CarpeDiem Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #1201 Del Skrevet 2. februar 2006 Er omsider ferdig med å få bestilt nye skattekort. Aner ikke hvordan det der funker nå som jeg er blitt uføretrygdet. Og jeg pleier å være god på slike ting. Men jeg tror jeg fikk ført ting der de skulle. (tror likefullt at jeg ringer futen i morgen og spør. For sikkerhets skyld, liksom) Men det ser ikke så ille ut, dersom jeg har gjort det rett. Da har vi så absolutt rom for både revyer og restaurantbesøk. Hovedproblemet med de tingene er heller min skrantende form. Jeg har planer om å dra på "greier" med et par kolleger, og har sett meg nødt til å utsette fordi det er vanskelig alene, uten mannen. Klarer meg ikke ute alene. Men de kommer nok og henter meg om jeg ber dem det. Nei, nå er det veldig natt!!! cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. februar 2006 #1202 Del Skrevet 3. februar 2006 hei CD! Jeg har fulgt deg lenge Carpe Diem! Du er den tøffeste dame jeg veit om! Ingen over ingen ved siden! syns du bare skal bestille de bøkene du vil, til hvem du vil, og spise den sjokoladen du vil( det gjør jo jeg også ...uten grunn). Helten! fra baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. februar 2006 #1203 Del Skrevet 3. februar 2006 Lyst på en CD? Har du Okei, her kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 3. februar 2006 #1204 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Og hva er så spesielt med disse raspeballene??? :klø: ← Du skjønner det, at dere vestlendinger har ikke helt skjønt dette med raspeballer, eller klubb som det selvfølgelig egentlig heter! Klubb skal spises med brunostduppe (saus) til, og bacon/flesk. Ikke alskens pølser og mos og saltkjøtt og jeg vet ikke hva. Nei, du skulle smakt ekte trøndersk klubb, da tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd! Endret 3. februar 2006 av Camelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. februar 2006 #1205 Del Skrevet 3. februar 2006 Og hva er så spesielt med disse raspeballene??? :klø: ← Det er bare deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 3. februar 2006 #1206 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er bare deilig!! ← Jepp, hvis du får det på trøndermåten, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1974 Skrevet 3. februar 2006 #1207 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei CD Alle varme tanker går til deg Med ønske om en så god helg som mulig. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amaya Skrevet 3. februar 2006 #1208 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er bare deilig!! ← Jepp helt enig!!! Megagode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1209 Del Skrevet 3. februar 2006 BRUNOST?????????? Mannen har sirup på, og det er visstnok ganske så uvanlig i følge min familie... Det var helt greit å spise, men ikke noe spesielt. Men jeg er veldig glad i saltkjøtt og godt steikt bacon og kålrabistappe. Men om det er potet eller raspeball tror jeg blir meg likegyldig. Men jeg tar nok to raspeballer neste gang også. For å være med på besøket, liksom. ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1210 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvorfor klarer jeg alltid å miste innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #1211 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei på deg - jeg blir like imponert hver gang jeg leser her inne og du har lagt igjen noen ord. Maken til ståpåvilje og humør som det du har, skal man lete lenge etter. Hadde jeg hatt en hatt nå, så skulle jeg tatt den av meg for deg... vent litt..... .......... Jeg fant en lue, det var det nærmeste jeg kom hatt, og nå har jeg tatt den på så jeg kan ta den av for deg. Tataaaaaa... der er den av :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2006 #1212 Del Skrevet 4. februar 2006 Men om det er potet eller raspeball tror jeg blir meg likegyldig. Men jeg tar nok to raspeballer neste gang også. For å være med på besøket, liksom. ' ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 5. februar 2006 #1213 Del Skrevet 5. februar 2006 Raspeballer er æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. februar 2006 #1214 Del Skrevet 5. februar 2006 håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #1215 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Tja. Ikke så veldig bra. Har vært nødt til å øke dosen av både smertestillende og drittmedisin. Og det er ikke akkurat noe som bedrer på dagene. Jeg bor nå i første etasje. Kommer meg ikke opp. To dager med økt dose drittmedisin, så var de kreftene borte. Det er helt utrolig... Men i tillegg har jeg forferdelig stive ben. De er fulle av vann og er helt ubrukelige. Har helt glemt at jeg har kompressjonsstrømper. Gjett om jeg skal ta dem på i morgen! De hjelper nok LITT i alle fall.Håper på telefon i morgen med timer til ct og mr. Skjedde ikke noe på torsdag eller fredag. Er litt utålmodig. Mannen skulle egentlig vært på Geilo med jobben nå, men valgte å ikke reise. I samråd med meg. Mamma skulle bo her med oss. Men det er rett og slett ikke nok med "bare" mamma. Jeg er nå så svak at Mannen må være med. Han tar seg noen dager fri nå. Blir med på sykehuset på undersøkelsene og sånn. Trassig, men nødvendig. Regner i grunnen med at jeg må ha rullestol også, fra bilen til røntgen. Det er et stykke å gå, og det er slett ikke sikkert at det går bra... Jaja For første gang på halvannet år har jeg vasket håret - med sjampo! Det er kommet ganske mye fjoner etter strålingen i sommer. Ikke midt oppå, riktignok. Jeg har skikkelig måne. Og nå var det på tide med litt stell. Storebror fikk også oppdrag. Han klippet meg etterpå. Med maskin. Så nå er jeg så fin, atte. Vi var på kjøttkaker til storebror i dag. Deilig. Det deiligste er at vi omtrent ikke ser ungene fra vi kommer til vi går. De blir så opptatt av kusinene sine. Herlig. Det var veldig god mat og riktig hyggelig, helt til jeg ikke klarte noenting med bena. Jeg måtte løftes av do... Kom meg ikke opp. Ble bare så lei og sur og æsj. Så da satte svigerinne i gang. Brownies!Det ER trøst i en god kake! Spesielt når den deles med gode mennesker! God natt Og husk. Mandag er den første dagen i en laang uke. FEM hele dager som kan brukes til fine ting, helt frem mot en ny helg. CarpeDiem Endret 6. februar 2006 av CarpeDiem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #1216 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har så vondt. Jeg har så vondt at jeg ikke får sove. Jeg kommer meg heller ikke opp, tror jeg. Har ikke prøvd det skikkelig. Men jeg sitter her. Har tatt alt i boksen min. Skal jeg ha mer dop nå, så MÅ jeg komme meg opp. Eller på en eller annen måte få vekket mannen. Vi får se hva det blir til. Hadde håpet at det skulle komme seg etterhvert, men samme hvor mye morfin jeg stapper i kroppen... Merker ikke forskjell i natt. Og deet er litt mengder vi snakker her. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmat Skrevet 6. februar 2006 #1217 Del Skrevet 6. februar 2006 Kjære deg, sender deg alle gode ønsker og krysser alle bevegelige deler for at du skal få det bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #1218 Del Skrevet 6. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 6. februar 2006 #1219 Del Skrevet 6. februar 2006 Sender over gode tanker, ønsker deg så mye bedre enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 6. februar 2006 #1220 Del Skrevet 6. februar 2006 TENKER MASSE PÅ DEG... HÅPER DU BLIR BEDRE.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå