk. Du vet hvor glad jeg er i å prate, så hvis du får til å komme må du være klar over at jeg har spart opp myyyye mas. Vi har det veldig fint her. har vært litt i sjømannskiren for å "finne" noen barn. Når lekekammerater kommer i orden er det ikke mye vi savner!! En av de få tingene jeg ikke kan få bedre her nede er lunsjene våre. De savner jeg!! Hils de andre og si at vi er på nett. Kan motta mail, men har ikke fått til å sende mail enda. snakkes! Stor klem fra Malinda!! Hils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 20. november 2004 Forfatter #471 Del Skrevet 20. november 2004 Så har jeg vært innlagt igjen... Etter å ha slitt med dårlig mage i nesten en uke trodde jeg i går at det hadde blitt bra. Var fin hele dagen, helt til vi var på middag hos svigers... Da begynte jeg å løpe på do - igjen! Ringte til sykehuset og fikk beskjed om å komme opp for kontroll. Det endte med at jeg ble innlagt. Har gått ned noen kilo og mistet alt for mye væske den siste uken. Så i natt har jeg ligget og fått saltvann og næring intravenøst. Litt mer enn to liter har jeg fått, og det trengte jeg veldig. I tillegg har jeg fått gitt fra meg en avføringsprøve, slik at jeg kan få kontrollert hva det er som feiler magen min. Håper i grunnen på at det er den ekle parasitten, for da er det "bare" en antibiotikakur, så er jeg bra! Hadde vært fint med noe for å bli kvitt problemet! Fikk også litt ekstra blod. de fant ut at blodprosenten var så lav at jeg ville ha godt av litt ekstra. Fint å ta det med det samme. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. november 2004 #472 Del Skrevet 20. november 2004 Heisann CD! Leit å høre om mageproblemene dine. Håper det snart ordner seg. :trøste: fra Baby-E p.s. jeg innom deg titt og ofte...er bare ikke så flink til å legge igjen spor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 25. november 2004 Forfatter #473 Del Skrevet 25. november 2004 Oi, nå var det lenge siden sist jeg har skrevet inn her. Og det er ikke fordi jeg har vært innlagt eller i dårlig form! Neida, det er heller fordi jeg har vært for travelt opptatt med andre ting! Formen er veldig bra. Og det har den vært siden jeg kom hjem på lørdag. Søndagen var en kjempefin dag. Snø, passe kaldt og sol fra blå himmel. Hele familien var ute og akte på akebrett. Junior på sitt store med ratt og Vesla på babyakebrett med sele. Jeg var i så god form at jeg tok ansvar for Junior. Trakk ham av gårde på brettet! Gjett om jeg var fornøyd med det! Håper det kommer flere slike dager. Det gjør det sikkert, vinteren er ennå ung. Vinteren er faktisk så ung at vi ble rimelig irritert her på mandag... :-x Vi stakk innom en skobutikk for å kjøpe cherrox-støvler til Vesla. Og så var de utsolgt, men neida, det fikk de ikke inn ny ladning av. Ikke før til neste vinter... ER DET MULIG??? Midten av november, og ikke mer cherrox??? :-? Da er de litt for knipen, synes jeg. Magen min har roet seg betraktelig. Nå er den nesten bra, og fint er det. Men dessverre ikke så bra at den ikke bøllet seg da Mannen og jeg endelig skulle på kino i går. Barnevakt var skaffet (storebroren min som bor 150 meter herfra skulle passe de små) og billetter kjøpt på nettet. Vi har ikke vært på kino på sikkert et år. Og så, ti minutter før vi skulle gå setter magen i gang med en fæl brumming, og jeg måtte løpe... Og der ble jeg sittende en laaang stund. Så lenge at Mannen tok med seg barnevakten på kino i stedet. Kjedelige saker. Jeg fikk besøk av Lillesøster i stedet. Poppet popkorn, fant en boks med cola og kikket på siste Harry Potter-dvd. Så kvelden ble fin, den. Til tross... Jeg var på sykehuset både mandag og tirsdag. Skulle egentlig fått antistoffer på mandag, men det ble utsatt fordi magen ikke var blitt helt fin ennå. De var redd for at det er snakk om en infeksjon,og ville vente på alle blodprøvene før de ga meg dem. Så dermed fikk jeg antistoffene på tirsdag i stedet, siden blodprøvene var fine. I går begynte Vesla i barnehagen!! Det er litt rart at hun er blitt så stor... Min lille jente... Vi har hatt tilvenning i dag og i går. Storebroren koser seg med å ha henne der, ser det ut som. De sitter ved siden av hverandre ved bordet ved måltidene. Vesla har hittil ikke satt pris på brødskiver. Det har vært grøt og melk som har vært hennes foretrukne lunsj. Helt til i går... Da var det ikke snakk om at hun skulle ha noe annet enn det de andre barna hadde. Heldigvis hadde storebror med seg mye skiver, så han kunne dele med henne. I dag har jeg vært hos frisøren... Av alle ting! Det er litt snodig av en skallet dame å gå til frisøren, eller? Jeg var ikke helt fornøyd med parykken min. Har nesten aldri gått med den, for den var litt "kjerring". Fargen er kjempetøff, men klippen for kjedelig. Nå er den frisk! I tillegg så fikk jeg farget og formet vipper og bryn. Jeg ser mye friskere ut nå. Det er deilig å bli litt fresjere! Trenger jo ikke se syk og trist ut, selv om jeg ikke er helt frisk? En kjedelig ting i dag: Jeg har fått lymfeødem i venstre arm. Det er et halvt år siden jeg ble operert, og PLUTSELIG har armen hovnet opp... :-x Liker det ikke, og håper det har tenkt å gi seg snart... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Mener å huske at jeg fikk henvisning til fysioterapi rett etter operasjonen. Tenkte å ringe til fysioterapeuten min i morgen og snakke med ham. Og høre hva jeg kan gjøre. Jeg er ikke interessert i å ha en arm som hovner opp for det minste! Jess, da er det på tide å se nyheter! Ha en fin kveld, alle. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 26. november 2004 #474 Del Skrevet 26. november 2004 Så godt å høre at magen din er bedre, sånn må det fortsette! Ønsker deg en kjempefin helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. november 2004 #475 Del Skrevet 26. november 2004 Så godt å høre at du føler deg bedre! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 26. november 2004 Forfatter #476 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg skal bli reportasje i et blad!!!! :o (inkognito-CD) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #477 Del Skrevet 26. november 2004 wow! Kult! God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 28. november 2004 #478 Del Skrevet 28. november 2004 Ikke bli en reportasje da... Jeg synes du er hyggeligst som en levende venninne! Det blir litt mer interaksjon da liksom Gleder meg til å lese om deg! Du så så godt ut på torsdag, til tross for at du hadde litt vondt. Går det bedre nå? Ta vare på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 29. november 2004 Forfatter #479 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har det fint, jeg. Magen fungerer kjempebra for tiden, og det er jeg storfornøyd med! Ikke har jeg noe særlig vondt helelr. Må ta litt ekstra smertestillende på ettermiddag og kveld, men ikke så mye. Er ganske fornøyd. Har hatt en fin-fin helg. Vesla har begynt å sove veldig godt om nettene etter at hun begynte i barnehagen. Deilig for oss! Nå sover begge ungene til ni- halv ti!!! Ikke ille det, eller? Det er faktisk slik at vi har trøbbel med å rekke barnehagen til ti... Fredag inviterte vi oss til middag hos Mormor. Hun var barnevakt for barnas fetter, og ville gjerne ha selskap. Ungene koste seg sammen. Det ble en riktig hyggelig ettermiddag! Lørdag var vi bare her hjemme og koste oss. Leste bøker og leke med briotog. Kjempekjekt. På ettermiddagen reiste vi til bestemor og bestefar. Vesla og Junior skulle begge to være påovernatting der, mens mor og far dro på vennemiddag. Overnattingen gikk fint. Barna og besteforeldrene koste seg stort. Det gjorde mannen og jeg også. Deilig med en kveld med andre voksne, uten barn! Vi hadde nydelig julemiddag og god dessert, og masse god drikke! Dessuten er det kjempedeilig å kunne sove så lenge man vil, for en gangs skyld. Formen min er, som sagt, veldig bra. Jeg har veldig fine dager for tiden. Vi benytter dagene godt, og har tilbragt mye tid med venner, og har også handlet inn stort sett alle julegavene. Nå er det bare et par-tre stykker igjen. I tillegg til gavene til kalenderen. Det er ikke så enkelt... Hadde jeg bare hatt en jente som likte dille-ting... Det har jeg ikke! Gutten min er litt vanskeligere når det gjelder slikt. Men men, vi finner vel på noe. Litt lego og litt briotog og litt forskjellig. Og kanskje litt sjokolade i helgen? Nå er det på tide å lage litt mat... Ha en fin dag! CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 29. november 2004 Forfatter #480 Del Skrevet 29. november 2004 ...og hva har jeg brukt kvelden til? Jo, skrevet 92 (!!!!!) takkekort! :o Ingen liten jobb, men det er deilig å være ferdig. En dårlig samvittighet mindre. Nå er det bare en annen gruppe takkekort pluss julekort igjen, så er de pliktene gjort. Travle dager. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå