Serenne Skrevet 8. oktober 2004 #401 Del Skrevet 8. oktober 2004 YES!!! Fantastisk gode nyheter!!! Spa-helga kan ikke bli noe annet enn en stor suksess!!! :klem2: Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. oktober 2004 #402 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva kan jeg si? Jeg er så glad så glad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 8. oktober 2004 #403 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er ikke første gang jeg gråter for deg, CD, men det er første gang jeg gråter av GLEDE!!!!! To ganger på to dager har jeg kjent at nakkehårene mine har reist seg. Det var i går på kino, og idag da du fortalte om resultatene. Og i morgen er det SPA! Stor klem fra Cumulus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. oktober 2004 #404 Del Skrevet 8. oktober 2004 Kjempebra at verdiene er sunket! Akkurat slik skal det være. Ønsker deg en flott helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 8. oktober 2004 #405 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hurra, Hei og hopp, jeg er så glad i dag (som haren i "Reve-enka" synger)! Da ønsker jeg deg verdier på under 250 til bursdagen min den 21. oktober!!! Gleder meg så på din vegne. Plutselig "hopper" dette resultatet inn i hodet mitt, og jeg blir så GLAD!!! Gleder meg til helgen. Vi C's! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 8. oktober 2004 #406 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg håper du kommer hjem til juli år!! CD Hei du vennen min! Du ønsket deg til bursdagen at jeg skulle komme hjem til jul i år, så vidt jeg forstod? Nå skal du høre en ting. Jeg har nå holdt på og prøvd inntil for ti minutter siden å organisere det slik at jeg skulle overraske-besøke dere i New York neste helg. Så det skulle være resten av min bursdagspresang til deg... Men det GÅR rett og slett ikke. Først var det å få fri, så var det å få flybillett, og så - etter at det var mer eller mindre klargjort - måtte min Upper West Side privatgjestgiver nå nettopp meddele at hun dessverre må reise utenbys den helgen!!! Og jeg kommer ikke hjem til jul - det blir Italia i år (og det blir sikkert kjempekos!). Men sånn går det jo ikke, sant vel? Derfor har jeg funnet ut at jeg må kombinere resten av min bursdagspresang til deg med en liten bursdagspresang til meg selv. Og det fikk jeg altså da organisert ferdig for fem minutter siden. Så hvis du vil lage sjokoladekake, så kommer jeg gjerne og blåser ut et lys eller tre på dagen min! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #407 Del Skrevet 8. oktober 2004 HURRA!!! :hoppe: Jeg skal lage en ekstra stor og fin sjokoladekake, med 66 lys på, sånn at vi kan blåse begge to. S kjekt at du kommer hjem en tur. Det hadde vært veldig kjekt om du kom til New York også, men går det ikke, så går det ikke... Sånn er det jo bare. Gleder meg til å se deg igjen. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 8. oktober 2004 #408 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har fulgt med denne dagboken, og har som de fleste både grått og smilt! GRATULERER med fantastisk gode leverresultater! det går rett vei nå! ha en fin spahelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #409 Del Skrevet 10. oktober 2004 Gjett om jeg har hatt en deilig helg...? CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 11. oktober 2004 #410 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så bra å lese Tenker det var nydelig å være på spa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #411 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei igjen Bare innom som kjappest for å si at jeg har det riktig bra. Er ganske sliten, men har det ellers veldig bra. Har ikke tatt noe smertestillende i dag, og følte meg dopet etter at jeg hadde tatt grunndosen i morges. Det skal bli bra å gå ned i styrke, tror jeg, men jeg gruer meg litt også. Husker hvor forferdelig vondt jeg hadde det før jeg begynte på morfinen, og er redd for å kjenne de smertene igjen. Fødsel var ingenting i forhold... :o Vi har hatt junior hjemme fra barnehagen i dag. Han hadde litt feber i går, så vi tenkte at det var det beste. Han har vært i storform i dag, så han kunne vel egentlig vært i barnehagen, men men. Det er kjekt å ha ham hjemme også. Vi har kost oss masse. I morgen skal han også være hjemme. Vi skal til fotografen for å ta familiebilder og babybilder av vesla. Har tenkt å ta søskenbilder av de to også, men det spørs om junior samarbeider. Han er ikke så enkel når det gjelder slike ting. Det skal bli spennende. Dagens gufne sak er at min tante skal til mammografi og vevstest... Hun har oppdaget en klump i brystet sitt, og er henvist videre til sykehuset. Jeg krysser alt jeg har for at hun får beskjed om at klumpen er helt ufarlig! :-? Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia Skrevet 11. oktober 2004 #412 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nydelige høstdager og bedre telefonoppringning enn fredagens, er det lenge i mellom. Jeg skålte for deg CD - to glass (måtte ta ditt også !!) God tur over dammen - om vi ikke høres før den tid! Håper dere får nyte dagene - i langdrag..! Klem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 11. oktober 2004 #413 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dere skal få sjokki i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #414 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dere skal få sjokki i posten! HURRA! Da blir Junior glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #415 Del Skrevet 14. oktober 2004 Lenge siden sist... Fotograferingen i går gikk over all forventning. Fotografen er flink, og klarte å få Junior med på laget. De ble god-kompiser de to, og Junior fikk hjelpe med å ta bilder av Vesla. Jeg er veldig spent på resultatet. :-) Jeg har hatt en snodig uke. Leste her i dagboken at jeg ikke trengte ekstra smertestillende på mandag, og at jeg kjente meg dopet av grunndosen. Slik er det ikke lenger. De siste dagene har jeg trengt ekstra, og jeg har blitt mer og mer sliten og slapp. Jeg har ikke likt utviklingen, nå som det er tre uker siden siste cellegift, og jeg egentlig skal være på det beste. Men jeg fikk forklaringen i dag. Jeg er blitt veldig blodfattig. Blodprosenten er blitt lavere og lavere for hver uke, og nå er den så lav at jeg ble anbefalt blodoverføring før jeg reiser. Jeg skal inn igjen på sykehuset i morgen og få to enheter med blod. Så da skal jeg få litt ekstra energi før turen. Jeg var og hentet de nye tablettene, med lavere morfin-innhold i dag. Men jeg skal ikke begynne å trappe ned før vi er tilbake fra New York, etter anbefaling fra legen. Det hadde ikke vært noe kjekt å få mer smerter på reisen. Best å vente til etterpå. Nå er det ikke lenge igjen!!! Gleder meg kjempemasse til å dra. Og det er veldig fint at jeg skal få litt mer blod og energi før vi reiser. Dermed kan jeg sikkert klare å nyte turen enda mer! Det skal bli så deilig. Og nå er all barnepass også fikset. Mamma skal bo her om natten, og vi har tre gode venninner som deler på dagene med Vesla, mens mamma er på jobb. Storebror tar seg av ungene ene kvelden, når mamma skal ut en tur. Det er så kjekt med gode hjelpere! Og når vi kommer hjem er det rett på sykehuset for blodprøver og ny kur... Og til helgen har Junior bursdag... Og helgen etter det igjen kommer Juci hjem fra utlandet!!!! Masse å se frem til (ser kanskje ikke så veldig frem til neste kur, riktignok... :-? ) Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 14. oktober 2004 #416 Del Skrevet 14. oktober 2004 (ser kanskje ikke så veldig frem til neste kur, riktignok... ) Det gjør ikke kreftcellene dine heller! Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #417 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jess, så har jeg fått blodoverføring også... Det var litt snodig å sitte der og se at blodet dryppet inn i armen min. Jeg kjente ikke noe umiddelbart energi-kick, men jeg håper at jeg vil være litt mer energisk i dagene som kommer enn jeg har vært i det siste. Det hjelper jo ikke akkurat at jeg har en guffen forkjølelse for tiden heller. Er skikkelig snottete, og jeg fikk feber mens jeg satt og fikk blod i dag. Sykepleierne ble så pass bekymret at de ringte på overlegen for at hun skulle undersøke meg. Hun fant heldigvis ut at jeg høyst sannsynlig er sterk nok til å reise i morgen. Og jeg får med meg en antibiotika-kur for å ta knekken på den bihulebetennelsen som kjennes ut som er på vei... Håper jeg tar feil, men det er slett ikke sjeldent at jeg får bihulebetennelse etter en kraftig forkjølelse, og nå er vi føre var. Overlegen skrev også en erklæring på at jeg er underbehandling der på avdelingen, og at jeg trenger de morfin-tablettene jeg har med meg, så håper vi at jeg ikke får trøbbel i immigrasjonen. Det hadde ikke vært festlig å bli stoppet i amerikansk toll, mistenkt for narkotikasmugling... :o Satser på at det går bra. Nå er vi klare som egg til å dra. Vi har hentet valuta, billettene og passene er lagt i reisemappen, barnevakter er ordnet. Alt som mangler er pakkingen... Vi har ikke begynt enda. Tar det i morgen. Flyet går ikke før på ettermiddagen. Vi skal uansett ikke ha med oss så mye, så det skal gå bra. Vi må ha masse ledig plass i bagasjen til alt vi skal shoppe! Hun venninnen vår som har organsisert dette her har til og med tatt kontakt med flyselskapet for å høre om vi kan få oppgradering til business på grunn av sykdommen min.. Det hadde jo vært utrolig deilig om det lot seg gjøre. Mannen hun snakket med var positiv, men det er de i København som bestemmer. han la i alle fall inn en request for oss. Så da gjenstår det bare å ønske alle en riktig god kveld, helg og uke! Kryss fingrene for meg, for at dette skal gå knirkefritt og at vi skal få noen deilige dager sammen i det store eplet... Carpe DIem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 15. oktober 2004 #418 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kjære CD, ønsker dere en aldeles vidunderlig, fantastisk tur! Får litt frysninger når jeg tenker på at snart er dere der borte, "over there", og bare suger til dere atmosfæren. Jeg unner dere det virkelig! Og det er det flere som gjør, ser man på den FANTASTISKE givergleden dere har opplevd. Håper flyturen ikke blir for slitsom, men etter at vi fikk barn er liksom ikke 7-8 timer i en stol, med en god bok og litt oppvartning så avskrekkende. Det er rart med det.. Gleder meg til sporadiske lykkelige SMS fra dere der borte. Og vi skal kose oss med ungene, ikke vær redd for det!!! :-) Stor klem fra Cumulus. Ps. er litt nervøs for Storesøster sover uten bleie inatt :o . Hørte noen lyder i sted og da var hun på vei opp på krakken for å tisse, og jammen kom det ikke en kjempestor bæsj også!!! Flink jente, og SÅ stolt! Skal få premie i morgen, helt klart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. oktober 2004 #419 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kos deg virkelig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 16. oktober 2004 #420 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei! Nå er dere der snart, om ikke dere har landet. Gleder meg sånn til å høre om alt dere opplever. Håper dere ble oppgradert til business på flyet, hadde vært deilig. Ville bare skrive noen ord for å si at jeg tenker på dere, unner dere dette utrolig mye og skulle kanskje ønske at jeg også kunne vært med Men, men, jeg skal ta godt vare på Vesla og så skal jo jeg til syden snart så jeg er vel ikke den som bør misunne dere mest. :-) Ha en strålende tur og ta godt vare på hverandre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå