tøydukke Anna Skrevet 10. mars 2006 #1361 Del Skrevet 10. mars 2006 Masse varme tanker til CD og familien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. mars 2006 #1362 Del Skrevet 10. mars 2006 Dette var så altfor trist å lese. Jeg tenker på dere alle. Jeg tenner et lys for dere i kveld og sender dere alle mine tanker i denne tunge og vanskelige tiden. Pass god på hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss idaho Skrevet 10. mars 2006 #1363 Del Skrevet 10. mars 2006 Hold ut CD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Restart Skrevet 10. mars 2006 #1364 Del Skrevet 10. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 10. mars 2006 #1365 Del Skrevet 10. mars 2006 Nå blir ord fattige, og vi skulle vel alle sammen ønske at det var noe vi kunne gjøre. Deverre er det ikke det, annet enn å sende så mange varme tanker som mulig. Tenker på dere, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 10. mars 2006 #1366 Del Skrevet 10. mars 2006 Har ikke skrevet her før, men har lest her en god stund. Vil bare si at dagboken har gjort veldig inntrykk, og at jeg tenker veldig på dere alle sammen. Håper det kommer en ny opptur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #1367 Del Skrevet 10. mars 2006 Nei nå synes jeg bare at dette går altfor fort - det skulle ikke gå så fort!! Håper at kroppen hennes klarer å stable litt mer styrke så hun kan få en kur til og bli litt bedre igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storeM Skrevet 10. mars 2006 #1368 Del Skrevet 10. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. mars 2006 #1369 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Da var jeg her igjen. Desverre. En fryktelig trist dag for oss alle. Denne meldingen har jeg tenkt på utrolig mange ganger. Skrevet den inni hodet mitt og aldri helt funnet ut hva jeg skulle skrive. For jeg visste jo at det var jeg som måtte skrive den til slutt. Det er helt ubeskrivelig vondt. I ettermiddag omtrent 1720 døde CD. Kroppen var helt utslitt av all kreften. Det gikk veldig veldig fort. Vi rakk heldigvis opp til henne. Nå er det over. Kampen hennes mot kreften er over. Hun vant den kampen. Hun har hele tiden holdt humøret og troen oppe. Hun har vist større styrke og pågangsmot enn jeg trodde var mulig. Nå hviler hun. Etter lang tid med slit, smerte og nye vondter hele tiden. Barna var der oppe. Dette blir en veldig rotete melding, men hodet mitt er tom, rart og tungt. Jeg skal også hilse masse fra mamma. Hun takker dere alle for omsorg og støtte. Hun har fulgt med i dagboken fra starten av, og alle deres klemmer, blomster og tanker i sorg og glede har hjulpet henne masse. Så TAKK fra mamma! Dagboken til CD vil være oppe og gå en god stund til enda. Vi kommer til å skrive ut hele dagboken til barna og mannen. På den måten får de selv se hvor mye hun har betydd for så mange av dere. Tusen takk for støtte, klemmer, blomster, tanker og smil. Dere har vært helt fantastiske alle sammen!! Endret 10. mars 2006 av magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. mars 2006 #1370 Del Skrevet 10. mars 2006 Det finnes ikke ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1371 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg har ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastacia Skrevet 10. mars 2006 #1372 Del Skrevet 10. mars 2006 Mine dypeste kondolanser til deg, Magnhild og din og CDs familie. Jeg vet ikke hva skal jeg si; jeg sitter og nå og gråter. CarpeDiem har gjort et voldsomt inntrykk på meg for maken til livsglede og pågangsmot har jeg aldri vært borti. Hvil i fred, CarpeDiem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. mars 2006 #1373 Del Skrevet 10. mars 2006 Kondolerer til Magnhild og resten av familien. Hvil i fred, Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1374 Del Skrevet 10. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 10. mars 2006 #1375 Del Skrevet 10. mars 2006 Så utrolig trist... Jeg vil sende mine varmeste tanker til Magnhild og familien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. mars 2006 #1376 Del Skrevet 10. mars 2006 Forferdelig trist og uvirkelig ... Hun var så nær i sin talen og liv, men allikevel så fjern for oss (mange av oss iallefall!). Jeg var ikke av de som skrev inn mest her, men jeg fulgte jevnlig med. Hun er som Magnhild selv sa nå endelig kvitt smerter og vondter, må hun hvile i fred! Nå går mine tanker og gode ønsker til dere - hennes nærmeste familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #1377 Del Skrevet 10. mars 2006 Uff så trist... plutselig var det bare over.. Jeg tenker på dere som er igjen og sjokket og tomheten dere må slite med nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 10. mars 2006 #1378 Del Skrevet 10. mars 2006 Dette var utrolig trist . Hvil i fred, Carpe Diem . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackjack Skrevet 10. mars 2006 #1379 Del Skrevet 10. mars 2006 Så uffatelig trist. Sender mine varmeste tanker til familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 10. mars 2006 #1380 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg kjente ikke Carpe Diem, men jeg skrev en PM til henne for en stund tilbake, der jeg skrev at jeg beundret henne, slik vi alle gjør. Jeg fikk svar tilbake, og jeg har innimellom tatt fram den meldingen, lest den, reflektert litt, og lagt den tilbake. Hun hadde en egen evne til å se klart selv i de mest mørke omgivelser! Kondolerer til familien, og jeg ønsker dere som sitter igjen alt godt, og det er veldig godt å høre at hun fikk være seg selv til det siste. Det er dessverre ofte slik at sjelen forsvinner før kroppen, oppi det hele må man jo si; heldigvis skjedde ikke det med Carpe Diem. Det at man får beholde sin verdighet er så viktig, både for den syke og de rundt! En rose fra meg til Carpe Diem, og mange varme tanker til familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå