magnhild Skrevet 11. oktober 2005 #981 Del Skrevet 11. oktober 2005 Oppdatering fra CD: I går ble hun lagt inn på sykehus igjen. Kvalmen ville ikke gi seg og hun skal nå undersøkes. Hun er nå tilbake til drittmedisin, men den funker i alle fall slik at hun slipper å være kvalm og ikke minst at hun får i seg mat. Det skal nå ta både CT og MR av hodet igjen. De er redd for at det er der problemet til kvalmen ligger. MR tas mest sannsynlig i morgen, om det ikke dukker opp noen ledige timer i løpet av dagen. Så nå får vi håpe at det ikke har noe med det å gjøre i det hele tatt, og at hun snart får komme hjem igjen! Jeg holder dere oppdatert videre. Lilsis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #982 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vi får håpe det beste. *Sender gode vibber til CD, og strekker fram hånda for å løfte* Hilse fra oss da Magnhild? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. oktober 2005 #983 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vi får håpe det beste. *Sender gode vibber til CD, og strekker fram hånda for å løfte* Hilse fra oss da Magnhild? ← Det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. oktober 2005 #984 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sender en ekstra god og varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. oktober 2005 #985 Del Skrevet 11. oktober 2005 CD drar på mr nå, så da får vi svart på gufne spørsmål i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 11. oktober 2005 #986 Del Skrevet 11. oktober 2005 Krysser alle kroppsdeler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. oktober 2005 #987 Del Skrevet 12. oktober 2005 :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: Ja i dag var det gode nyheter!! Ingen vekst, ingen ny spredning! Men ødem rundt en svuslt. Ren stråleskade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. oktober 2005 #988 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kjempebra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss idaho Skrevet 12. oktober 2005 #989 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så godt å høre, håper ødemet snart blir tatt opp igjen av kroppen og hun kommer seg på beina igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. oktober 2005 #990 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så deilig å høre slike nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #991 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hjemme igjen hos familien. Det er godt. Dessverre med drittmedisin i vesken. Men jeg er allereden på nedtrapping. For håpe det går bra og fort å trappe ned. Medisinen virker i alle fall godt. Allerede etter én pille var jeg bra for den kvalmen som har plaget meg i flere uker. Merker godt at jeg ikke har vært her de siste dagene. Ungene har vært ute av seg siden jeg kom hjem. Mye klenging, mye sutring, grining og krangling. Og veldig mye kos. De vet ikke om de skal være glad for å ha meg her, eller om de skal være sint for at jeg har vært borte. Resultatet er forvirrete og frustrerte barn, som ikke vet hva de vil. Forhåpentligvis bedre i morgen. Uansett godt å være her. Sykehus er kjedelig. Spesielt når man ikke er syk lenger. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 12. oktober 2005 #992 Del Skrevet 12. oktober 2005 kjære carpe diem leste dagboken om deg for første gang igår natt.. du gjorde ett kjempe inntrykk på meg.. nå er du i mine tanker hele tiden...er utrolig imponert over styrken din og at du klarer og være så åpen... har selv en far som er døende av kreft og han har ikke klart å være åpen om det som kommer.. det er veldig sårt og ikke kunne prate om tiden etterpå... du har åpnet øynene mine,vil takke deg for det.. ville bare si hei og jeg håper du får mange fine dager fremover.. tenker masse på deg og dine.. klemmer fra krystle og sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 12. oktober 2005 #993 Del Skrevet 12. oktober 2005 Leste også artikkelen, gråt meg gjennom hele greia. Rart å lese, når man har fulgt deg lenge her. Føles så privat, på et vis. Beintøff, er du. Godt å høre at det var bra nyheter denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. oktober 2005 #994 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så deilig å se at du er tilbake, og enda bedre å lese at du fikk gode nyheter. Håper du blir kvitt drittmedisinen snart, og at kvalmen forsvinner i samme slengen. Kos deg med ungene, i morra skal du se at de er bare glade for ha deg hjemme igjen, det er de første timene etter fraværet som er værst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 12. oktober 2005 #995 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så godt å høre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 13. oktober 2005 #996 Del Skrevet 13. oktober 2005 :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 13. oktober 2005 #997 Del Skrevet 13. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #998 Del Skrevet 13. oktober 2005 Åh! Nå ble jeg glad CD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #999 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det var godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 13. oktober 2005 #1000 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg må skrive et lite innlegg siden jeg har fulgt dagboka di i over 1 år nå, og siden jeg leste om deg i bladet. Rart å vite hvordan du og familien din ser ut når jeg leser dette. Jeg synes nesten dette ble for sterkt for meg jeg, jeg klarte nesten ikke å lese ferdig artikkelen og jeg klarer nesten ikke å skrive inn her heller Jeg blir så utrolig glad når jeg hører det går bra med deg. vitenskapen må forte seg å forske og finne opp kreft-kur nå!!!!! Jeg er imponert over alt du orker og klarer, og stå-på-viljen din. En god klem til deg, tenker masse på deg hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå