sommerfuglene Skrevet 1. oktober 2004 #381 Del Skrevet 1. oktober 2004 GOD MORGEN! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #382 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ja, det er virkelig en GOD MORGEN! Jeg er i fin-fin form. Hurra! I dag skal jeg nyte dagen til fulle. Sto opp tidlig med Junior. Vi har kost oss sammen med frokost og frokost-tv før de to andre sto opp. Og nå skal jeg snart av gårde til byen for shopping og venninne-lunsj i det nydelige høstværet. Fin dag! Håper den fortsetter som begynt. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. oktober 2004 #383 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så godt å lese! Krysser fingrene for at fin-formen fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #384 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. oktober 2004 #385 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bare titter innom for å ønske deg en god morgen, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 #386 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg CD! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 1. oktober 2004 #387 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 1. oktober 2004 #388 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Syntes det var så kjekt å se deg i dag, og se at du ser så bra ut! Ble kjempeglad for å høre at alle verdiene på prøvene var så bra, den ene var jo faktisk 7-doblet!!! Buksa var kjempetøff, likte de klaffene framme. Men siden Cumulus også har lyst på sånn, skal ikke jeg også hive meg på! Litt teit hvis alle 8 gikk rundt i samme bukse! Håper du får en kjempefin helg, vi snakkes neste helg, om ikke før, gleder meg kjempemye!!! Måtte ha på grønn farge her siden håpet er lysegrønt! (tror jeg!) Jeg er kjempepositiv og prøver å sende deg noen positive vibber, sjøl om jeg tror healeren er bedre på der enn jeg! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #389 Del Skrevet 1. oktober 2004 Heisann Som Serenne skriver; jeg fant meg en bukse i dag! Første gang på lenge at jeg har funnet en så tøff bukse. Svindyr, men det er jo helt greit, så lenge man betaler med et gavekort! Jeg digger mexx-klær, både til voksne og barn. Og så størrelse 38, da... Det er lenge siden sist jeg kjøpte en bukse i den størrelsen. Hadde tenkt å kjøpe mer, men jeg fant ikke noe annet som passet. Dagen har vært veldig fin. Stakk til byen tidlig, for å nyte finværet. Shoppet og lunsjet og koste meg. Hentet Junior i barnehagen og koste oss ute i hagen lenge. Spiste til og med is FØR middag, bare fordi det var så deilig vær. Junior fikk bade og høre på Hakkebakkeskogen på cd, så jeg tror vi koste oss alle. Nå er Mannen ute på en velfortjent "permisjon". Han er på byen for å nyte noen øl med sine svogre og et par kompiser. Håper de koser seg stort. Det fortjener han. Han gjør en så formidabel innsats her hjemme. Han tar ansvar for ALT som har med hus og familie å gjøre, og klager aldri. Det kommer ikke et eneste klagende eller sutrende ord ut av munnen hans. Han bare står på og står på og gjør alt han kan for at dagene skal være best mulig for oss alle. Det er helt utrolig hva den mannen klarer å gå gjennom, synes jeg. Jeg er utrolig heldig som har en slik støtte! Vi har fått oss nye vaskehjelper i dag. Endelig. En venninne har tilbudt oss å betale for husvask for oss. En fantastisk gave, ikke sant? Hun vaskehjelpen vi brukte tidligere er veldig travel, og hun begynte å vaske hos foreldrene mine da vi ikke ville ta oss råd til å betale for slike tjenester lenger, og jeg ville ikke "ta henne fra dem" igjen. De trenger hjelp til slikt like mye som vi gjør. Nå regner jeg med at formen er stort sett på vei oppover. Jeg har hatt en del smerter de siste dagene. Har vært nødt til å ta en kapsel om kvelden for tredje kveld på rad. Liker det ikke, og håper at det går oppover igjen nå. Regner med det. Energien er i alle fall på vei tilbake, og det er fint. Jeg er mye bedre nå enn for tre uker siden, i alle fall, når det var like lenge siden cellegiftbehandling som det er nå. Det er nesten slik jeg må trekke sammenligningene. Ha tre-ukers-sykluser, liksom, og sammenligne ut fra hvordan formen er i forhold til hvor lenge det er fra cellegift. Ellers blir det deprimerende hver gang jeg blir dårligere enn jeg har vært. Nei, nå er det på tide å legge seg. Jeg har tenkt å ta gjestesengen i natt... Dermed slipper jeg å bli vekket av Mannen når han kommer hjem ut på natten en gang. Jeg sliter litt med søvnen for tiden, og har trøbbel med å sovne igjen om jeg blir vekket... Og nå er jeg trøtt og trenger å sove. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 1. oktober 2004 #390 Del Skrevet 1. oktober 2004 God natt CD Gleder meg til å se buksen og syntes det var synd at jeg ikke kunne komme til lunsj i dag. Men neste helg, da skal det "spa'es"! Gleder meg. Gleder meg også veldig over å høre om gode verdier og overskudd... Synd med "kvelds kapselen", men jeg krysser fingrene for at det går over snart! Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. oktober 2004 #391 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sove godt BigSis!! Heldig du som har ekstraseng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #392 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vet at jeg er heldig som har ekstraseng... God å ha når det er mye ståk i resten av huset. Den står liksom i en veldig rolig krok i huset... Så der kan man sove godt. Helgen har vært fin. Har hatt noe smerter, men det har ikke vært så ille. Har klart meg med lite smertestillende, selv om det har blitt litt. :-? Jaja, det blir mindre for hver dag. Jeg sover fortsatt dårlig. Våkner veldig lett og har trøbbel med å sovne igjen. Det er ikke fordi jeg blir liggende å bruble, men jeg kjenner meg rett og slett våken og ikke trøtt nok til å få sove igjen. Ganske slitsomt. Har ikke lyst til å ta for mye sovemidler heller. Det er vel nok en bivirkning av ett eller annet medikament. Det er blitt sånn nå; alt jeg kjenner av "uvanlige" ting avfeier jeg som en bivirkning... Vi har hatt et par rolige dager. Det har ikke vært noe særlig til program. I går kom de nye husvaskerne våre en tur. De sveivet over huset mens vi sjekket ut svigerforeldrene mine sin nye leilighet. Da vi kom hjem var huset skinnende rent og det luktet godt!!! UTROLIG deilig! Ellers bare koste vi oss hjemme og lekte med lego, sang, leste Hakkebakkeskogen og puslet. Mannen laget middag til meg på kvelden. Biff med fløtepoteter og masse grønnsaker. Det er synd at leveren min ikke er helt tipp-topp, for jeg måtte la rødvinen være. Men det var godt med farris til også. Fantastisk godt, var det! I dag har vi også kost oss her i nabolaget. Vi har vært ute på lekeplassen og lekt og pratet med naboene, og besøkte Juniors og Veslas kusiner en stund. Det var kjekt. Været har vært veldig av og på. Enten så var det blå himmel og godt og varmt, eller så haglet eller styrtregnet det... Svigers ville invitere oss på middag i dag, men siden de er midt oppe i flytting har de ikke spisebord hjemme. De tok derfor med seg maten og kom hit og laget til. Veldig lettvindt for oss. Behagelig! Tre ting å være stolt av i dag: 1. Junior tisset tre ganger og bæsjet to ganger på potten!!! Stolt Mamma! (Og stolt Junior) Han får sjokolade i premie når han klarer å prestere på potten, og han ble litt høy på sukker etterhvert Men han var veldig fornøyd med seg selv. 2. Vesla har nå absolutt lært å sitte! Store jenten. Hun kan også sette seg opp selv, og sitter stødig, selv om storebror dytter borti henne. 3. Vi har OMSIDER tatt bilder til takkekort for alle hilsener og gaver vi har fått til Vesla. På tide. Håper noen av dem ble fine... Nå er det natt. Håper å sove litt bedre denne natten. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #393 Del Skrevet 4. oktober 2004 Så tror jeg bøygen er over. Har gått gjennom dagen uten noe særlig behov for smertestillende. Formen er bra og energien på vei oppover. Flotte greier. Dette lover bra for SPA-oppholdet med verdens beste venninne-gjeng i helgen. Og før det skal jeg gjennom både middag med venner her, middag hos Juniors barnehage-venninne og kino med andre venner... Det er travelt. Det er ikke noe problem å fylle dagene med kjekke ting. Det virker som om kroppen min har tålt cellegiften bedre denne gangen enn forrige. Jeg har ikke sett noe til sopp eller sårdannelse i munnen. Jeg har heller ikke hatt noe problemer med huden i ansiktet, slik som jeg hadde forrige gang. Har riktignok hatt en god del smerter og lite energi, men det er nok en kombinasjon av denne sprøyten og cellegiften. Og det er stort sett over nå. Nå skal jeg passe på å nyte hver en dag med lite smerter og energi til fulle, sånn at jeg har noe å gå på når jeg får smellen etter neste kur igjen... CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgathaChristie Skrevet 4. oktober 2004 #394 Del Skrevet 4. oktober 2004 Alle gode ønsker og tanker til deg. Håper dagene fremover blir like bra, om ikke bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #395 Del Skrevet 6. oktober 2004 Joda, bøygen er helt klart over! Jeg har hatt to fine dager siden sist jeg skrev. Dager med mye energi og aktivitet, og med veldig lite bruk av smertestillende. Jeg bruker nå så lite smertestillende at jeg alvorlig vurderer å be om å få redusert styrken på grunndosen av morfin som jeg har. Dermed kan jeg kanskje begynne å kjøre bil igjen også med tid og stunder. Det hadde vært fint. :-) I går var jeg innom jobben for første gang på veldig lenge. Det var veldig trivelig å treffe kolleger igjen. Jeg er egentlig ganske sugen på å gjøre noe nyttig etterhvert, og kunne i grunnen godt tenke meg å jobbe litt. Men jeg tror ikke at jeg haddde klart det ennå. I alle fall ikke mye. Det er ganske kjedelig og ensformig å bare gå rundt her og ha fri, men jeg bruker jo stort sett all min energi og alle mine krefter på å kjempe mot små-djevlene som har okkupert leveren min. Tror egentlig ikke at jeg hadde orket mange timene med ansvar og arbeidsoppgaver. Det er vel bare den gode formen som gjør meg litt overmodig. Men det var i alle fall veldig trivelig å stikke innom etter gammalt, og se hvordan de har det der. Det er jo mennesker som jeg bryr meg om, og som jeg, i mitt "normale" liv, tilbringer veldig mye tid sammen med. Får prøve å ikke la det bli like lenge til neste gang. Etter at jeg hadde vært på jobben en stund, tok jeg meg en tur på byen og shoppen enda mer. Fant ingen flere bukser, men jeg fant en kjempetøff høstjakke. Så da brukte jeg resten av gavekortet, pluss litt til, og snopte meg den. Den er kjempefin, og slank i snittet. Nå som alt graviditetsfettet er borte passet den veldig godt. Om ettermiddagen hadde vi venner på middag. Juniors jevngamle kompis hadde med seg lillebroren og foreldrene hit. Etter kort stund så det ut som en slagmark med leketog, lego og biler strødd overålt. Et meget sjarmerende kaos. Gutta storkoste seg! Vi andre også. Det var alt for lenge siden sist. Det er vanskelig å få til disse jevnlige middagene nå som jeg går på cellegift. Jeg må passe så veldig på at jeg ikke blir smittet, og da er det lurt å holde seg unna andre barn enn mine egne... Dessverre. I dag har vi vært hjemme og kost oss. Det har vært dårlig vær, så vi har fyrt i peisen og hatt det fint. Jeg har kommet godt i gang med ermet på genseren til Vesla. Det er ikke ofte jeg sitter på formiddagen og strikker, men det var kjekt det også. Og det var deilig å bare slappe av. Det er mulig at jeg gapte over litt for mye i går, for jeg har vært litt sliten. Får ta det igjen med å gå tidlig og legge mge i dag. (OPTIMIST!!!) Sosiale har vi vært i dag også. Det går nesten ikke en dag uten at vi treffer venner. En venninne var innom på kaffekos et stund. Veldig hyggelig. Og i ettermiddag var det middag hos Juniors barnehagevenninne. Vi dro av sted og hentet dem, hele familien. Kjempekoselig. Det var stor stas. Venninnen liker veldig godt å stå på ståbrettet bak Veslas vogn. Det er "hennes" plass. Tre barn i baksetet ble trangt, men kjekt. Vesla storkoste seg, og underholdt både store og små med pludringen sin. Det ble jammen et langt innlegg dette her. På tide å slutte nå. Fikk forresten bekreftelse fra Sting Travel om at alt er på plass når det gjelder reisen vår til New York! Jippi! Noen gleder seg... Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #396 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vesla har fått sin første tann!! Stoor jente! Var på sykehuset og fikk Herceptin (antistoff) i dag. Det gikk greit, men de brukte like forbasket lang tid i dag. Enda lengre, egentlig. Gresselig kjedelig... Blodprøvene var ok, men noe dårligere enn forrige gang. Jeg må være flinkere til å ta floradixen min, sånn at blodprosenten øker. Kan ikke risikere at de nekter meg å dra til New York pga blodmangel! Nå skal jeg på kino! Det skal bli moro. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 7. oktober 2004 #397 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei CD Takk for sist. Vi koste oss veldig, og så får dere komme hit og rote neste gang! Nå er det 1 1/2 døgn til vi skal på SPA. Gleder meg og så synes jeg det er utrolig bra at du har hatt så mye overskudd etter denne cellegift kuren. Spis Floradixen din du. Selv om Sting sikkert er bra i Oslo i november, tror jeg kanskje, muligens at New York blir hakket bedre Håper ellers at kinoen var bra og så får du hilse Vesla og gratulere. De gror seg til de minste... Hvor blir tiden av? Vi sees på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #398 Del Skrevet 8. oktober 2004 DET VIRKER!!!!!!!!! Fikk telefon fra sykehuset i dag... Lever-verdiene mine er sterkt redusert!!! Den verste er redusert fra minst 16.800 på det høyeste til 500 i går!!! Normal-verdien er 250, så vidt jeg husker... Det vil si at jeg er nesten på normalen, og at jeg, dag for dag, blir bedre. Gjett om dette blir en fin helg! Carpe Diem, nå veldig motivert for å fortsette behandlingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 8. oktober 2004 #399 Del Skrevet 8. oktober 2004 Strålende fornøyd med gode nyheter om topp leververdier!!!!! KOS dere i helgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storeM Skrevet 8. oktober 2004 #400 Del Skrevet 8. oktober 2004 ....hvs skal jeg si.... en fantastisk, utrolig deilig melding fra sykehuset, og dette blir vel den aller beste helgen på veldig veldig lenge, vel ... Kos dere på spa! Stor klem fra meg :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå