Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker masse på CD og dere i familien, og blir så trist når ting ikke går som det skal. Jeg setter veldig stor pris på at vi får følge dere her inne, det er virkelig et privilegium å få lov til å 'bli kjent' med dere.

Sender masse gode tanker til dere alle. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til CD, og til Magnhild og familien som tar godt vare på henne. Vi er nok mange her på KG som tenker på dere og jeg synes dere er så sterke som vil dele dette med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også daglig på dere, er innom og håper stadig at ting skal snu og bli bedre... :klem:

CD er hedlig som har den mannen hun har og ikke minst søsteren! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker masse på deg nå om dagen og er innom flere ganger daglig for å se etter oppdateringer. Tusen takk Magnhild for oppdateringer!

Får jo sms fra deg med jevne mellomrom, men dessverre har du ikke gode nyheter å skrive om nå for tiden.

Håper du har det bra på sykehuset, dvs så bra du kan ha det...

Veldig trist å høre at hodet ditt har begynt å tulle igjen.

Vi er her hvis du trenger hjelp til noe med f.eks ungene.

Du er ei fantastisk jente, ditt mot og utholdenhet skal man lete lenge etter!

Gla' i deg! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake igjen.

Har vært hos CD i hele dag.

Mye trakk på rommet hennes. Det tar MASSE tid med stell hver dag, og så er det fysio og legevisitt og skjemaer som skal fylles ut og mat som skal lages og og og... Ikke mye fred å få på sykehuset sånn egentlig. Men dagen har vært noenlunde grei. Hun er til tider veldig redd og trist. Men hvem ville ikke vært det etter beskjedene hun fikk i går. Det er vi alle...

Nå har jeg prinsessen med meg hjem. Skal spise middag her og kose seg sammen med Erik. De koser seg masse sammen de to. De er jo i helt lik alder, så det er moro at de får litt tid sammen!!

Jeg hilser henne og hun blir glad. Fortalte også at det er mange som har lagt igjen hilsen på "Dagens blomst". Det satte hun veldig pris på.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er tom for ord. Tenker mye på hvordan dere har det nå, både du CD og alle dine nærmeste. Midt oppe i det vonde og triste er jeg glad for å få mulighet til å "leve med" dere alle i denne tida. Vi har mye å lære av deg CD, og vi har mye å lære av dine nærmeste.

Hvor ille alt enn er... Du er heldig som har en slik familie rundt deg, og familien din er heldige som har deg.

Dagboka di har ca 70 tusen visninger nå. Jeg vet ikke hvor mange mennesker som leser her, men ett vet jeg. Vi sjekker brystene våre jevnlig, og på den måten har du allerede reddet liv.

Takk CD!

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kusinene mine....

Det er så uendelig trist å lese det du skriver magnhild, nå har det altså gått fryktelig fort... Ordene slår imot meg med full styrke, øynene svømmer over og jeg vet ikke hva jeg kan si eller hva jeg kan gjøre. Jeg tenker så mye på dere og lever fortsatt i håpet om at miraklenes tid ikke er forbi.

Hils henne og mannen så mye.

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt kampen din i lange tider CD og har aldri sluttet å beundre ditt pågangsmot og din styrke. Du er spesiell, så utrolig unik. De siste dagene har jeg grått for deg, grått noen tårer for de rundt deg. Skulle så ønske det var noe jeg kunne si eller kunne gjøre, skulle ønske jeg kunne ta bort noe av det vonde.. Jeg vet du har det vondt, at du er redd og at mye skummelt skjer nå, men jeg kan ikke annet gjøre enn å stå her på sidelinjen, krysse fingrene, be noen bønner og sende alle de gode tankene jeg har. Jeg tenker på dere! Hold på håpet!

Takk Magnhild for oppdateringer - pass på degselv oppi dette!

:klem: Varme klemmer fra Fredslilja

Endret av Fredslilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære CD og mannen...

Alle gode tanker og massive bjørneklemmer går deres vei akkurat nå.

Det er så trist å høre hvordan dagene så raskt blir tyngre og tyngre og mere smertefulle for dere begge på hvert sitt vis.

Vi tenker alle på dere hele tiden og ønsker virkelig å være der for dere uansett hva det måtte være dere trenger.

Det sies jo at de menneskene i verden som møter den største motgangen er de som er sterke nok til å bære den - ikke akkurat bare positive ord, men dere har lært oss andre så mye i denne tiden, og nettopp det at dere har båret dette har gitt oss andre muligheten til å endre og vurdere våre egne ståsteder og verdier.

Beundring og stolthet er noen av følelsene vi sitter igjen med nå, og selvfølgelig en uendelig tristhet over det som nå skjer.

Vi håper på en ny runde med strålekniv som kan lette litt på trykket og få CD klar igjen, og krysser ellers fingrene for at smertene ikke tar overhånd.

Alle gode tanker, :klem: til CD, mannen og fmilien forøvrig - vi tenker på dere også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ville bare si at jeg føler med dere. Sitter her og gråter på deres vegner. :(

Det er en skikkelig tankevekker å lese her inne; da blir ens egne problemer så små og trivielle at jeg bare skjems!

Hilse så masse til CD og si at det er mange som tenker på henne.

Varme klemmer fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest baby-E

håper hun har noen greie dager å sykehuset nå. Og ikke alt for vondt.

Det er så grusomt å lese at hun er redd. Hadde det vært mulig skulle jeg gjerne tatt en stor del av byrden..

Veit ikke hva mer jeg skal si jeg...

en god :klem: til dere alle!

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...