Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Kjære Magnhild! Hvorfor hopper vi!! Er det flere gledelige nyheter?

Jeg synes det er en MEGA stor nyhet at min søster er så frisk og i bra form at hun kan reise på ferie med familien i en uke. Og at de fant så billig og topp reise for fire på så kort varsel!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er en MEGA stor nyhet at min søster er så frisk og i bra form at hun kan reise på ferie med familien i en uke. Og at de fant så billig og topp reise for fire på så kort varsel!!! :hoppe: :hoppe:

Ja, er det ikke fint, vel? Det er lurt å ha mulighet til å reise utenom skoleferien. :Nikke: Dersom vi hadde vært bundet til skoleferien, og vært nødt til å vente med å bestille til vi visste om jeg fikk lengre pause eller ikke, så hadde det ikke vært så lett å få tak i en grei reise til en grei pris...

Nå har vi bestilt på Saga sitt senter på Rhodos, og fått en stooor leilighet med både separat soverom og separat sovealkove til Junior. I tillegg har vi fått Orkide-leilighet, med ekstra utstyr og vask hver dag... :roll: Deilig med litt luksus. Ikke var det mye dyrere enn en helt vanlig leilighet, heller. Da går det an! Jeg gleder meg masse.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Så godt å høre CD! Dere får virkelig nyte feriedagene, hele familien!

Hvordan var det å være tilbake på jobb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å komme meg på jobb i går. Formen er fremdeles ikke helt på topp, og jeg har dager som er dårligere enn andre. I går var absolutt en av de dagene... Det var rett og slett veldig vanskelig å komme seg opp av køyen. Og hele dagen gikk stort sett med til å samle krefter til familien kom hjem på ettermiddagen.

Det gikk bedre utover dagen, og vi var med og hørte på avslutningen til skolekoret. Yngsteniesen synger i det, og hadde til og med en solistopptreden. Det var veldig koselig. Og det er veldig artig å se hvor ungene mine koser seg når de opplever sang og musikk.

Men, NÅ drar jeg til jobben. Spennende dag! :Nikke:

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var første dag på jobb igjen, da?

Håper du ikke ble for sliten, husk å begynne forsiktig.

Men nå skal du jo snart på ferie, god tur!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du - jeg er kjempestolt av deg jeg, for at du har klart alt dette, enda så vanskelig det har vært ila det siste året.

Tenk det da - oppe på bena, skal på ferie, får håret tilbake (flekkvis men dog), passer ungene alene og ikke minst - DU HAR VÆRT PÅ JOBB!!! :klem:

Jeg blir nesten litt på gråten over hvor flott jeg syns du er og hvor stolt jeg er av å ha deg som venn. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Jeg er faktisk ganske stolt selv også. I går var en fin-fin dag. Ikke bare var jeg på jobb i over fem timer (!!!) men jeg hentet lille nevø i barnehagen og passet ham en stund også... :Nikke: DET er ikke ille? Det gikk fint, men det var litt kav en liten stund, da jeg plutselig hadde eneansvar for tre barn, på hhv halvannet, halvannet og tre og et halvt... Det var litt ... travelt... :roll:

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt ... travelt... :roll:

CD

Men du og du så søte de er!!

Tusen takk for hjelpen, det var helt topp!!

Så kunne jg sitte der å skrive og skrive på eksamen og vite at småtten var i gode tantehender!!

Idag; SHOPPEEEE!!! S

Ses om ikke så lenge!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hipp

HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Du og du så masse gode nyheter det har kommet den siste uken!! Jeg blir helt matt!

FANTASTISK flott at du fikk forlenget pausen, ingen nyhet bedre enn den.

HERLIG at dere skal på koseferie til syden. Jeg og vil!! I Stockholm er det bare kaldt og vått. Vil også få fregner på nesen!

IMPONERENDE at du faktisk har begynt litt i jobb igjen OG at du nå klarer å ta deg av minstejenta helt på egenhånd. Rett og slett utrolig bra.

Du er en klippe kusinen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Så godt å lese CD! Virkelig! Tenk nå er du jo nesten tilbake til normalen.. :wink:

Håper virkelig du koser deg om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til ferie! :kul:

Skulle nesten ønske at det hadde vært en uke til igjen. Det blir nresten for kort tid å glede seg på, og for kavete med alt som må ordnes. Har handlet sommertøy til meg og Vesla. Ingen av oss hadde noe fra i fjor som passer lenger. Det er jo en hyggelig aktivitet, men når man MÅ handle i løpet av kort tid, blir det litt stress og travelt...

Men men... Det var nå vi fikk tur, og vi gleder oss veldig! :Nikke:

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sove: Det ER tidlig å stå opp før tre om morgenen... :sove:

Det er jo hyggelig å dra på ferie, men hvorfor i alle dager skal de der charter-flyene gå nesten midt på natten???

Ha en fin uke, det skal jeg! :Nikke:

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Fortell, fortell!!!

Hvordan var ferien???

Lillejenta er fremdeles på sykehuset, så det blir nok en stund til vi snakkes.

Hadde dere sol? Hvordan gikk det med flått-bittet til mannen? Ble det noen drinker med små paraplyer?

Håper virkelig at dere hadde en super ferie, her har det vært bare kaldt vær, så det var en god tid å dra til syden på!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig spent på å høre hvordan ferien har vært...! Flyreisen, solen, hotellet, drinkene, stranden, barna...

og forresten :velkommen: hjem igjen!! gleder meg til å treffe dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min elskede fyller år i dag. :hjerte:

Og jeg har en av de dagene der jeg ikk ekomme ri gang. Jeg bare sitter her og synes synd på meg selv. Det vil jeg ikke. I dag er dagen for å finne en fin gave til *Mannen, og vise ham hvor mye jeg setter pris på ham, og hvor mye han har betydd for meg. Og så bare sitter jeg her... :-( Usj.

Kom deg opp og ut, nå! Skal i alle fall få tak i en fin bukett med blomster! :blomst:

CD

(ps. skal skrive mer om den fantastiske ferien vår når jeg bare er i litt bedre humør.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en selsom opplevelse... Veldig rar. Jeg har innimellom mistet evnen til å lese! Det begynte når jeg skulle rydde litt og fant en gammel reisebekreftele her fra, via Amterdam til Warsava. Og jeg skjønte ikke hva som sto der... Ikke i det hele tatt. Og nå for litt siden klarte jeg ikke leste noenting fra avisen på internett. Jeg måtte stave meg gjennom bokstavene, men uten å forstå hva som sto skrevet. Det er kjempeekkelt. Skrev litt til lillesøs på msn, og det som står der er ikke ord, det er bare bokstaver. Det ser jeg nå. :o Utrolig rart. Har aldri opplevd noe slikt. Akkurat nå går det bra, kjenner jeg. Skriver også fornuftig.

Må følge med og se hvordan det fortsetter...

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det mye bedre i dag. Og er helt klar i hodet. Ikke noe rot med bokstaver eller noe. Det var rart i går. Har blitt veldig lite søvn og slikt i det siste. Lurer på om det kan være der grunnen ligger. Nevnte ikke noe om dette på sykehuset i går, men tar kontakt om det gjentar seg. Har hvilt godt i dag, og skal bare være hjemme og slappe av i morgen også. Føler meg ikke på topp. Må vente med å gå på jobb igjen. Kroppen, og spesielt hodet, orker ikke.

Skriver mer om reisen senere. Det var i alle fall en kjempefin tur! :P

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...