Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Gjest Camelia

Allerede da jeg tok bladet ned fra hyllen i butikken, måtte jeg svelge, paradokset i overskriften var nok til å fylle øynene med tårer. En trist, vakker og sterk artikkel, både bilder og tekst. Så nydelig å lese på slutten at du nå i september 05 er ved godt mot. Men det visste jeg jo fra før. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

Jeg er en som har fulgt med i denne dagboka siden sommeren 2004, har bare ikke skrevet noe... er veldig lei meg fordi jeg ikke vet hvilket blad det er snakk om :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nå vet "alle" hva jeg heter og hvordan jeg og familien ser ut. Det er litt rart...

Skjønner hva du mener. Har også tenkt å kjøpe bladet og lese om deg, men må innrømme at det føles litt som å spionere, siden vi alle er anonyme for deg...

Må i alle fall si at jeg setter utrolig stor pris på at du lar oss følge deg her inne - selv om du er anonym her er det en veldig personlig historie.

:klem:

Hmm... kanskje sende en PM til CD med navn og bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Har også tenkt å kjøpe bladet og lese om deg, men må innrømme at det føles litt som å spionere, siden vi alle er anonyme for deg...

Må i alle fall si at jeg setter utrolig stor pris på at du lar oss følge deg her inne - selv om du er anonym her er det en veldig personlig historie.

Hmm... kanskje sende en PM til CD med navn og bilde?

Ja, kanskje vi alle skulle sende PM til CD med våre navn og bilder slik at hun også får se oss, og ikke vi bare henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kanskje vi alle skulle sende PM til CD med våre navn og bilder slik at hun også får se oss, og ikke vi bare henne

Den henger jeg meg på, hvis det er ok for henne og få innboksen sin oversvømt av alle oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CD...

Jeg har lest dagboken din jevnt og trutt. Jeg har heiet på deg helt siden du startet å skrive her på KG. Det er nok veldig lenge siden jeg har skrevet til deg, men etter å ha lest om deg i bladet, må jeg bare fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er!!!!!! Du er virkelig en person å se opp til!

Fortsatt lykke til i kampen.

God kveld fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, CD!

Jeg har vel så vidt gitt lyd fra meg en gang før her i dagboken din - nå må jeg bare få si TUSEN TAKK for en fantastisk sterk, gripende, varm, trist og viktig artikkel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet til deg før, men har fulgt litt med deg her på KG. Kjøpte ukebladet med artikkelen om deg med en tilfeldighet, men forsto med en gang hvem den handlet om. Villle bare gi meg til kjenne, og si at det var en flott artikkel som vakte mange tanker. Ønsker deg det aller beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Hei :vinke: Las artikkelen din i dag, på cafè, dei såg litt rart på meg der eg sat og sippa ;) Lykke til i kampen, du har ein stor heiagjeng!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos frisøren i dag kom jeg over artikkelen om deg og den skjønne familien din.

Det ble tøft å sitte i den frisørstolen.

Artikkelen satt min egen sorg i et nytt lys.

Takk for at du delte din historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg leste artikkelen, og fant deg fort igjen på KG. Utrolig tøft gjort av deg å stille opp! Kjenner meg igjen i mye. En dag skal jeg sette meg ned og lese igjennom hele dagboken din, litt sent nå bare. Jeg beundrer deg!!!

Klem fra Rosin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære du!

Har ikke skrevet så mye i boken din i det siste, men har lest og fulgt med! Jeg har hatt det vanskelig selv den siste tiden, samlivsbrudd etter mange år..., men det er likevel ingenting i forhold til det du og dine nærmeste går igjennom!

Jeg har lest artikkelen, og den var fantastisk flott, rørende, sterk og virkelig til ettertanke........! Du er en fantastisk person, og jeg syns det var tøft og modig av deg å dele dette med så mange kvinner (og menn...) i Norges land! :klem:

Jeg tenker utrolig mye på deg, og sender deg en pm med bilde av meg (om jeg får det til... ;) ), og litt info om meg. Nå vet jeg hvem du er, og da vil jeg at du skal vite hvem jeg er!

Liten digresjon; da jeg satt og leste i bladet kom en venninne på besøk. Jeg var veldig nære på å si til henne at "hun i reportasjen der kjenner jeg"... for sånn føler jeg det nestenpå mange måter. Men jeg sa ingenting.... venninnen vet ikke at jeg er på KG, og dette er mitt "fristed" fra hverdagen, så....

Håper du og dine får en fin torsdag, og mange fine dager etter det også!!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Morsomt med alle disse tilbakemeldingene og hilsnene i forbindelse med artikkelen min. Godt at dere liker den. Håper også at den er så pass tankevekkende at dere blir flinkere til å følge med på eventuelle endringer og "rare" ting. Det er bedre å undersøke seg en gang for mye enn en gang for lite! Hadde jeg kommet meg til lege en stund tidligere hadde jeg kanskje vært frisk nå. Tenk på det!

Jeg sliter fortsatt med kvalme. Etter antibiotikakuren ble jeg kvalm. Kastet opp hver eneste morgen. Og det har bare fortsatt. Nå har det vart i over to uker. Veldig slitsomt, er det. Kaster fremdeles opp om morgenen, og kanskje en gang eller to til i løpet av dagen. Og ikke vet jeg hva det kommer av, heller. Jeg får antkvalme-tabletter, men de virkere ikke godt nok. Jeg er i alle fall kvalm fortsatt. Men kanskje det hadde vært enda verre uten pillene.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæra CD!

Har lest artikkelen, og må innrømme at jeg har brukt maange timer på å fordøye den. Det var utrolig sterk lesing. Selv om jeg har lest dagboka di, ble det noe annet å lese den, for der var DU! Og jeg tenkte; Jøss, her er en dame som gir ansikt til oss ALLE her på KG: Utrolig tøff lesing, om en kjempetøff dame.

Tenker masse på deg og dine, og er ganske sikker på, at dere vil fortsatt få mange fine dager!

Ha en tiktig fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter fortsatt med den ekle kvalmen!

Var til fysio i dag. Det er alltid behagelig. Terapeuten er veldig hyggelig. Og roste artikkelen veldig. Spesielt bildet. Toppløs-bildet. Det er stort sett det som trekkes frem. Jeg er enig.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Leste artikkelen om deg og skjønner at du har en sterk personlighet og stå-på-vilje!! :)

Det er bra!!

Artikkelen var tankevekkende og bør gjøre at flere sjekker seg jevnligere!!!

Ønsker deg masse lykke til og jeg er bare en av maaange som tenker på deg... :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på sykehuset i dag. Våknet opp med kraftig utslett på leggene. I tillegg sliter jeg fælt med denne kvalmen. Får ikke i meg mat. Ringte derfor opp, og fikk beskjed om å komme en tur.

Leggene fant de ikke ut at, men de truet med å sette meg på den slemme medisinen igjen... :overrasket: Det er visstnok den som virker best mot slik kvalme. :sur: Jeg er VELDIG lite interessert i å bli spist opp på ny av slemme medisiner, dersom det ikke er høyst nødvendig. Så jeg klarte å grine meg til å få prøve en annen type først, en som har lite bivirkninger. Håper inderlig at den hjelper meg så godt at jeg klarer meg med den.

Vesla har i dag vært med onkelen og tanten på besøk til noen venner, mens Junior var med pappaen på modelltogutstilling. Det var visst storsuksess, begge deler. :) Og jeg har hilst på pappaen min. Han ble operert igjen i natt, men det ser ut som om det er gått bra denne gangen.

CD

Endret av CarpeDiem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Så utrolig irriterende at denne kvalmen skal henge over deg! Er det noen vits i å prøve alskens kjerringråd, evt. heleskostremedier? Du har kanskje prøvd? Håper at den snillere medisinen virker, slik at du slipper den slemmeste!!

:evil: *skremme bort kvalmen* :evil:

Endret av Camelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...