AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #41 Skrevet 2. august 2014 Er 20 år. Ja håper det er noe annet, tar meg nok en tur innom der til mandag om spesialisten som tannlegen skal sende meg til ikke finner ut av hva dt er TSAnonymous poster hash: ebaf8...a48
Deoksyribonuklein Skrevet 2. august 2014 #42 Skrevet 2. august 2014 Det kan lige gjerne være et litt hissig afte. Mange får afters og de kan vare i over en uke. Veldig harmløst og trenger ikke medisin, men afte gir ikke særlig hevelse. GÅr an å kjøpe linderende gle for after, hør på apoteket. 1
petterm Skrevet 2. august 2014 #43 Skrevet 2. august 2014 Er 20 år. Ja håper det er noe annet, tar meg nok en tur innom der til mandag om spesialisten som tannlegen skal sende meg til ikke finner ut av hva dt er TSAnonymous poster hash: ebaf8...a48 Som sagt, jeg er ingen spesialist, men etter det jeg har forstått er kreft i munnhulen ikke spesielt sannsynlig hos en 20-åring. Selv 40 åringer ligger under snittalderen.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #44 Skrevet 3. august 2014 Det kan lige gjerne være et litt hissig afte. Mange får afters og de kan vare i over en uke. Veldig harmløst og trenger ikke medisin, men afte gir ikke særlig hevelse. GÅr an å kjøpe linderende gle for after, hør på apoteket. Afte ? Vet ikke helt hva det er for noe. TSAnonymous poster hash: ebaf8...a48 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #45 Skrevet 3. august 2014 Som sagt, jeg er ingen spesialist, men etter det jeg har forstått er kreft i munnhulen ikke spesielt sannsynlig hos en 20-åring. Selv 40 åringer ligger under snittalderen. Ok, da får jeg håpe det. En dag igjen nå så finner jeg det ut håper jeg TSAnonymous poster hash: ebaf8...a48
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #46 Skrevet 13. august 2014 Da har jeg Finni ut hva den klumpen er, og det viser seg at det kommer av en visdomstann som ikke engang har kommet ut. Så mest sannsynlig så har det kommet noen bakterier oppi der og laget en infeksjon så skal operer bort visdomstanna. Er så glad jeg fant det ut, nå gruer jeg meg bare til operer den ut, har hørt det er veldig vondt etterpå. TSAnonymous poster hash: ebaf8...a48
Gjest Heartbeat Skrevet 13. august 2014 #47 Skrevet 13. august 2014 Da har jeg Finni ut hva den klumpen er, og det viser seg at det kommer av en visdomstann som ikke engang har kommet ut. Så mest sannsynlig så har det kommet noen bakterier oppi der og laget en infeksjon så skal operer bort visdomstanna. Er så glad jeg fant det ut, nå gruer jeg meg bare til operer den ut, har hørt det er veldig vondt etterpå. TSAnonymous poster hash: ebaf8...a48 Så godt å høre at det ikke er noe alvorlig
petterm Skrevet 14. august 2014 #48 Skrevet 14. august 2014 Så fint! Synes nå det er litt rart at tannlegen din ikke oppdaget det med en gang.. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 14. august 2014 #49 Skrevet 14. august 2014 Visdomstenner er som all annen trekking av tenner ikke veldig behagelig, men jeg ville forretrukket å trekke en tann fremfor flere uker med åpent munnsår - hvis en nå skal lage en smertesammenlignkng, Vondt etter visdomstanntrekking er over etter et par dager. Pass på å skylle munnen godt med middelet du nevnte i 2. Innlegg den første uken slik at du får ut smuss som kan ha en tendens til å legge seg i "krateret" etter tannen.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #50 Skrevet 14. august 2014 Da har jeg Finni ut hva den klumpen er, og det viser seg at det kommer av en visdomstann som ikke engang har kommet ut. Så mest sannsynlig så har det kommet noen bakterier oppi der og laget en infeksjon så skal operer bort visdomstanna. Er så glad jeg fant det ut, nå gruer jeg meg bare til operer den ut, har hørt det er veldig vondt etterpå. TSAnonymous poster hash: ebaf8...a48 Hei Takk for at du forteller! Det er bra at det ikke var noe alvorlig. Du får utskrevet resept på smertestillende som du skal ta de første dagene etter operasjonen. Å ta ibux og paracet sammen er også effektivt mot slike smerter, tannpine og også en del andre smerter, og det kan være greit å vite. Lykke til og god bedring Anonymous poster hash: d139a...ad4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå