Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Og så langt har helgen vært riktig fin! :Nikke:

Var en tur i byen i dag. I nydelig høstvær. :kul: Og kvelden har blitt tilbragt her hjemme med snille barn og gode venninner. Riktig hyggelig.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå skulle jeg egentlig vært på vei ut fra Oslo Spektrum etter å ha overvært Sting... :roll: Vi ga bort billettene våre på tiende rad til våre gode venninner som organiserte pengeinnsamlingen til oss. Vi unner dem konserten kjempemasse, men GJETT OM jeg gjerne skulle vært der selv også!

De ringte meg midt under konserten, så jeg fikk faktisk med meg to låter. Det hørtes veldig bra ut!

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkes mye på reising her for tiden. 8)

Vi er ikke mer enn kommet hjem fra USA før vi tenker på nye turer. :ler: Vi har bestilt hus i Kardemommeby i Dyreparken for pinsen. (er det noen vi kjenner som kunne tenke seg å være med, er det bare å melde sitt kandidatur. Vi har bestilt mer plass en vi trenger, i tilfelle) I tillegg har jeg planer om å ta meg en tur til Wien før jul. Jeg må bare vite når jeg skal ha behandlinger først. JEg får jo antistoffer hver fredag, så det er litt vanskelig med helg-reising.

I tillegg har jeg tenkt å ta med Junior til Spania til vinteren. En venninne har flyttet sørover med familien. De har en datter som er like gammel som junior. Og det hadde vært veldig hyggelig å ta en liten tur og besøke dem, når det blir litt varmere i været der nede. :kul:

Og i dag ble mannen invitert med på cupfinale-tur til Oslo. Klart han må dra! :Nikke: Det er fire kamerater som skal av gårde. De får det sikkert kjempemoro. Men det er litt skummelt å skulle ha eneansvar for Vesla hele helgen. :o Det har jeg ikke hatt på lenge. Junior skal til fjells med besteforeldrene, så han er plassert, men Vesla må jeg ta meg av selv. Får satse på litt hjelp og støtte av familie og venner, dersom jeg trenger det. Det skumle er om jeg ikke føler at jeg kan kjøre bil. Jeg har riktignok redusert på morfin-bruken, men jeg føler meg ikke helt klar til å kjøre ennå, i alle fall ikke med skattene mine i bilen.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sting var kjempebra!! :hoppe:

men samtidig så var det veldig rart at dere ikke var der. Vi kjøpte jo bilettene for kjempelenge siden!! Men det var moro å gå med venninner også da. De fniste og lo masse når de ringte til deg... :ler: Guttene som satt ved siden av meg sladret masse om mobilbruken vår. Prøvde på bilder og alt mulig for å sende til dere, men det ble ikke noe bra!

Ellers så er jeg og familien hjemme i helgen, så vi kan sikkert hjelpe til om det skulle trenges. Tenkte på besøk for Erik på fredag etter jobb, dvs ca 1630. Hadde det vært noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sting var kjempebra!! :hoppe:

(...) De fniste og lo masse når de ringte til deg... :ler:

Ja, jeg fikk jo med meg to av de beste låtene!!! :ler: Manglet Fragile, så hadde alt vært perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CD

Vi drar til Gran Canaria på fredag, veeeeldig tidlig om morgenen, så jeg får dessverre ikke hjulpet deg. Men sånn som du håndterer antistoffer og celle-gift så har jeg en urokkelig tro på at det går strålende med deg og Vesla. Kos dere og nyt henne litt. Det er utrolig hvor fort disse nummer 2 barna vokser!

M drar til besteforldrene i morgen og torsdag blir siste mulighet til å handle hvis vi ikke finner noe av det vi skal ha med på ferie, så jeg tror det ser dårlig ut med middag denne uken... Synd, men vi er godt i gang så vi får det til ukentlig fra vi kommer hjem igjen :-)

Ha en strålende dag!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at dere har så mange hyggelige ting å se frem til!

Vi er hjemme hele helgen. Så du må bare ringe hvis du trenger hjelp.... :)

Ha en fin dag.

Computas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og sliten i dag. Har ikke orket stort mer enn å gjøre ingenting. Er det dette de kaller for fatigue? Tøffe tider! :-? Hadde håpet på noen gode dager nå, men jeg får satse på at de begynner i morgen. Hadde vært fint med en ukes tid med god form før jeg begynner på neste cellegiftkur...

Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølser, kaker, muffins og brus her hos oss i morgen tante! Sant dere kommer? Storebror og familien kunne ikke så seint, så de kommer kl 1600. Det er bare å dukke opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en fin helg?

Tipper din kjære hadde det fint på cupfinalen. Vi var en tur på Fanaseteren i formiddag, og reagerte på at det var så lite folk der. Helt til vi så på klokken og skjønte at det var midt i cupfinale-tid. Det er herlig å ha en mann som ikke er fotball-interessert!!! :ler:

Satser på at formen din er på oppadgående, sånn at vi kan kose oss litt i uken som kommer. Det hadde vært kjekt!

Klem fra Cumulus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til i morgen. Har ikke lyst til å legge meg, for da kommer morgenen så plutselig.

Jeg skal ha ny ct-scan i morgen. Og legges inn og undersøkes av lege etterpå. Så skal det gjøres en evaluering, før jeg får beskjed om hvordan behandlingen min blir fremover.

Det er SKUMMELT! :-?

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig spent på å høre hva de sier i morgen. Velger å tro at det bare blir positive nyheter. Tenker masse på deg og blir bekymret når jeg ikke hører noe fra deg på flere dager! Sjekker dagboken din regelmessig og jeg synes du er veldig flink å holde oss oppdatert på sms.

Håper vi treffes snart og at formen din er god!

Krysser fingre og tær!!!!!!!!!!!

:kose: :trøste:

klem, Serenne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for lykkeønskinger!

Det gikk greit på sykehuset i dag. Er hjemme på perm nå. Legen som undersøkte meg sa at han ikke kunne kjenne leveren min, og det er jo veldig bra, siden den hang 3-4 cm nedenfor ribbena mine for en tid tilbake! :Nikke:

Svarene på ct får jeg i morgen. Nok en natt med usikkerhet. Har tatt en pille for å få sove. Det gjorde jeg ikke i går, og det var litt tabbe. Fikk nesten ikke sove, og det er litt slitsomt.

I morgen blir en hyggelig dag (håper jeg...) Lunsj med venninner, middag hos en annen venninne og nattåpent i butikker i sentrum på kvelden. Det kan bli en riktig fin dag, om bare overlegene på sykehuset kommer med gode meldinger, og det får vi jo satse på at de gjør...

God natt, alle

Carpe diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CD! :)

Titter jevnlig innom dagboka di for å se hvordan du har det! Og i dag er jeg veldig spent på dine vegne ang. svar på prøvene - satser jo på at legene har positive ting å fortelle deg! :tommelsmil:

Håper du har fått sove bedre i natt - ikke bra å slite seg ut med søvnløse netter!

Lykke, lykke til! :klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...