Ionaa Skrevet 23. mars 2005 #621 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg fikk en sms fra Magnhild (søsteren) og lovet å skrive innlegg her. Jeg ser at Masi har fortalt om nettfobindelsen men jeg har en enda bedre beskjed Hurra! Det har krympet enda mer. Nesten en halv cm til. Legen var veldig fornøyd. Jeg også! Gift idag, og så pause. 2-3 måneder, i første omgang. Hilsen CarpeDiem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 23. mars 2005 #622 Del Skrevet 23. mars 2005 Så bra, virkelig gode nyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. mars 2005 #623 Del Skrevet 23. mars 2005 Så utrolig gode nyheter!!! Nå kan dere virkelig kose dere i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgathaChristie Skrevet 24. mars 2005 #624 Del Skrevet 24. mars 2005 Fantastiske nyheter. Du er fortsatt i mine tanker, nå krysses fingrene for ytterligere fremgang.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 25. mars 2005 #625 Del Skrevet 25. mars 2005 Så utrolig gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mars 2005 #626 Del Skrevet 27. mars 2005 *hoppe rundt i ring opp og ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 1. april 2005 #627 Del Skrevet 1. april 2005 Hei! Korleis har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 1. april 2005 #628 Del Skrevet 1. april 2005 Hei! CD har fremdeles problemer med internettforbindelsen sin. Var litt sammen med henne i formiddag og da var i alle fall formen stignede og humøret på topp :-) Kanskje, muligens støttestrømpen hun har på armen var blitt litt videre, og i så fall kan det hende at armen har blitt mindre og lymfeødemet er litt på vei tilbake :-) Så selv om hun fremdeles synes det er tungt å gå i trapper skjer det i alle fall noe som går riktig vei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. april 2005 #629 Del Skrevet 4. april 2005 Hei hei CD! Bare titter innom deg med en god jeg! Håper du har hatt en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 11. april 2005 #630 Del Skrevet 11. april 2005 :blomst_opp: Hils og si hun er savnet på forumet! Veldig bra nyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 11. april 2005 Forfatter #631 Del Skrevet 11. april 2005 Hei hei Nå er jeg tilbake på nett. Det har tatt forferdelig lang tid å få maskinen opp å gå. Men nå er jeg tilbake, og skal gjøre så godt jeg kan for å oppdatere og slikt. Det har gått litt tid siden jeg var inne her og oppdaterte om situasjonen sist, men det viktigste er skrevet... Siste kontroll viste ytterligere tilbakegang i svulstene. De har krympet enda mer, og det er ikke kommet noe mer spredning andre stedet. Alt ser fint ut, selv om det fremdeles er noe der. Jeg har nå haqtt ti runder med denne cellegiften, og har nå fått pause. En stund, i alle fall. Trenger det nå. Kroppen er nedkjørt og sliten. Nå er det snart tre uker siden jeg fikk gift sist, og det vil gå enda noen uker før jeg skal ha ny kontroll. Det skjer i slutten av mai. Da er det ny røntgen, og forhåpentligvis er det fortsatt stabilt, sånn at pausen blir forlenget. Jeg fortsetter imidlertid med antistoffer ukentlig, så jeg håper faktisk på enda mer reduksjon... :-? DET hadde vært fint det! Ellers har jeg hatt det fint. Vært på både vinterferie og påakeferie på fjellet, i tillegg til mange hyggelige dager her hjemme, og til og med vært på et utdrikkingslag i Oslo!! Jeg skriver mer om det en annen dag. Det er sent. Ville bare vise et livstegn... CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 12. april 2005 #632 Del Skrevet 12. april 2005 Kjekt at du er på nettet igjen, og godt å høre at du har hatt det så bra også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 12. april 2005 Forfatter #633 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg er så grenseløst sliten! Det er så vidt jeg kommer meg opp av sengen om morgenen, og da er det bare for å komme seg bort i en stol. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke skal ha cellegift i morgen... CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 12. april 2005 #634 Del Skrevet 12. april 2005 Gratulerer med forbedring!! Selvom jeg ikke skriver her inne så ofte, følger jeg med og håper på det beste for deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 13. april 2005 #635 Del Skrevet 13. april 2005 heisann Cd! Godt å ha deg tilbake igjen! Kan forstå at du er sliten, men du må tenke på cellgiften som din venn. Den vil jo bare gjøre alt godt igjen! Det var så godt å lese at resultatene bare blir bedre og bedre! Du er utrolig sterk Carpe Diem! Selv om det kanskje ikke føles slik akkurat nå! Men det er du, for akkurat nå bekjemper du den styggeste styggdommen som finnes. Og det er ikke rart man blir sliten av det. For den styggdommen er sterk, så utrolig sterk, men du må bare vise at du er enda sterkere og enda tøffere! Som alltid CD, du er helten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 15. april 2005 Forfatter #636 Del Skrevet 15. april 2005 En venninne av meg døde i går. Jeg møtte henne på sykehuset da jeg var innlagt for å få cellegift første gangen. Hun og broren hadde fått samme type sjeldne kreft, med spredning. (Faren deres døde av den samme for noen år siden) Broren hennes gikk bort i november, og i går måtte hun gi opp kampen. Det er ikke mange uker siden hun fikk beskjed om at cellegiften ikke virket lenger, og nå er hun altså borte. 30 år gammel, med tre små jenter hjemme. Det er så utrolig feil! CD - trist i dag :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgathaChristie Skrevet 15. april 2005 #637 Del Skrevet 15. april 2005 Så utrolig leit å lese.... :-( Min dypeste medfølelse til deg og de øvrige pårørende... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 15. april 2005 #638 Del Skrevet 15. april 2005 det var trist å lese CD!Dyp medfølelse fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 16. april 2005 Forfatter #639 Del Skrevet 16. april 2005 JEG VIL IKKE VÆRE SYK! TA DET BORT, NOEN, VÆRSÅSNILL! CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 16. april 2005 Forfatter #640 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har forresten fått vite hvorfor jeg sannsynligvis har så lite energi... Jeg er underernært. Spiser ikke nok. Jeg holder vekten, men kroppen min får for lite mat. Må rdett og slett spise mer. Fikk beskjed på onsdag, og siden det har jeg jobbet med saken, og jeg synes at det hjelper litt. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå